[S] NC 2.0 Turbo
: 27 cze 2022, 15:13
Niemal wszystko zostało opisane o aucie w wątku.
viewtopic.php?f=22&t=34336
Sprzedaje bo już przechodzi mi Miatoza trochę, nie mam czasu ani ochoty siedzieć przy NC kiedy 2x w roku jestem na wakacjach w Polsce.
Poniżej opiszę najważniejsze fakty o aucie, opiszę również to co sam do dziś znalazłem czy planowałem zrobić, poprawić. Możliwe, że ktoś znajdzie coś więcej.
Auto z USA, są zdjęcia ze miało lekko drapnięty przód i tyl, lekko zgniecione zderzaki, serio bagatela jak na to jakie auta się ściąga i naprawia...
Auto dostało Turbo zestaw wysterowany pod 300Nm tak, żeby nie ryzykować zdrowia skrzyni. W USA piszą, że ta skrzynia wytrzymuje naprawdę wiele o ile nie przekroczy się 300Nm.
Turbo zakładał promotor jakieś 10 lat temu chyba, i o ile wiadomo, od wtedy nie było zmieniane czy strojone ponownie. Rdzy nie zauważyłem na karoserii wokół ale nie sprawdzałem jej dokładnie pod spodem, na tyle co widziałem leżąc pod autem to nie widziałem złych oznak ale nie zaglądałem w zakątki.
Miałem w planach je wieźć na przestrojenie ecutekiem do Bydgoszczy ale właśnie nie mam na to już czasu ani ochoty tracić na moich dni urlopowych.
Sam planowałem w aucie dokonać zmian, ulepszeń tego co mi nie pasuje, a nie pasuje mi to, że:
- Auto załapuje jakieś check engine'y, jakieś lewe dziwne powietrza i dziwne info o próbach kradzieży na immo. Czasem pali za 2 razem, widać, że immo świruje przez te odcięcie zapłonu. Wszystko to miało być naprawione podczas strojenia auta.
- Auto ma przecierke na stronie kierowcy, poprzedni wlasiciciel spotkał sie z wysokim kołem jakiegoś suva, drzwi i przedni blotnik mozna chyba wypolerowac. Z tyłu na łączeniu błotnika i zderzaka trzeba uzyc kogos do wyciągania wgniotek, pod Zielona Góra otrzymałem wycene wyciągnięcia tego za 1000zl, taki mialem wlasnie plan na lato.
- Auto posiada obecnie jeden kluczyk, kartę. Jak ktoś chce sobie dorobić kolejny to jest to koszt 1000-1200zl.
- Auto ma założone dodatkowe odcięcie zapłonu ktore wg mnie jest tylko pojebanym utrudnieniem uzytkowania auta. Mialem w planach usunac to pizdiet. Ale do tego potrzeba kumatego warsztatu.
- Lampy i lakier wymagają detailingu, tzn obejdzie sie bez, co widać po fotach w wątku ale warto by rozważyć detailing.- Silnik i turbo wymagają przeglądu i pewnie znajdzie sie jakies kolko czy cos co trzeba bedzie wymienic. Z boku silnika widze jedno pocenie sie ale nie zauważyłem by ubywało oleju. W sumie nie mogłem zauważyć skoro do dzis zrobiłem autem sumarycznie może 1000km.
Pomimo check engine itp, nie ma to wplywu na dzialanie auta. Zapierlala tak jak powinna NC z Turbo. Biegi chodzą bardzo dobrze, zarówno w trybie automatycznym jak i manualnym.
Auto wymaga nowych opon, obecne maja spoko bieżnik ale sa bardzo stare. Szpera NC w cenie, leży w Bydgoszczy. Ja sam szykowałem sie na wydatek rzędu 8.000-10.000zl cirka (ecutek, strojnie, kluczyk, serwis turbo, hamownia, przecierka, staby z RX-8, montaż szpery, serwis olejowy), kiedy liczyłem ile pójdzie na doprowadzenie auta do stanu pięknego.
