[S] Mazda MX-5 NA Turbo

Ogloszenia dotyczące sprzedaży samochodów MX-5

Moderator: Moderatorzy

romo
Posty: 9
Rejestracja: 03 wrz 2012, 8:05
Model: NA
Wersja: HGP Turbo
Lokalizacja: Warszawa

03 cze 2024, 22:16

Cześć, co zostało przez forum zakupione na forum musi wrócić :D

Oferuje do sprzedaży znaną na forum MX-5 Turbo, jedną z pierwszych w PL :) .

Fabrycznie auto wyprodukowane na Kanadę w 1994roku, sprowadzone jako nowe do Niemiec jako demo car firmy tuningowej. Tam przeszło pierwszy zestaw modyfikacji - body kit Zender i zestaw turbo HGP Turbo. Zmiany są wpisane w niemiecki brief i posiadają TUV, moc w dowodzie 175kW/240KM zgodnie ze specyfikacją HGP. W Polsce od 2005 roku z bogatą historią na forum wcześniej u yanika, conradera i majk'a. Od 2019 roku w moich rękach
Auto przebudowane w 2020 roku przez Dr Kokona :winner: Celem było przywrócenie auta najbliżej oryginału HGP, eliminując wszelkie kombinacje powstałe przez lata.
Powstał z tego bardzo przyjemny Stage 2+ zbudowany bazie po poprzednim właścicielu - silnik 1.8 NBFL. Kluczowe zmiany przy budowie:
- ogarnięcie zmiennych faz rozrządu
- duży intercooler z wlotami od góry FMIC + BOV
- skrzynia 5B NBFL + Torsen
- lekkie koło zamachowe, sprzęgło z tarczą kevlarową
- duża chłodnica oleju + oil catch tank
- duża chłodnica wody + wentylator SPAL
- big brake z mazdaspeed, klocki Stoptech i przewody w oplocie
- szerokie felgi 8,25x15 z oponami semislick Federal 595RS-R 205/50R15
- strojenie ZibiSoft - 237KM/291NM na paliwie 95 przy 27stopniach
Do wszystkiego nowe uszczelniacze, łożyska, paski itd.
Zawieszenie to chyba Bilstein Sport B6, które pozostało po poprzednim właścicielu. Dla mnie do miejskiej jazdy wystarczające, na tor można się pokusić coś nowszego technologicznie zgodnie z sugestiami Dr Kokona.

W takim setupie auto przejechalo w moich rękach ok 5000km i nie miało żadnych awarii, tylko wymiany eksploatacyjne.
Poskładane przez człowieka, który się na tym zna jak mało kto na najlepszym wg mnie połączeniu kombinacji części do NA/NB.

Wnętrze bez rewolucyjnych zmian, dla laika o wyglądzie fabrycznym. Fotele NA przedliftowe, unikalna kierownica Momo zakupiona jako nowa z forum! w 2020 roku (akcesoryjna kierownica z Ferrari F40) w oryginalnym szyciu czerwoną nicią, mieszek i ręczny skóra + czerwona nić, gałka zmiany biegów z czerwonego karbonu, zegary boost i temp oleju w miejscu wlotów powietrza.

Auto zalewane 98 powinno mieć pod 250 koni i daje niesamowitą radość z jazdy. Osiągami to jest poziom M3 RWD G80, stąd też rejestracja :lol:

Lakier w całkiem dobrym stanie, po korekcie w 2020 roku. Progi wymienione w 2019 przez majka.

Aktualny przebieg to 161tyś km.
Cena 59000 PLN, umowa KS, do obejrzenia w Warszawie lub okolicach.

IMG_6343.JPEG
IMG_6343.JPEG (1.28 MiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6319.JPEG
IMG_6319.JPEG (1.16 MiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6315.JPEG
IMG_6315.JPEG (1.39 MiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6356.JPEG
IMG_6356.JPEG (1.05 MiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6347.JPEG
IMG_6347.JPEG (911.21 KiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6344.JPEG
IMG_6344.JPEG (824.01 KiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6363.JPEG
IMG_6363.JPEG (820.2 KiB) Przejrzano 1306 razy
IMG_6361.JPEG
IMG_6361.JPEG (1.04 MiB) Przejrzano 1306 razy
107475850_206563877299620_2843516487928423557_n.jpg
107475850_206563877299620_2843516487928423557_n.jpg (154.54 KiB) Przejrzano 1772 razy
Ostatnio zmieniony 24 cze 2024, 13:34 przez romo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5498
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

05 cze 2024, 6:44

Auto legenda! Fajnie, że ciągle istnieje i jest tak dopieszczone :)
Aż mi się XX lecie mx-5 przypomniało :)


Powodzenia w sprzedaży! :kciuk:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
romo
Posty: 9
Rejestracja: 03 wrz 2012, 8:05
Model: NA
Wersja: HGP Turbo
Lokalizacja: Warszawa

28 cze 2024, 8:16

Auto sprzedane i zostaje w Warszawie :)
Temat do zamknięcia.
Zablokowany