NBFL jest z 2003 roku, seryjnie 1.6 po swapie na 1.8 146km przy przebiegu 207kkm, aktualny przebieg 227kkm. Przegląd i OC do maja 2024.
Skrzynia 5b, dyfer otwarty, dach moher z grzaną szklaną szybą w idealnym stanie.
Na wiosnę zostały zrobione podłóżnice oraz nadkola tył. Niestety lakiernik się nie popisał i do ponownego malowania są nadkola tył oraz przedni zderzak bo kolor się troszkę różni.
Przy swapie silnika na 1.8, został on rozłożony na części pierwsze, umyty w myjce ultradźwiękowej, obrobiony na szlifierni i złożony na nowych częściach:
- wszystkie uszczelki ASO Mazda
- kute korby Maxpeedingrods ze śrubami ARP
- pierścienie NPR
- wszystkie panewki ACL
Oczywiście wymienione też wszystkie paski oraz płyny ustrojowe.
Olej zawsze 5w40 zmieniany co 7-8kkm.
Po zakupie wymienione też olej w skrzyni i dyfrze.
Części wymienione na przestrzeni 1,5 roku odkąd posiadam samochód:
- nowy alternator ASPL
- rozrusznik po regeneracji
- nowy akumulator Exide
- nowa chłodnica NRF
- sworznie dolne, końcówki drążków oraz drążki kierownicze MOOG
- sworznie górne Sidem
- łożyska wszystkich kół FAG
- tarcze i klocki
- nowe sprzęgło z tarczą zrobioną u Pana Wróbla
- nowy wysprzęglik
- nowe cewki oraz kable zapłonowe
Minusy samochodu:
- nadkola tył oraz zderzak przód do ponownego lakierowania
- poci się delikatnie na łączeniu silnika ze skrzynią
- nieszczelność na wydechu
W razie pytań zapraszam na PW, chętnie odpowiem na wszystkie. Jeśli auto nie sprzeda się teraz to na wiosnę trafi do lakiernika i wystawie ją ponownie na sprzedaż. Mogę rozważyć wymianę na jakieś tańsze daily.
Cena: 17500zł
![Obrazek](https://i.imgur.com/qL3bPvq.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/veXucIy.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/xkPd8FS.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/Jmt8J1G.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/2cteL1Q.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/wzoVK2t.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/oFBOQkr.jpg)