
Poczynione modyfikacje:
Zawieszenie:
-gwint tein Advance z regulacją twardości
-wszędzie polibusze (w dyferencjale również)
- bloczki usztywniające mocowanie stabilizatora przód
Hamulce:
-przewody w stalowym oplocie (pizza brakes)
-zregenerowane zaciski
-tarcze + klocki około 10k km nalotu
Silnik:
-nowy rozrząd (napinacz, pompa wody, pasek)
-nowe uszczelniacze (wału tył/przód , wałków rozrządu
-nowy olej Valvoline VR 5-50
-nowa chłodnica (seryjna)
-uszczelka pokrywy zaworów
-lekkie koło alternatora i pompy wody ( od Miata Solutions)
-filtr powietrza, oleju i paliwa
-zregenerowany alternator
-nowe świece i przewody zapłonowe
-nowy termostat 85 stopni
Napęd:
-lekki zamach ( robiony na placu Hallera w Warszawie)
-tarcza sprzęgła obita kevlarem
- sprzęgło i zamach wyważone
-skrzynia uszczelniona ( uszczelniacz tył i nowy zestaw gum uszczelniających przy wybieraku skrzyni)
-felgi OEM Enkei 15x6,5j
-opony nankang na-2r dot 5223 typu semislick
Nadwozie/wnętrze:
-rollbar od Cybula
-pakiet Drewno (kierownica, gałka , ręczny z drewna NardiTorino)
-fotele skóra (podgrzewane ale nie ma wiązki i przycisku, do zrobienia)
-ori radio (CD działa)
-twarde doorhuszingi
-windshot z głośnikami
-nowe obszycie dachu
-wydech końcowy UlterSport ( brzmi lepiej niż seria)
-katalizator na miejscu

Z minusów:
-łożysko lewe przód(lekki luz ma)
-prawe tylne nadkole pojawiły się 3 małe pęcherze rdzy
-klapa tył (standardowa rdza)
-pilot alarmu/centralnego zamka (trzeba nowy bo obecny raz działa raz nie)
-lakier (dużo małych rysek-zalecana polerka)
OC do października 2025(4 raty zapłacona 1/4)
Badanie techniczne jakoś do lipca 2025.
CENA 24,5k na kod: MX5 Klub Polska

mam jeszcze troszkę gratów które miały na wiosnę wpaść do auta (dorzucę za dopłatą):
-Speeduino od Alexa (wersja z BT i kontrolerem AFR)
-Trigger 36-1 (od Miata Solution)
-przepustnice ITB od gsxr1000
Więcej fotek priv
Więcej info dzwoń 533 419 296
Auto do obejrzenia w Serocku pod Legionowem.
Kup sobie troszkę frajdy z jazdy.