[Poznań] Warsztat

Forum informacyjne zawierające dane kontaktowe do warsztatów, mechaników i firm usługowych związanych z MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

29 lut 2012, 22:13

Wiem ze bylo :) Ale tematy sa nawet sprzed 2 lat, wiec moglo sie pozmieniac.. polecie prosze kogos kto mi rozrzad zrobi z przyleglosciami i nie skasuje jak za nowe auto :)

W ogole bym chcial zeby jaki madry spec mi autko obejrzal...
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

01 mar 2012, 15:54

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=3692

Tutaj niezmiennie polecam ponieważ i NA i NBFL rozrząd tam wymieniałem.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

01 mar 2012, 21:03

Dzieki.. za dzwonie jutro i zobacze
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

01 mar 2012, 21:05

ja polecam moto on w luboniu też znajdziesz info w temacie przekładka silnika a do tego yooziu załatwi Ci tanio części w intercarsie.
Albo przyjedz do jarocina Dawid Ci zrobi "chętnie" chociaż w sumie to jego powinieneś się zapytać.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

20 mar 2012, 21:01

Chciałbym Wam wszystkim polecić serwis MotoCity na Kopaninie w Poznaniu.
Jest to świeżo otwarty zakład moich kumpli z którymi ścigam się 2 rok w poznańskich SuperOesach i zawodach cyklu BMW Challenge. W związku z powyższym, chłopaki oprócz napraw/przeglądów bieżących w cywilnych autach również ogarniają kwestię motorsportu(kompleksowe przygotowanie auta do startów i późniejsze serwisowanie, swapy, klatki i te wszystkie rajdowe klimaty)

Co prawda nie specjalizują się w MX'ach, ale z racji zamiłowania, doświadczenia i zaplecza gwarantuję ich profesjonalizm i uczciwość przy bardzo sensownych cenach i terminach.
Jakieś tam już obycie z Emiksem mają bo robią moją ;)
Jeśli ktoś z Was będzie chciał ich odwiedzić, powołajcie się tam na mnie-nie będziecie "gośćmi z ulicy" :smile:

Poniżej ich strona www:
http://www.motocity.pl/ :winner:
Rules are made to be broken
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

20 mar 2012, 21:04

Git.
Szukam warsztatu gdzie ogarną mi rozrząd ;)
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

20 mar 2012, 21:13

Szczerze polecam, możesz jutro zadzwonić do Dziubiego (604-110-011), powołać się na mnie i podpytać o cenę itd.
Rules are made to be broken
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

20 mar 2012, 21:16

Genialne. Mialbym rzut beretem do nich.

[ Dodano: 20-03-2012, 22:25 ]
DEXTER, podeslij mi prosze na PW co kupiles do rozrzadu.. musze sie wrescei za to wziac
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

21 mar 2012, 3:22

Jeśli chcesz wymienić komplet, potrzebujesz:

- napinacza paska rozrządu
- rolki prowadzącej pasek
- pompy wody
- paska rozrządu
- uszczelki pod pokrywę rozrządu
- sprężynkę

Pompy wody wymieniać nie trzeba, ale dostęp do niej jest na tyle ciężki, że chyba warto to od razu zrobić, zwłaszcza że do kolejnej wymiany rozrządu 70-80kkm...

Nie pamiętam jaki masz przebieg, ale niech Ci obejrzą od razu te simmeringi na wale, bo to jakieś groszowe sprawy, a też trzeba pół silnika potem wyciągać jeśli się okaże, że coś się poci...
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2012, 6:21

Ja narazie kupiłem sprężynkę i uszczelkę pod kapę w ASO. Strasznie mozolnie mi to idzie :P
Tak jak Łukasz napisał, plus ewentualne bonusy, które wyjdą w praniu. Ale to chłopacy z warsztatu raczej by Ci powiedzieli, że urodziła się potrzeba wymiany czegoś jeszcze ;)
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2012, 8:12

ja wiem co oglnie trzeba :) CHodzimi o producentow, bo tego jest od groma:)
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

21 mar 2012, 8:24

solt pisze:co kupiles do rozrzadu..

Łukasz Kaszuba pisze:potrzebujesz:

DEXTER pisze:Ja narazie

solt pisze:CHodzimi o


:bylo: :offtopic: :ban:
Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 8:25 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

21 mar 2012, 8:25

Ale to zależy już tylko od Ciebie, głupi pasek można kupić za 50 złotych, a można za 200, także... :wink:
O pompach wody nie wspominam...

Jeśli chcesz mieć wszystko maksymalnie porządnie, wybierz droższe produkty, jeśli chcesz zamknąć się z tym w jak najmniejszym budżecie, kup budżetowe części, też raczej nie powinno się nic rozlecieć...

Dodatkowo trzeba będzie wymienić płyn w chłodnicy (chyba, że masz dobry, to wlać z powrotem po spuszczeniu), i można paski od alternatora i klimy od razu dać sobie zrobić, i kwoty nieduże, a im mniej grzebania cudzych rączek pod maską potem, tym chyba lepiej... :)

Przejrzyj temat DEXTERA, tam chyba dyskutowaliśmy o producentach poszczególnych komponentów, które wybraliśmy, przynajmniej które ja wybrałem do swojej.

SFOT.
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

30 mar 2012, 17:41

Umowilem sie w motocity na czwartek. Wymiana rozrzadu i uszzcelniaczy walkow oraz przekladka kolek - ca. 700 :bang: :mrgreen:
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

30 mar 2012, 17:54

Robocizna?
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

30 mar 2012, 22:13

aha i uszczelniacze, bo tego nie kupilem, a w sumie maja racje, ze skoro i tam brzuch otwieramy, to mozna zrobic
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

31 mar 2012, 10:39

solt pisze:aha i uszczelniacze, bo tego nie kupilem, a w sumie maja racje, ze skoro i tam brzuch otwieramy, to mozna zrobic


Sory, ale nie potrafię tu niczego skleić do kupy. Czyli to cena za robotę + uszczelniacze?
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

31 mar 2012, 10:47

Jak rozumiem 700 to sama robota, do tego wszystkie klamoty.

A tak z ciekawości ile wołają za te czynności w innych warsztatach w Posen, ktoś się orientował?
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 mar 2012, 23:35

Hantkus pisze:A tak z ciekawości ile wołają za te czynności w innych warsztatach w Posen, ktoś się orientował?


Wymiana rozrządu w warsztacie który polecałem wyżej - 200 zł - (w tamtym roku)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

31 mar 2012, 23:37

Hantkus pisze:A tak z ciekawości ile wołają za te czynności w innych warsztatach w Posen, ktoś się orientował?

TAURUS - na Obornickiej, 300-400 złotych, robota.
Części miałem swoje, i był to cały komplet: pasek rozrządu, napinacz paska, rolka prowadząca, pompa wody, simmeringi na wał, uszczelka pod pokrywę rozrządu, sprężynka, płyn w układzie chłodzenia.

+ może się okazać, że paski od klimy i alternatora będziesz miał do wymiany, to wyślą zaopatrzeniowca kilka ulic dalej, i po chwili towar jest na miejscu. ;)

Lubię ten warsztat, pomimo różnych opinii na jego temat, różnymi autami do nich jeździliśmy, i zawsze jesteśmy zadowoleni, nigdy nie było miejsca na fuszerkę, czy partactwo, i to jest bardzo fajne.

Gdybyś się zdecydował, próbuj się zapisać do Pana Marka vel. "Dziadka", fachowiec najwyższej klasy.
Ja osobiście zawsze przy wszelkich działaniach zostaję w warsztacie od początku, do końca - ale jeśli decydowałbyś się zostawić na te kilka godzin kluczyki, możesz być spokojny, będą dla Miatki delikatni, na pewno niczego nie uwalą itp. to porządna firma. :smile:

(061) 825-46-17, to numer do nich.
solt
Posty: 445
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

01 kwie 2012, 9:01

Hantkus pisze:Jak rozumiem 700 to sama robota, do tego wszystkie klamoty

tak, 700 za robote. W sklad roboty wchodzi zrobienie rozrzadu i przelozenie kolek. Do tego poszlo poare szelestow na czesci. Powaznei sie zastanawiam ;)

Łukasz Kaszuba, dzieki.. do nich tez zadzwonie
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

01 kwie 2012, 9:04

solt pisze:tak, 700 za robote. W sklad roboty wchodzi zrobienie rozrzadu i przelozenie kolek.


Jak dla mnie ta cena to kosmos :shock: W warsztacie, w którym pracuje (gdzie jest drogo) za rozrząd + kółka wzięliby max. 400zł. I z tego co widzę to taka cena panuje. Dlatego pytałem czy 700 to z częściami.
Pozdrawiam ;)
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

01 kwie 2012, 9:42

700 za samą robotę, to naprawdę drogo - biorąc pod uwagę fakt, że za połowę tej ceny, można mieć to zrobione naprawdę porządnie, też przez fachowców, znających temat od podszewki. :wink:
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

01 kwie 2012, 9:56

Skoro są warsztaty które robią to w przedziale 300-400 to w kwestii ceny nie ma dyskusji :smile:
Rules are made to be broken
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

01 kwie 2012, 19:39

Ceny rzeczywiście kosmiczne - mechanik , o którego jeżdżę zawsze z Hondami , robi to za 1/3
ceny tutaj podanej . A robi solidnie , szybko - połowa ludzi z civic club do niego jeździ , w tym - ja , hehe . Nie wiem , czy z MX-em też do niego nie będę śmigał ... :wink:
matusz
Donator
Donator
Posty: 1246
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
Model: NB
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Poznań

03 cze 2012, 23:31

DEXTER gdzie w końcu robiłeś ten rozrząd, bo ja się właśnie szykuję i na razie mam do wyboru 3 warsztaty :bang:

[ Dodano: 04-06-2012, 01:07 ]
ma ktoś jakieś zdanie o tym warsztacie? bo dostałem namiar na nich

http://www.lpmauto.pl/
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

04 cze 2012, 17:14

Robiłem sam z kolegą z pracy.
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

06 lip 2013, 12:35

Warsztat nr 1
Mielcarek - http://mielcarek-tuning.com.pl/

Warsztat nr 2
Ul.Ostrowska (Szczepankowo) p.Krzysztof
tel.888 310 585
Dobry, dlatego czasem odległe terminy, ale jeśli jest coś nagłego to warto dzwonić, facet jeśli da radę, to pomoże nawet na środku ulicy w środku nocy. Ceny w normie i negocjowalne :wink:
Robi też blachę i lakier, ale na szczęście jeszcze nic nie musiałem klepać :mrgreen:

Warsztat nr 3
Motocity - http://www.motocity.pl/

Warsztat nr 4
Pyra Motorsport - https://pl-pl.facebook.com/PyraMotorsport
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, 6:28 przez szymek, łącznie zmieniany 1 raz.
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

06 sie 2013, 12:11

Czy ktoś mógłby polecić sprawdzoną Hamownię w Poznaniu? Chciałbym się upewnić, że silnik mojej M jest OK i warto w niego ładować $ aby był jeszcze lepszy :wink:
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

06 sie 2013, 13:02

Wszyscy hamowaliśmy się tam
http://chiptuning.poznan.pl/
Rules are made to be broken
ODPOWIEDZ