Podsumowujac:
+ 2.0 Turbo z przyjemną skrzynią i trybem manualnym
+ Piękne połączenie barw
+ Małe uszkodzenia w USA
+ Zaimpregnowany softtop
+ Szpera w cenie (nie zamontowana)
+ Bilsten B12 + obniżenie + dystanse
+ Oryginalne felgi 17 Sport odnowione
+ Pakiet dokładek Dynamik (przód, boki, klapa i tył)
+ Dodatki jak wiatrołap, Pioneer 2 din, krótka antena,
+ Mocniejszy i lepszy wzmacniacz + wygłuszenie drzwi
+ Obicie kierownicy oraz foteli, lepsze trzymanie i prowadzenie
+ Custom wydech z nierdzewki, jakiś warsztat spawał na zlecenie poprzedniego właściciela
+ Oryginalnie z tempomatem, czujnikiem ciśnienia w kołach oraz dostępem bezkluczykowym
- wymaga ponownego strojenia turbo oraz serwis/przegląd silnika itp
- pojawia się i znika kontrola trakcji, pewnie czujnik ABS
- mocowanie lusterka lewego jest luźne (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- polecam wyrzucenie blokady zapłonu (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- przecierka na progu tylnego błotnika (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- polecam polerkę całego auta (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- wymaga nowych opon (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- lekka przecierka na softopie, szczelna
- jeden kluczyk
Auto stoi w Lubuskim, okolice Krosna Odrzanskiego. Jesli ktos chce przyjechac, obejrzec to musi dac mi znac to bedziemy ustawiac jazde probną
Raport autodna w linku:
https://drive.google.com/file/d/1MFHxYe ... sp=sharing
Hamownia zaraz po zamontowaniu turbo
https://drive.google.com/file/d/1r-kfoj ... sp=sharing
Powracające błędy
https://drive.google.com/file/d/1GtD_D8 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1GtXW9D ... sp=sharing
Zdjęcie wydechu i trochę podwozia
https://drive.google.com/file/d/1HRFSCz ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1HZfo-K ... sp=sharing
viewtopic.php?f=22&t=34336
Sprzedaje bo już przechodzi mi Miatoza trochę, nie mam czasu ani ochoty siedzieć przy NC kiedy 2x w roku jestem na wakacjach w Polsce.
Poniżej opiszę najważniejsze fakty o aucie, opiszę również to co sam do dziś znalazłem czy planowałem zrobić, poprawić. Możliwe, że ktoś znajdzie coś więcej.
Auto z USA, są zdjęcia ze miało lekko drapnięty przód i tyl, lekko zgniecione zderzaki, serio bagatela jak na to jakie auta się ściąga i naprawia...
Auto dostało Turbo zestaw wysterowany pod 300Nm tak, żeby nie ryzykować zdrowia skrzyni. W USA piszą, że ta skrzynia wytrzymuje naprawdę wiele o ile nie przekroczy się 300Nm.
Turbo zakładał promotor jakieś 10 lat temu chyba, i o ile wiadomo, od wtedy nie było zmieniane czy strojone ponownie. Rdzy nie zauważyłem na karoserii wokół ale nie sprawdzałem jej dokładnie pod spodem, na tyle co widziałem leżąc pod autem to nie widziałem złych oznak ale nie zaglądałem w zakątki.
Miałem w planach je wieźć na przestrojenie ecutekiem do Bydgoszczy ale właśnie nie mam na to już czasu ani ochoty tracić na moich dni urlopowych.
Sam planowałem w aucie dokonać zmian, ulepszeń tego co mi nie pasuje, a nie pasuje mi to, że:
- Auto załapuje jakieś check engine'y, jakieś lewe dziwne powietrza i dziwne info o próbach kradzieży na immo. Czasem pali za 2 razem, widać, że immo świruje przez te odcięcie zapłonu. Wszystko to miało być naprawione podczas strojenia auta.
