
Oferuje do sprzedaży znaną na forum MX-5 Turbo, jedną z pierwszych w PL

Fabrycznie auto wyprodukowane na Kanadę w 1994roku, sprowadzone jako nowe do Niemiec jako demo car firmy tuningowej. Tam przeszło pierwszy zestaw modyfikacji - body kit Zender i zestaw turbo HGP Turbo. Zmiany są wpisane w niemiecki brief i posiadają TUV, moc w dowodzie 175kW/240KM zgodnie ze specyfikacją HGP. W Polsce od 2005 roku z bogatą historią na forum wcześniej u yanika, conradera i majk'a. Od 2019 roku w moich rękach
Auto przebudowane w 2020 roku przez Dr Kokona

Powstał z tego bardzo przyjemny Stage 2+ zbudowany bazie po poprzednim właścicielu - silnik 1.8 NBFL. Kluczowe zmiany przy budowie:
- ogarnięcie zmiennych faz rozrządu
- duży intercooler z wlotami od góry FMIC + BOV
- skrzynia 5B NBFL + Torsen
- lekkie koło zamachowe, sprzęgło z tarczą kevlarową
- duża chłodnica oleju + oil catch tank
- duża chłodnica wody + wentylator SPAL
- big brake z mazdaspeed, klocki Stoptech i przewody w oplocie
- szerokie felgi 8,25x15 z oponami semislick Federal 595RS-R 205/50R15
- strojenie ZibiSoft - 237KM/291NM na paliwie 95 przy 27stopniach
Do wszystkiego nowe uszczelniacze, łożyska, paski itd.
Zawieszenie to chyba Bilstein Sport B6, które pozostało po poprzednim właścicielu. Dla mnie do miejskiej jazdy wystarczające, na tor można się pokusić coś nowszego technologicznie zgodnie z sugestiami Dr Kokona.
W takim setupie auto przejechalo w moich rękach ok 5000km i nie miało żadnych awarii, tylko wymiany eksploatacyjne.
Poskładane przez człowieka, który się na tym zna jak mało kto na najlepszym wg mnie połączeniu kombinacji części do NA/NB.
Wnętrze bez rewolucyjnych zmian, dla laika o wyglądzie fabrycznym. Fotele NA przedliftowe, unikalna kierownica Momo zakupiona jako nowa z forum! w 2020 roku (akcesoryjna kierownica z Ferrari F40) w oryginalnym szyciu czerwoną nicią, mieszek i ręczny skóra + czerwona nić, gałka zmiany biegów z czerwonego karbonu, zegary boost i temp oleju w miejscu wlotów powietrza.
Auto zalewane 98 powinno mieć pod 250 koni i daje niesamowitą radość z jazdy. Osiągami to jest poziom M3 RWD G80, stąd też rejestracja

Lakier w całkiem dobrym stanie, po korekcie w 2020 roku. Progi wymienione w 2019 przez majka.
Aktualny przebieg to 161tyś km.
Cena 59000 PLN, umowa KS, do obejrzenia w Warszawie lub okolicach.