Sprzedam zawieszenie gwintowane Tein Street Advance Z (z regulacją twardości) do Mazdy MX-5 NC.
Zawieszenie w bardzo dobrym stanie, kupione jako nowe w kwietniu zeszłego roku. Wszystkie regulacje sprawne, nakrętki niezapieczone.
Przebieg ~7kkm.
Do zawieszenia dołączam:
2x klucz do regulacji wysokości
Imbus do regulacji twardości
Zestaw naklejek
Cena
2950zł bez osłon i poduszek + kw
3100 z oem osłonami i poduszkami + kw
Zawieszenie gwintowane Tein Street Advance Z MX-5 NC
Moderator: Moderatorzy
O, na co się przesiadasz?
Jakieś ciekawe obserwacje i opinie na temat tego zestawu vs stock?
Przyznam że chodzi mi po głowie ten tein ale nie wiem jak się sprawdzi na dłuższą metę kiedy do asfaltu będzie 400m piachu
Jakieś ciekawe obserwacje i opinie na temat tego zestawu vs stock?
Przyznam że chodzi mi po głowie ten tein ale nie wiem jak się sprawdzi na dłuższą metę kiedy do asfaltu będzie 400m piachu

- Kuba04
- Posty: 161
- Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 6AT
- Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Jeśli nie chcesz mega mocno obniżać auta to jest to bardzo fajna opcja

Mazda jeździ na tym zawieszeniu pewnie, dobrze wybiera nierówności i dzięki regulacji twardości można dopasować ustawienia pod siebie oraz zmieniać charakterystykę jazdy (czuć np że auto robi się mniej/bardziej nadsterowne po przekręceniu twardością).
W moim przypadku gwint jest jednak zbyt miękki (szczególnie gdy jadę załadowany w dwie osoby) a chciałbym jeszcze trochę opuścić Mazdę

Najlepiej jeździło mi się na ustawieniu wysokości ze zdjęcia w załączniku

Aktualnie testuje BC Racing DS, narazie czuć że jest o wiele twardszy ale jeszcze zbyt mało pojeździłem żeby coś więcej powiedzieć

- Załączniki
-
- IMG_1970.jpeg (1.55 MiB) Przejrzano 1454 razy
- Gieras
- Donator
- Posty: 372
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Mam takie zawieszenie w Civicu, wiec nie będę pisał, czy dobrze sie sprawdzi w NC, ale w przypadku NC na pewno brałbym je z opcja EDFC czyli sterowaniem twardością z kabiny. W przeciwnym razie dużo sie traci, bo dostęp do tylnych regulacji jest bardzo utrudniony, wiec skończy sie na tym, ze będziesz jeździł zawsze na tych samych ustawieniach twardości. Wyjątkowo dobrze sprawdza sie EDFC Ii Pro, który potrafi dynamicznie zmieniać niezależnie twardość każdego z kół na podstawie wskazań z GPS oraz żyroskopu, co bardzo czuć na winklach, gdy przy szybkiej jeździe samochod jedzie jak przyklejony praktycznie bez odczuwalnych przechyłów.