- Auto ma przecierke na stronie kierowcy, poprzedni wlasiciciel spotkał sie z wysokim kołem jakiegoś suva, drzwi i przedni blotnik mozna chyba wypolerowac. Z tyłu na łączeniu błotnika i zderzaka trzeba uzyc kogos do wyciągania wgniotek, pod Zielona Góra otrzymałem wycene wyciągnięcia tego za 1000zl, taki mialem wlasnie plan na lato.
- Auto posiada obecnie jeden kluczyk, kartę. Jak ktoś chce sobie dorobić kolejny to jest to koszt 1000-1200zl.
- Auto ma założone dodatkowe odcięcie zapłonu ktore wg mnie jest tylko pojebanym utrudnieniem uzytkowania auta. Mialem w planach usunac to pizdiet. Ale do tego potrzeba kumatego warsztatu.
- Lampy i lakier wymagają detailingu, tzn obejdzie sie bez, co widać po fotach w wątku ale warto by rozważyć detailing.- Silnik i turbo wymagają przeglądu i pewnie znajdzie sie jakies kolko czy cos co trzeba bedzie wymienic. Z boku silnika widze jedno pocenie sie ale nie zauważyłem by ubywało oleju. W sumie nie mogłem zauważyć skoro do dzis zrobiłem autem sumarycznie może 1000km.
Pomimo check engine itp, nie ma to wplywu na dzialanie auta. Zapierlala tak jak powinna NC z Turbo. Biegi chodzą bardzo dobrze, zarówno w trybie automatycznym jak i manualnym.
Auto wymaga nowych opon, obecne maja spoko bieżnik ale sa bardzo stare. Szpera NC w cenie, leży w Bydgoszczy. Ja sam szykowałem sie na wydatek rzędu 8.000-10.000zl cirka (ecutek, strojnie, kluczyk, serwis turbo, hamownia, przecierka, staby z RX-8, montaż szpery, serwis olejowy), kiedy liczyłem ile pójdzie na doprowadzenie auta do stanu pięknego.
Podsumowujac:
+ 2.0 Turbo z przyjemną skrzynią i trybem manualnym
+ Piękne połączenie barw
+ Małe uszkodzenia w USA
+ Zaimpregnowany softtop
+ Szpera w cenie (nie zamontowana)
+ Bilsten B12 + obniżenie + dystanse
+ Oryginalne felgi 17 Sport odnowione
+ Pakiet dokładek Dynamik (przód, boki, klapa i tył)
+ Dodatki jak wiatrołap, Pioneer 2 din, krótka antena,
+ Mocniejszy i lepszy wzmacniacz + wygłuszenie drzwi
+ Obicie kierownicy oraz foteli, lepsze trzymanie i prowadzenie
+ Custom wydech z nierdzewki, jakiś warsztat spawał na zlecenie poprzedniego właściciela
+ Oryginalnie z tempomatem, czujnikiem ciśnienia w kołach oraz dostępem bezkluczykowym
- wymaga ponownego strojenia turbo oraz serwis/przegląd silnika itp
- pojawia się i znika kontrola trakcji, pewnie czujnik ABS
- mocowanie lusterka lewego jest luźne (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- polecam wyrzucenie blokady zapłonu (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- przecierka na progu tylnego błotnika (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- polecam polerkę całego auta (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- wymaga nowych opon (NAPRAWIONE/ZROBIONE)
- lekka przecierka na softopie, szczelna
- jeden kluczyk
Auto stoi w Lubuskim, okolice Krosna Odrzanskiego. Jesli ktos chce przyjechac, obejrzec to musi dac mi znac to bedziemy ustawiac jazde probną
Raport autodna w linku:
https://drive.google.com/file/d/1MFHxYe ... sp=sharing
Hamownia zaraz po zamontowaniu turbo
https://drive.google.com/file/d/1r-kfoj ... sp=sharing
Powracające błędy
https://drive.google.com/file/d/1GtD_D8 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1GtXW9D ... sp=sharing
Zdjęcie wydechu i trochę podwozia
https://drive.google.com/file/d/1HRFSCz ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1HZfo-K ... sp=sharing