[S] Mazda MX5 NC 2.0 AT

Ogloszenia dotyczące sprzedaży samochodów MX-5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michalkow
Posty: 98
Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
Model: NA
Wersja: 1.6 1997
Lokalizacja: Ćmielów

08 sie 2023, 20:16

Sprzedam Mazdę MX5 NC:
- to moje prywatne auto, mam je od 19.02.2019 r., obecny przebieg to 132400 mil czyli ok. 213 tys. km
- kupione od osoby, która z kolei kupiła je z roadstery.pl (mam dokumentację zdjęciową pokazującą, że auto było po lekkiej stłuczce i jak wyglądała naprawa),
- przedlift z USA rocznik 2006, pierwsza rejestracja 01.01.2007 (jakby co - spełnia wymogi SCT),
- silnik 2.0 160km, pracuje bez zarzutów, nie bierze oleju, wygląda na to, że trzyma parametry (robiłem testy przyspieszenia, na manetkach wychodziło 7,6s do setki),
- automat w pełni sprawny, po wymianie oleju (pod koniec 2022 r.), manetki dają mnóstwo zabawy i są zdecydowanie wygodniejsze dla wyższych osób,
- auto blacharsko bardzo zdrowe, ostatnia konserwacja podwozia zrobiona ok. 3 lat temu,
- na karoserii drobne rysy i niewielkie wgniotki związane z codziennym użytkowaniem, adekwatne do wieku,
- na początku 2023 r. położona ceramika Aqua Coating 9H Pro
- opony Hankook Ventus V12 Evo2 (założone wiosną 2022 r.)

Modyfikacje:
- tłumik końcowy Cobalt,
- windshot I.L. Motorsport,
- dokładka zderzaka przedniego OEM pakiet Dynamic,
- zawieszenie gwintowane Tein Street Advance Z (stosunkowo miękki, nawet na najtwardszym ustawieniu, w mojej ocenie spokojnie nadaje się do drogowej jazdy, na tor proponowałbym coś innego),
- dach winylowy wymieniony na materiałowy,
- obniżony fotel kierowcy (blaszki od Five'a),
- felgi JR3,
- na fotelach pokrowce z Alcantary na wymiar (firmy Mirex) i pod kolor felg,
- stabilizator przedni i tylny z RX8 (żółty),
- kilka innych drobnostek

Drobnym minusem z działaniem EVAP czyli układu odprowadzania par paliwa (pisałem o tym na forum). Czasem wywala błędy P2187 i P0455. Zdarza się też, że po zatankowaniu do pełna auto potrafi się przykrztusić. Nie jest to kwestia przepływomierza czy przepustnicy, te bowiem były czyszczone. Poza tym żadnych innych objawów nie ma


VIN: JM1NC25F270130135
Data pierwszej rejestracji: 01.01.2007 r.

Cena 39 900 do niewielkiej negocjacji

Sprzedaż jest podyktowana zamiarem przesiadki na NA. Dlatego byłbym zainteresowany także (może nawet bardziej) zamianą na NA. Zależy mi, żeby była w stanie niewymagającym poważniejszej ingerencji blacharskiej. Zdaję sobie sprawę, że auta w stanie perfekcyjnym zbliżają się już do ceny 50-60 tys. zł. Nie szukam takiego egzemplarza, ale takiego, który będzie po prostu ogarnięty. Idealnie byłoby dogadać się bez dodatkowych rozliczeń, niemniej jednak niewielkie dopłaty w obie strony też są możliwe. Rozważę też zamianę na Toyotę MR2 trzeciej generacji, jeśli ktoś jakimś cudem taką ma i chce się zamienić:)

Na miejscu udostępniam kanał do obejrzenia podwozia. Naturalnie wizyta na jednej z pobliskich stacji diagnostycznych też jest możliwa.

Tel. 783032426 (gdybym nie odbierał, to prośba o SMS - wtedy oddzwonię). Auto do obejrzenia w Ćmielowie, woj. świętokrzyskie.

Zdjęcia:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Awatar użytkownika
michalkow
Posty: 98
Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
Model: NA
Wersja: 1.6 1997
Lokalizacja: Ćmielów

04 wrz 2023, 18:59

Obniżka ceny do 38900 zł.
Awatar użytkownika
michalkow
Posty: 98
Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
Model: NA
Wersja: 1.6 1997
Lokalizacja: Ćmielów

07 wrz 2023, 19:47

Temat do zamknięcia.
Awatar użytkownika
Żółwik
Donator
Donator
Posty: 418
Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
Model: NA
Wersja: 1.6 Satsuki
Lokalizacja: Dzierżoniów

08 wrz 2023, 5:19

Co do NA, to zobacz Marinera od forumowego kolegi na Otomoto. Chyba nie szukałbym dalej.
Zablokowany