Linki z aukcji internetowych
Fajne rzeczy w dobrej cenie :) zamieszczajcie linki
Moderator: Moderatorzy
Wroniasty pisze:Oddajesz do Zerkopolu (serwis Bilsteina) i za 100zł/sztuka masz zregenerowane na fabrycznych częściach z gwarancją - co więcej jeszcze w ramach regeneracji ustawią Ci je tak jak sobie zażyczysz.
Ja u nich regenerowałem i płaciłem 300zł/sztukę. Przy czym z wyjęciem i włożeniem ich z powrotem. Ale co do reszty to się z Tobą całkowicie zgadzam. I dodam, że obsługa jest bardzo miła.
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Nowy, ja regenerowałem w Zerkopolu przód do E30 - 100zł/sztuka - bez demontażu i montażu (a to już jakby nie patrzeć kilka stówek), bo kupiłem używki na allegro. Tylnych powiedzieli, że nie zregenerują bo koszt będzie podobny jak nowego amortyzatora - w E30 z tyłu tłoczyska/trzpienie się gną i na 99% trzeba by je wymieniać przy regeneracji. Możliwe też, że tak duża różnica w cenie wynika z tego, że robiłem to dość dawno, albo z tego że dla każdego amortyzatora stawka jest inna - nie wiem. Co nie zmienia faktu, że przekręciłbym tam i dowiedział się ile konkretnie policzyliby sobie za te amortyzatory. Może się okazać, że z regeneracją wyjdą naprawdę tanio - a wtedy nic tylko brać
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
http://cgi.ebay.de/Mazda-MX-5-Stossdaempfer-4-Bilstein-Gasdruck-Premium-0km_W0QQitemZ250530432489QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3a54c705e9
Cena...jak za 1,5 amora...
Cena...jak za 1,5 amora...
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Ja gdybym nie zajmował się innymi rzeczami to bym licytnął tak do 300:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Wroniasty pisze:Nowy, ja regenerowałem w Zerkopolu przód do E30 - 100zł/sztuka - bez demontażu i montażu (a to już jakby nie patrzeć kilka stówek), bo kupiłem używki na allegro. Tylnych powiedzieli, że nie zregenerują bo koszt będzie podobny jak nowego amortyzatora - w E30 z tyłu tłoczyska/trzpienie się gną i na 99% trzeba by je wymieniać przy regeneracji. Możliwe też, że tak duża różnica w cenie wynika z tego, że robiłem to dość dawno, albo z tego że dla każdego amortyzatora stawka jest inna - nie wiem. Co nie zmienia faktu, że przekręciłbym tam i dowiedział się ile konkretnie policzyliby sobie za te amortyzatory. Może się okazać, że z regeneracją wyjdą naprawdę tanio - a wtedy nic tylko brać
Być może moje były po prostu w gorszym stanie od Twoich i więcej elementów wymagało wymiany. W każdym razie operacja taka nie jest szczególnie droga i jeśli rzekome używki są we względnie dobrym stanie to również długo bym się nie zastanawiał.
PS - Wyjęcie/włożenie amortyzatora kosztowało w moim przypadku bodajże 60zł od sztuki. Amorki regenerowałem w kwietniu tego roku.
Pozdr
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-MX5-Alloy-wheels-and-tyres_W0QQitemZ140361298486QQcmdZViewItemQQptZUK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET?hash=item20ae2f7236
a tu BBS dość ciekawie odnowiony
http://www.allegro.pl/item822227016_komplet_felg_bbs_vw_4x100_6jx15_et45.html
a tu BBS dość ciekawie odnowiony
http://www.allegro.pl/item822227016_komplet_felg_bbs_vw_4x100_6jx15_et45.html
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
brozyn89 pisze:Ciekawe jakby sie prezentowały na miacie.No i interesujaca bedzie cena koncowa mysle ze nie przekroczy tysiąca.
Stojąc koło siebie wyglądają jak parowóz.
Mam identyczne w wersji oryginalnej srebrnej, nieodnowione jako zimowe (15"). Zdjęcia w watku o mojej Mizi. Należy zastosować pierścienie redukcyjne 57,1 na 54,1.
Podejrzewam, że na czerwonej i czarnej Miacie wyglądały by bosko.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
pmcomp pisze:brozyn89 pisze:Ciekawe jakby sie prezentowały na miacie.No i interesujaca bedzie cena koncowa mysle ze nie przekroczy tysiąca.
Stojąc koło siebie wyglądają jak parowóz.
