Radio 2 DIN i problem z podświetleniem
: 08 maja 2016, 21:03
Być może kogoś kto montował radio 2 DIN w NB to spotkało.
Trafiło i na mnie i postanowiłem rozwiązać problem z podświetleniem.
Objawy są następujące:
Przy wyłączonych światłach podświetlony jest tylko panel.
Przy włączeniu świateł panel gaśnie prawie całkowicie.
Przyciski nie są w ogóle podświetlone.
Nie wiem czy u każdego jest ten sam rodzaj podłączenia, ale u mnie są następujące przejściówki:
kable samochodu zakończone wtyczką CN701 <-> w to wpięta kostka rozdzielająca sygnał na dwa i dająca kabel ISO <-> przejściówka łącząca dwie wtyczki do jednej "adapter ISO do J01" i podłączanej bezpośrednio do radia
Rodzaje wtyczek wziąłem z tej strony -> http://mazda-speed.com/faq/audio/
W tym całym zestawie jest jeden kabel samochodu, który nie jest nigdzie połączony w kolejnych przejściówkach...
Rozwiązaniem całego problemu jest zrobienie łączenia F z CN701 do G z J01.
A tak prościej i na obrazkach to trzeba połączyć zaznaczone na poniższych zdjęciach gniazda
Na górnym zdjęciu wtyczka z instalacji samochodu, natomiast na dolnym wtyczka wpięta w radio 2 DIN.
Trafiło i na mnie i postanowiłem rozwiązać problem z podświetleniem.
Objawy są następujące:
Przy wyłączonych światłach podświetlony jest tylko panel.
Przy włączeniu świateł panel gaśnie prawie całkowicie.
Przyciski nie są w ogóle podświetlone.
Nie wiem czy u każdego jest ten sam rodzaj podłączenia, ale u mnie są następujące przejściówki:
kable samochodu zakończone wtyczką CN701 <-> w to wpięta kostka rozdzielająca sygnał na dwa i dająca kabel ISO <-> przejściówka łącząca dwie wtyczki do jednej "adapter ISO do J01" i podłączanej bezpośrednio do radia
Rodzaje wtyczek wziąłem z tej strony -> http://mazda-speed.com/faq/audio/
W tym całym zestawie jest jeden kabel samochodu, który nie jest nigdzie połączony w kolejnych przejściówkach...
Rozwiązaniem całego problemu jest zrobienie łączenia F z CN701 do G z J01.
A tak prościej i na obrazkach to trzeba połączyć zaznaczone na poniższych zdjęciach gniazda
Na górnym zdjęciu wtyczka z instalacji samochodu, natomiast na dolnym wtyczka wpięta w radio 2 DIN.