Jestem w jego posiadaniu niecale 2 lata.
Zakup zrealizowany w MX5 centrum a nastepnie od razu wszedl pakiet startowy:
- uszczelnienie wszystkiego w silniku plus rozrzad,
- rollbar od Cubula -x
- dopasowany do rollbaru wind shot,
- odelzone kolo zamachowe,
- wzmocnione sprzeglo,
- oplot na przewodach hamulcowych,
- przedni bardzo gruby stabilizator,
Okazalo sie, ze silnik zbyt śmialo lykal oliwe, wiec procedura uszczelniania i wymiany rozrzadu zostala powtorzona z motorem zakupionym po przebiegu okolo 100 tys mil. Obecnie jest sztos.
W miedzyczasie weszly:
- fotele zakupione na forum z utracona homologacja,
- pasy 4-ro punktowe z utracona homo,
- kiera,
- zawias żółty bilstein,
- nowe tarcze plus klocki od Lava,
- bagażnik na bagażnik (jak trzebq zabrac 2 kola na tor, to jest to mus).
Podczas ostatniej zimy zostaly fachowo ogarniete podluznice (Kasoku renovation) oraz po taniosci ogarniety wgniot na blotniku tylnym.
Do auta sa trzy komplety felg.
Seryjne z RSRami, OZ F1 w 16 z jakimis smieciami oraz tani komplet zimowek na 15.
Calosc nie wyglada spektakularnie ale jest bardzo sprawna i prosta. Wydruk geometrii wiadomo skąd jest dostępny.
Do pierwszej ligi brakuje torowego zawiasu, szerszych 15, mocowania gasnicy… i mozna latac.
Chetnie oddam ze wszystkim co do niej mam za 35k.
Edit: 28,500 bez bagaznika, windshota i dodatkowych kół.
Aktualny przebieg coś ponad 240 tysiecy km. Rok produkcji 2002. OC i badania do lutego 2025.
Goory.mg@gmail.com









Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk