[S] Mazda MX-5 NBFL '02 1.6 B6Turbo - sprzedana
: 20 maja 2023, 21:28
Próba sprzedaży mojej MX-5. Fajne dość sprawnie jeżdżące daily - nie miała to być torówka. Po kilku latach jazdy i "wejściu w posiadanie" dwójki dzieci przyszła pora na coś świeższego co ma iso-fixy.
Mazda MX-5 NBFL
VIN: JMZNB186200212191
1 rej. w DE: 2002
1 rej. w PL: 2015 - sprowadzona dla mnie z przebiegiem ~105k km. (jestem pierwszym właścicielem w PL od 8 lat)
Obecny przebieg: 152k km
OC: maj 2024
PT: lipiec 2023
Silnik: 1.6 B6, od kwietnia 2020 - 1.6 B6T
Modyfikacje silnika: turbo T28, kolektor wydechowy spawany by Andy, Intercooler z przerobionymi górnymi wlotami, BOV SSQV 4 HKS style od FMIC, tarcza z kołem zamachowym od 1.8 + docisk z 2.5, sterowanie DET3 + mbc, wtryski żółte RX8, w tej chwili turbo zaczyna puszczać olej - przy montażu założyłem core JR-One, strojony i jeżdżony na 98; w 10.2021 uszczelniony cały silnik, obrobiona głowica, wymieniony alternator
Moc: 201KM przy 6800 obr/min
Moment: 245Nm przy 4300 obr/ min
Wyposażenie: skórzana tapicerka foteli, elektryczne szyby, centralny zamek, wysoki windshot, radio z bluetooth JVC KD-X352BT, głośniki Bose z japońskiej wersji, dodatkowe zegary: AFR (Innovate MTX-L - zawiesza się i potrafi wejść w błąd E8, w tej chwili zdemontowany), temperatura oleju, EGT, ciśnienie doładowania (Depo), klimatyzacja jest częściowo założona (kompresor, parownik, część przewodów)
Zawieszenie: Tein Street Advance Z (regulacja wysokości i twardości)
Hamulce: przód big brake z 1.8, nowe tarcze i klocki Brembo, tył seria
Nadwozie: 22A SUPREME BLUE MICA, w tym roku odświeżony lakier (one-step) i położona ceramika GTechniq Serum Light, dach "burgund" (szczelny, drobne wytarcia), jeszcze delikatna korozja na tylnym prawym nadkolu (bąble), delikatnie na lewym progu przy łączeniu z nadkolem (za próg można podnosić), rant klapy bagażnika od wewnątrz, podlóżnice całe, podłoga cała. Kilka lat temu wymieniane tyle lewe nadkole (reperaturka klokkerholm), robiona prawa strona (wstawka blachy), progi nie były ruszane, podwozie zabezpieczone. Samochód u mnie garażowany cały czas, zimę i deszcz widział, ale starałem się nie jeździć wtedy.
Koła: 15" akcesoryjne Fondamental odnowione przeze mnie 8 lat temu, opony Vredestain Sportrac 195/50R15 z 2015
Z wad należy jeszcze wymienić zbiorniczek płynu spryskiwacza - w tej chwili jest uniwersalny i pęknięty w połowie oraz zakończenie wydechu - zawirowania powietrza wpuszczają spaliny.
Do auta dokładam:
- core turbiny na wymianę Kode
- prawie złożone speeduino wraz z drugim seryjnym komputerem - tak żeby zrobić z tego pełny standalone (widzę że podobny temat pojawił się już na forum)
- konstrukcje bagażnika na klapę do dokończenia - chciałem sam zbudować w stylu squirlmods, trzeba się z tym jeszcze pobawić
Więcej zdjęć:
https://photos.app.goo.gl/iG2KExuS2AZyfAzk9
Cena: 33000zł
Cena jest wyjściowa - na miejscu możemy negocjować. Możemy też pomyśleć o wymianie na inne auto.
Kontakt najlepiej telefoniczny: 5 O 2 2 4 9 1 3 1
Mazda MX-5 NBFL
VIN: JMZNB186200212191
1 rej. w DE: 2002
1 rej. w PL: 2015 - sprowadzona dla mnie z przebiegiem ~105k km. (jestem pierwszym właścicielem w PL od 8 lat)
Obecny przebieg: 152k km
OC: maj 2024
PT: lipiec 2023
Silnik: 1.6 B6, od kwietnia 2020 - 1.6 B6T
Modyfikacje silnika: turbo T28, kolektor wydechowy spawany by Andy, Intercooler z przerobionymi górnymi wlotami, BOV SSQV 4 HKS style od FMIC, tarcza z kołem zamachowym od 1.8 + docisk z 2.5, sterowanie DET3 + mbc, wtryski żółte RX8, w tej chwili turbo zaczyna puszczać olej - przy montażu założyłem core JR-One, strojony i jeżdżony na 98; w 10.2021 uszczelniony cały silnik, obrobiona głowica, wymieniony alternator
Moc: 201KM przy 6800 obr/min
Moment: 245Nm przy 4300 obr/ min
Wyposażenie: skórzana tapicerka foteli, elektryczne szyby, centralny zamek, wysoki windshot, radio z bluetooth JVC KD-X352BT, głośniki Bose z japońskiej wersji, dodatkowe zegary: AFR (Innovate MTX-L - zawiesza się i potrafi wejść w błąd E8, w tej chwili zdemontowany), temperatura oleju, EGT, ciśnienie doładowania (Depo), klimatyzacja jest częściowo założona (kompresor, parownik, część przewodów)
Zawieszenie: Tein Street Advance Z (regulacja wysokości i twardości)
Hamulce: przód big brake z 1.8, nowe tarcze i klocki Brembo, tył seria
Nadwozie: 22A SUPREME BLUE MICA, w tym roku odświeżony lakier (one-step) i położona ceramika GTechniq Serum Light, dach "burgund" (szczelny, drobne wytarcia), jeszcze delikatna korozja na tylnym prawym nadkolu (bąble), delikatnie na lewym progu przy łączeniu z nadkolem (za próg można podnosić), rant klapy bagażnika od wewnątrz, podlóżnice całe, podłoga cała. Kilka lat temu wymieniane tyle lewe nadkole (reperaturka klokkerholm), robiona prawa strona (wstawka blachy), progi nie były ruszane, podwozie zabezpieczone. Samochód u mnie garażowany cały czas, zimę i deszcz widział, ale starałem się nie jeździć wtedy.
Koła: 15" akcesoryjne Fondamental odnowione przeze mnie 8 lat temu, opony Vredestain Sportrac 195/50R15 z 2015
Z wad należy jeszcze wymienić zbiorniczek płynu spryskiwacza - w tej chwili jest uniwersalny i pęknięty w połowie oraz zakończenie wydechu - zawirowania powietrza wpuszczają spaliny.
Do auta dokładam:
- core turbiny na wymianę Kode
- prawie złożone speeduino wraz z drugim seryjnym komputerem - tak żeby zrobić z tego pełny standalone (widzę że podobny temat pojawił się już na forum)
- konstrukcje bagażnika na klapę do dokończenia - chciałem sam zbudować w stylu squirlmods, trzeba się z tym jeszcze pobawić
Więcej zdjęć:
https://photos.app.goo.gl/iG2KExuS2AZyfAzk9
Cena: 33000zł
Cena jest wyjściowa - na miejscu możemy negocjować. Możemy też pomyśleć o wymianie na inne auto.
Kontakt najlepiej telefoniczny: 5 O 2 2 4 9 1 3 1