Mam identyczne w wersji oryginalnej srebrnej, nieodnowione jako zimowe (15"). Zdjęcia w watku o mojej Mizi. Należy zastosować pierścienie redukcyjne 57,1 na 54,1.
Podejrzewam, że na czerwonej i czarnej Miacie wyglądały by bosko.
Pozdro
to mi sprzedaj:);)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
tmx89 pisze:ormalne amory bym zostawil i wrzucil te krotsze sprezyny ... Co wy na to
Bardzo kiepski pomysł. Będziesz skakał po drodze jak piłka, nierówności na drodze przy większej prędkośći będą się kończyć waleniem brzuchem w asfalt, ewentualnie snopami iskier po ciemku -)
Do mocnych obniżeń stosuje się odpowiednie do tego amortyzatory, na pewno nie to co
Mazda seryjnie wkłada.
Wroniasty pisze:i za 100zł/sztuka masz zregenerowane na fabrycznych częściach z gwarancją
Chyba Ważniak się jakiś czas temu dowiadywał o koszta regeneracji i mu krzyknęli sporo drożej, jakoś 280 od sztuki...
Wroniasty pisze:co więcej jeszcze w ramach regeneracji ustawią Ci je tak jak sobie zażyczysz
Trzeba jeszcze wiedzieć jak się chce mieć ustawione...
Wroniasty pisze:to świetny deal
Na zdjęciach mocowania wyglądają jakby się na złom wybierały. Chyba taniej by było komplet z 10AE włożyć...
Pozdr
eM
ktoś szukał obnizonych springów
[URL=http://www.rpmotorsport.pl/auta/sprezyny_sportowe_mts-technik_mazda_mx5-p-15217.html]tu[/URL]
[URL=http://www.rpmotorsport.pl/auta/sprezyny_sportowe_mts-technik_mazda_mx5-p-15217.html]tu[/URL]
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- brozyn89
- Donator
- Posty: 1608
- Rejestracja: 21 maja 2007, 17:44
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
- Kontakt:
irakleo pisze:http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-MX5-Alloy-wheels-and-tyres_W0QQitemZ140361298486QQcmdZViewItemQQptZUK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET?hash=item20ae2f7236
a tu BBS dość ciekawie odnowiony
http://www.allegro.pl/item822227016_komplet_felg_bbs_vw_4x100_6jx15_et45.html
Przeanalizowałem te BBSY bo chciałem licytować
ale...
doszedlem do wniosku ze niezly szajs.
gosc ogarnal http://moto.allegro.pl/item825823205_felgi_bbs_15_4_x_100_golf_3_vw_1h0_601_025l.html te felgi , do nich kupił nowe dekle dokładnie te http://moto.allegro.pl/item819027224_oryginalne_dekielki_bbs_logo_znaczek.html pomalowal je zwyklym sprejem bez zadnych turbo ekstra ochronnych dodatkow takich jak chociażby lakier bezbarwny! i sprzedaje za 8 stowek. Cena ok szkoda ze nie sa profesjonalnie odnowione.A tej tasiemki naklejonej na rant mu nie wybaczę ! :neutral:
Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, 23:57 przez brozyn89, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaro pisze:ktoś szukał obnizonych springów
[URL=http://www.rpmotorsport.pl/auta/sprezyny_sportowe_mts-technik_mazda_mx5-p-15217.html]tu[/URL]
nie no sprezynki eleganckie chyba sobie takie sprawie wprawdzie chcialem tylko obnizyc o 35 mm ale za ta cene to wiele zmienia jak za darmo prawie
Nie znam się na cenach takich urządzeń ale może to okazja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIATA-RX7-RX8-NITROUS-OXIDE-KIT-NEW_W0QQitemZ350274875076QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item518e026ec4
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIATA-RX7-RX8-NITROUS-OXIDE-KIT-NEW_W0QQitemZ350274875076QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item518e026ec4
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Garrett-gt2554-turbo-turbocharger-64-A-R-T25_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19b7f0ac18QQitemZ110460185624QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f210
Prawdziwy gt25 nie produkowany już ze 3 lata:) i tylko 500 przebiegu. Jest jeszcze brand new za ~950 zielonych więc to niezła okazja.
Prawdziwy gt25 nie produkowany już ze 3 lata:) i tylko 500 przebiegu. Jest jeszcze brand new za ~950 zielonych więc to niezła okazja.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
yanik pisze:jakto nie produkowany już 3 lata? dałbym sobie głowe uciąc że wisi w aktualnym katalogu garretta....
aaa to mi się pomyliło:):)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T