Cześć wszystkim,
W zeszłym roku przymierzałem się do sprzedaży, ale jednak zdecydowałem się pojeździć jeszcze jakiś czas. Zdążyłem zrobić w aucie parę rzeczy przez zimę i myślałem nad uczynieniem z niej większego projektu, ale jednak raczej padnie na jakieś inne, nowsze autko.
Dane samochodu:
Rocznik: 2007
Przebieg: 158k (robi się coraz cieplej, więc na pewno będzie rósł )
Silnik: 2.5l z przebiegiem około 28 tyś. (swap robił poprzedni właściciel - Ziolko73. Zainteresowani mogą w jego historii postów znaleźć poprzednie ogłoszenie sprzedaży jak i opis swapa )
Jest to "limitowana" edycja Mithra, która wychodziła na rynek niemiecki. Pomalowana na nietypowy kolor Radiant Ebony, który potrafi przechodzić z prawie czarnego, przez fioletowy, po brązowy w słońcu pod odpowiednim kątem. Przez blisko dwa lata, przez które ją użytkowałem nie sprawiała żadnych większych problemów. Oczywiście znajdowały się mniejsze usterki, które jednak dało się naprawić szybko, jeśli wiedziało się, gdzie leży problem.
Z ciekawych rzeczy:
- sprężyny obniżające eibach
- kolektor 4-1 od Andy'ego (strojony przez Alexa - myślę, że potwierdzi, że z autem jak najbardziej wszystko w porządku )
- wydech końcowy Cobalt
- szpera od Five'a (początkowo myślałem, że to typowy długi dyfer z 6 biegowej skrzyni, ale Alex przy strojeniu uznał, że jest to chyba jakieś jeszcze inne przełożenie )
- praktycznie nowe klocki i tarcze (tarcze ATE, z przodu klocki EBC green stuff, z tyłu ATE)
- opony Bridgestone Potenza Sport
- sprzęgło obite kevlarem
- blaszki obniżające Jass Performance (bardzo poprawiają pozycję za kierownicą dla wysokich osób)
Z minusów:
- klimatyzacja niestety nieszczelna. Osobiście mi to bardzo nigdy nie przeszkadzało, szczególnie że nawet sprawna klima nie chłodzi zbyt mocno w tym modelu
- na lakierze znajdzie się trochę drobnych zarysowań, a przy otwarciu klapy bagażnika, przy światełkach oświetlających rejestrację schodzi lakier (typowa bolączka - niewidoczne przy bez otwierania klapy)
Mam też kilka fantów, które mogę dorzucić ewentualnemu nabywcy: srebrne felgi oem 16" w bardzo dobrym stanie z zimówkami w już gorszym, dystanse 25mm, otwarty dyfer 5b (np do włożenia lsd przy krótszych przełożeniach)
Cena, jaka mnie interesuje to 43 tysiące złotych. Oczywiście jestem otwarty na drobne negocjacje przy oględzinach samochodu. Aktualnie auto jest do obejrzenia w Graboszycach pod Zatorem niedaleko Krakowa.
Myślę, że to wszystkie istotne informacje. W razie czego chętnie odpowiem na wszystkie pytania pod postem, albo w wiadomościach prywatnych. Ogłoszenie póki co jeszcze nie ląduje na portalach aukcyjnych - chciałbym się pocieszyć trochę dobrą pogodą
Nr tel: 726 261 890 lub 696 367 477
Zdjęcia:
MX-5 NC 2007 2.5L
Szpera, kolektor 4-1, wydech cobalt, nowe hamulce i inne
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4587
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Potwierdzam bardzo dobrze podający silnik Gdy stroilem to auto po raz pierwszy jeszcze dla Ziolko73 byłem w szoku że na seryjnym kolektorze z katem idzie to prawie jak moje z kolektorem od Five i nie zdycha za mocno na wysokich obrotach. Podczas korekty strojenia po dołożeniu kolektora wskazanie MAF przy odcince dochodziło do prawie 150g/s (IAT 12st Baro 98) co jest naprawdę dobrym wynikiem dla 2.5 z seryjnymi wałkami. Spodziewalbym się więc przynajmniej 180KM na hamowni
Dyfer może być amerykański 3.9:1
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Dyfer może być amerykański 3.9:1
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting