Nim ogłoszenie trafi do popularnych serwisów, wystawiam tutaj, gdyż lepiej by trafiła do kogoś kto docenia te auta ponad przeciętnie.
Szczególnie, że właśnie od forumowicza została tu kupiona.
Ale to początku.
Miata znaleziona i zakupiona w kwietniu tego roku. Przejechała całą Polskę, bo, aż z mazur do Szczecina. Jak tylko zobaczyłem ten egzemplarz - odległość nie miała znaczenia. Piękny ciemny lakier z czarnymi skórami i żółtą nicią.
Po 10 latach nieposiadania mx5 w garażu (kiedyś NB 10th anniversary) zatęskniłem na nowo i zdecydowałem się na zakup. Miała zostać ze mną na dłużej, ale zbliżające się narodziny syna zmuszają mnie do sprzedaży.
Niestety albo stety dla nowego właściciela zdążyłem w auto zainwestować worek pieniędzy, mianowicie:
1. Kolektor wydechowy Weldman Motorsport + obróbka termiczna
2. Ostre wałki
3. Sterownik EcuTek + strojenie przez Five’a z Bydgoszczy
4. Stabilizator przód 24mm Whiteline + łączniki
5. Przewody w stalowym oplocie od pizzabrake
6. Nowe sprzęgło
7. Nowe świece
8. Wszystkie płyny i filtry (w tym również w dyfrze)
9. Nowa gaśnica
10. Autodetaling
Auto wystrojone na ten moment na 190 hp, żeby coś więcej wykrzesać należy
zainwestować w mniej restrykcyjny wydech. Mi na to już nie starczyło czasu.
Wóz miał służyć jako weekendowy + sporadyczny wypad na tor, niestety przez to, że skupiłem się na tych modyfikacjach to byłem jedynie raz na Poznaniu i to raptem pare dni temu, zrobić kilka honorowych kółek.
Poza tym:
1. Salon Polska
2. Produkcja 2012
3. 96 tysiące przebiegu
4. Skrzynia 6 biegów
5. Torsen
6. Bilstein + sprężyna Eibach prokit
7. Moduł SmartTOP
8. Lekkie 17’ calowe Enkeie z oponami GoodYear eagle F1
9. Apple carplay
Generalnie auto we wzorowym stanie, można brać i jeździć, jedynie z mankamentów:
1. Zarysowany tylny zderzak.
2. Czasami na nierównościach coś brzęczy w okolicach deski rozdzielczej/zegarów.
Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Cena 68 900 zł
WIECĘJ ZDJĘĆ: https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_link
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu: 502 542 397
JACEK (Szczecin)
[S] NCFL PRHT 2.0 (190hp), 6B, LSD, Bilstein 2012r.
Moderator: Moderatorzy
- Załączniki
-
- 6.jpg (586.53 KiB) Przejrzano 1943 razy
-
- 5.jpg (545.27 KiB) Przejrzano 1943 razy
-
- 4.jpg (561.85 KiB) Przejrzano 1943 razy
-
- 3.jpg (483.92 KiB) Przejrzano 1943 razy
-
- 2.jpg (565.5 KiB) Przejrzano 1943 razy
-
- 1.jpg (523.41 KiB) Przejrzano 1943 razy
Ostatnio zmieniony 15 paź 2024, 14:44 przez Jacekyz, łącznie zmieniany 1 raz.
NBFL 1.8 => NCFL 2.0
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 828
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Aj ze smaczkiem była zrobiona, teraz na 190km to już w ogóle 

KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Dokładnie

NBFL 1.8 => NCFL 2.0