
O aucie:
NCFL PRHT 2011 2.0 Sport ~196KM
Salon Polska
Przebieg tuż poniżej 61k km
Bezwypadkowy/bezkolizyjny (poza kilkoma pachołkami/oponami podczas rund MC, odkąd go nabyłem 09.2020 od Marcina z Roadsterów)
Modyfikacje
- wałki CatCams (2021)
- kolektor + sportowy katalizator + program/strojenie na EcuTek u Michała Ślubowskiego (2021)
- tłumik custom ArcHouse (2021)
- lekki zamach od Grześka Niemca z Machined Performance (2022)
- pełna rewizja skrzyni 6b również u Grześka (2022)
- obite sprzęgło + nowy docisk (2022)
- zawias Zoltan/Timbur V2 z regulacją (2022)
- grube staby Whiteline przód + tył (2021)
- stalowy oplot Pizzabrakes (2021)
- tarcze Zimmermann Coat Z (2022)
- wahacze przednie Hardrace (końcówka 2022, nie widziały jeszcze toru)
- harness bar Cybul
- pasy szelkowe kierowcy RRS 6pkt.
- fotel kierowcy Mirco MX-5 skaj/alcantara na mocowaniu Cybula
- mocowanie gaśnicy Cybul + 2kg białego prochu, żeby sprawnie gasić auta kolegów i koleżanek (odpukać!)
- lekkie felgi PROLINE PXF 7,5x17
- Federale RSR-R 215/45R17 (jeszcze kilka rund spokojnie oblecą)
- klocki Hawk HPS niebieskie (50% +)
- nowy akumulator YUASA YBX3053 (styczeń 2023)
Samochód mechanicznie bez zastrzeżeń.
Lany tylko MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 (nie żre)
Poza tym wsiadać i zapierdalać.

Gdy wystawiałem w ubiegłym roku, to do zrobienia była kosmetyka. Już to ogarnąłem, więc można powiedzieć, że cukierek i szkoda jej na tor. Dopieszczenie i naprawy lakiernicze wykonane w Lion’s Garage.
- nowe listwy progowe po obydwu stronach (maj 2023)
- wyprostowane i polakierowane błotniki przód od przygód z pachołkami na torze (maj 2023)
- polakierowany zderzak przód od przygód z pachołkami na torze (maj 2023)
- wymieniona szyba czołowa, bo miała pęknięcie (marzec 2023)
Auto po serwisie olejowym (silnik, dyfer), filtrach i ogólnym przeglądzie w TG Auto w marcu. Od tego czasu nawinąłem około 600-700 kilometrów. Przegląd techniczny ważny do marca 2024, OC do lutego 2024.
Psychologiczne 75.000zł i raczej nie będę się specjalnie targować, bo cena ustawiona mam nadzieję tak, żeby sprzedać, a nie sprzedawać. Jeśli się polubimy to dorzucę ori fotel kierowcy w gratisie, żeby zaplusować u lepszej połowy, bo mi suszy głowę, że tylko miejsce w komórce zajmuje, jędza.
Nie sprzedaję na graty, preferuję gotówkę. Potencjalnie mogę wymienić na SPEC NB z Twoją dopłatą, ale musi mnie urzec, Warszawa i okolice oraz nie być pognite(!).
W razie czego kontakt na priv i tam już się wymienimy telefonami.

Aha, Warszawa Gocław lub Ursynów, zależnie od dnia - zapraszam!
Zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing