[Warszawa] Geometria zawieszenia
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Poszukuje dobrego zakladu w Warszawie, ktory profesjonalnie (tzn. z sercem) ustawi geometrie. Bardzo dawno jej nie ustawialem i chyba juz czas.
Czy mozecie polecic mi jakies miejsce? Ile to moze kosztowac??
Czy mozecie polecic mi jakies miejsce? Ile to moze kosztowac??
7 zima z MX-5
jest jedno takie miejsce: weissenhoff na Ursynowie.
jesli nic sie nie zmienilo to maja najlepszy sprzet w W-wie. oczywiscie tanio nie jest:-)
jesli nic sie nie zmienilo to maja najlepszy sprzet w W-wie. oczywiscie tanio nie jest:-)
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
z tego co pamietam:
okolo 150 zl za diagnoze + okolo 25 zl za nastawienie kazdego wymaganego ustawienia
okolo 150 zl za diagnoze + okolo 25 zl za nastawienie kazdego wymaganego ustawienia
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
w Asco pelen kompet kosztuje 200zl - czy to dobra cena?
Michau - robiles tam swoj samochod?
Michau - robiles tam swoj samochod?
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
Marsa - płowiecka - tam robiłem dawniej i - strasznie długo i dość drogo.
ASCO - robiłem w piątek a ze polecił mnie Albert (właściciel Streeracing.pl i założyciel SSS) to zrobili mi za 150 pln całość. Włacznie z consultingiem (zajebiście dobrze sie znają).
Co ciekawe przed moją robili mazde RX-7 MK1 w idelnym stanie. zielona i PRZEPIEKNA.
Gość (mechanik) jest bardzo dobry. I bardzo szybko sobie poradził (moze i dlatego ze wczesniej całe zawieszeni było rozebrane i złożone z powrotem - dzień wczesniej
Jakby ktoś sie wybierał na geometrie to posiadam 4 oryginalne szpilki z płytkami do ustawień - lubią się rozciągać lub zapieć na amen wiec warto mieć ze dwie przy sobie (w sumie jest ich osiem, wiec 25% zabezpieczenie powinno styknąć.).
mihau
ASCO - robiłem w piątek a ze polecił mnie Albert (właściciel Streeracing.pl i założyciel SSS) to zrobili mi za 150 pln całość. Włacznie z consultingiem (zajebiście dobrze sie znają).
Co ciekawe przed moją robili mazde RX-7 MK1 w idelnym stanie. zielona i PRZEPIEKNA.
Gość (mechanik) jest bardzo dobry. I bardzo szybko sobie poradził (moze i dlatego ze wczesniej całe zawieszeni było rozebrane i złożone z powrotem - dzień wczesniej

Jakby ktoś sie wybierał na geometrie to posiadam 4 oryginalne szpilki z płytkami do ustawień - lubią się rozciągać lub zapieć na amen wiec warto mieć ze dwie przy sobie (w sumie jest ich osiem, wiec 25% zabezpieczenie powinno styknąć.).
mihau
BATEX-POL, ul. Arkuszowa 145B, tel 835.42.88
Wyposażeni w dobry sprzęt Huntera i bardzo profesjonalnie znają się na rzeczy. Wielowahacz w mx-5 i jego nastawy to dla nich normalna sprawa. Poza tym świetne podejście do klienta.
Kiedy jakiś czas temu pierwszy raz zadzwoniłem zapytać o możliwość robienia geometrii i trochę udałem że nie wiem o co w tym biega, zostałem nie tylko wypytany o samochód i przebieg serwisowy zawieszenia ale również z góry poinformowany o ewentualnych problemach które mogą wystąpić typu urwane śruby regulacyjne i tuleje czy pozapiekane drążki. Co nie zawsze się zdarza.
Cena pełnej regulacji geometrii (zbiezność i kąty) 180 PLN.
W mojej MX-5 geometria dziś została doprowadzona do stanu używalności i jest pięknie
Pozdr
Michał
Wyposażeni w dobry sprzęt Huntera i bardzo profesjonalnie znają się na rzeczy. Wielowahacz w mx-5 i jego nastawy to dla nich normalna sprawa. Poza tym świetne podejście do klienta.
Kiedy jakiś czas temu pierwszy raz zadzwoniłem zapytać o możliwość robienia geometrii i trochę udałem że nie wiem o co w tym biega, zostałem nie tylko wypytany o samochód i przebieg serwisowy zawieszenia ale również z góry poinformowany o ewentualnych problemach które mogą wystąpić typu urwane śruby regulacyjne i tuleje czy pozapiekane drążki. Co nie zawsze się zdarza.
Cena pełnej regulacji geometrii (zbiezność i kąty) 180 PLN.
W mojej MX-5 geometria dziś została doprowadzona do stanu używalności i jest pięknie

Pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:40 przez Karolina, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Ile dni wcześniej trzeba się umawiać? Dotrzymują zadeklarowanego terminu/godziny?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Prezes pisze:Ile dni wcześniej trzeba się umawiać? Dotrzymują zadeklarowanego terminu/godziny?
Akurat teraz wystarczyło 3 dni wcześniej. Stanowisko do geometrii jest dedykowane, więc nic innego tam raczej nie jest robione. Najlepiej umówić się na rano, wtedy jest się pierwszy i nie ma ryzyka że we wcześniej robionym samochodzie wyjdą jakieś niespodzianki i się przedłuży.
Pozdr
Michał
W tym samym miejscu pozbyłam się zeza rozbieżnego którego jak się okazało miałam na każdym kole
Nie udawałam że się nie znam bo się nie znam na ustawianiu i w ogóle, ale panowie sobie poradzili bez mojego wsparcia
Mam prosto kierownicę! Jakoś tak fajniej koła mi się ustawiły i zdecydowanie lepiej się prowadzi
Panowie wykazali się również ogromną cierpliwością tłumacząc mi cyferki na wydruku - szacun za to

Nie udawałam że się nie znam bo się nie znam na ustawianiu i w ogóle, ale panowie sobie poradzili bez mojego wsparcia

Mam prosto kierownicę! Jakoś tak fajniej koła mi się ustawiły i zdecydowanie lepiej się prowadzi

Panowie wykazali się również ogromną cierpliwością tłumacząc mi cyferki na wydruku - szacun za to

Jest ryzyko - jest przyjemność
Ze swojej strony dodam, że z usług tego zakładu korzystam od dwóch lat. Ocena ogółem - mocne 4.
Chłopaki rzeczywiście znają się na naprawie zawieszenia i mają bardzo profesjonalny sprzęt do dokonywania ustawień. Natomiast o mechanice mają raczej średnie pojęcie, więc jak następnym razem będę zmuszony poszukać czegoś w tej materii to raczej skorzystam z usług innego zakładu.
Ceny mieszczą się w średniej warszawskiej, plus za możliwość targowania się. Na tej samej ulicy znajdują się Fota i BHMD, więc z dostępnością standardowych części zamiennych nie ma problemu (sprzedają po detalicznych cenach katalogowych).
Terminy przyzwoite, chyba że trafimy na sezon wymiany opon.
A jak już w temacie ogumienia jesteśmy to polecam zakład pana Zbyszka, też na Arkuszowej - Tanio i solidnie, paru klubowiczów już korzystało i byli zadowoleni --> http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1411
Nikt Wam tak felg nie wyprostuje, zwłaszcza za 50zł
Chłopaki rzeczywiście znają się na naprawie zawieszenia i mają bardzo profesjonalny sprzęt do dokonywania ustawień. Natomiast o mechanice mają raczej średnie pojęcie, więc jak następnym razem będę zmuszony poszukać czegoś w tej materii to raczej skorzystam z usług innego zakładu.
Ceny mieszczą się w średniej warszawskiej, plus za możliwość targowania się. Na tej samej ulicy znajdują się Fota i BHMD, więc z dostępnością standardowych części zamiennych nie ma problemu (sprzedają po detalicznych cenach katalogowych).
Terminy przyzwoite, chyba że trafimy na sezon wymiany opon.
A jak już w temacie ogumienia jesteśmy to polecam zakład pana Zbyszka, też na Arkuszowej - Tanio i solidnie, paru klubowiczów już korzystało i byli zadowoleni --> http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1411
Nikt Wam tak felg nie wyprostuje, zwłaszcza za 50zł

Łoś
majkel_c pisze:Wielowahacz w mx-5 i jego nastawy to dla nich normalna sprawa. Poza tym świetne podejście do klienta.
Ćwiczyli na mojej miacie ;P Fakt, podejście do klienta pełne profi

Łoś
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Witam,
ja z czystym sumieniem i otwartym sercem moge polecić Centrum Diagnostyki Samochodowej braci Weyssenhoffów na Ursynowie, na rogu Cynamonowej i Ciszewskiego przy stacji paliw Neste.
Jest to zakład jeszcze z przedwojennymi tradycjami (oczywiście nie w dzisiejszym miejscu
). Znam obu braci (obydwaj kończyli SIMR na Polibudzie) oraz ojca, Pana Józefa, który już ze względu na wiek wycofał się z zawodu.
Geometrię robię tam od lat we wszystkich swoich samochodach.
Posiadają sprzęt Huntera (a Huntera montowali w Polsce jako jedni z pierwszych). Radzę zadzwonić wczesniej i się umówić bo czasami bywają obłożeni (tel. 641-02-81, 644-13-13).
http://www.zumi.pl/125340,Centrum_Diagnostyki_Samochodowej._Andrzej_Weyssenhoff,Warszawa,firma.html
Polecam.
Pozdro
ja z czystym sumieniem i otwartym sercem moge polecić Centrum Diagnostyki Samochodowej braci Weyssenhoffów na Ursynowie, na rogu Cynamonowej i Ciszewskiego przy stacji paliw Neste.
Jest to zakład jeszcze z przedwojennymi tradycjami (oczywiście nie w dzisiejszym miejscu

Geometrię robię tam od lat we wszystkich swoich samochodach.
Posiadają sprzęt Huntera (a Huntera montowali w Polsce jako jedni z pierwszych). Radzę zadzwonić wczesniej i się umówić bo czasami bywają obłożeni (tel. 641-02-81, 644-13-13).
http://www.zumi.pl/125340,Centrum_Diagnostyki_Samochodowej._Andrzej_Weyssenhoff,Warszawa,firma.html
Polecam.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
mehau pisze:Ćwiczyli na mojej miacie ;P
Myślę że raczej doświadczenie zdobywali w czasach kiedy taka konstrukcja zawiechy była normą a nie czymś wyjątkowym. Bo Panowie bynajmniej nie wyglądali jakby wczoraj szkołę opuścili

mehau pisze:już w temacie ogumienia jesteśmy to polecam
nie jesteśmy... jesteśmy w temacie geometrii


Pozdr
Michał
pmcomp pisze: Centrum Diagnostyki Samochodowej braci Weyssenhoffów na Ursynowie, na rogu Cynamonowej i Ciszewskiego przy stacji paliw Neste.
w zeszlym roku za regulacje i ustawienie zawieszenia w skrajnie najdrozszym przypadku tzn. w przypadku regulacji katow i zbieznosci na wszystkich kolach zarzadali kolo 400 pln!!!!! rozumiem doswiadczenie, tradycje, sprzet itd ale to troche wygorowana cena. a huntera teraz nie problem znalezc za ponad polowe nizsza kase.
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Znając ich odpowiedzą coś w stylu ... jakość musi kosztować
.
Ostatnio nigdy nie zapłaciłem więcej niż 150 zł. Dziwne.
Ale 400,- zł to rzeczywiście przegięcie. Po zamianie oponek na Parady będę robił u nich geometrię za jakieś 2-3 tyg to Wam napiszę ile kosztuje.
Pozdro

Ostatnio nigdy nie zapłaciłem więcej niż 150 zł. Dziwne.
Ale 400,- zł to rzeczywiście przegięcie. Po zamianie oponek na Parady będę robił u nich geometrię za jakieś 2-3 tyg to Wam napiszę ile kosztuje.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
rafal pisze:wszystko zalezy ile rzeczy reguluja. mi tak powiedzieli za max koszt.
To prawda, taż dostałem taką odpowiedź.
Cena od 120,- zł do max. 400,- zł, w zalezności od tego co będą ustawiać. A w naszych samochodach można ustawić wszystko, co jest akurat OK.
Może pojadę tam na tą Arkuszową tyle, że ode mnie to jazda przez całe miasto, a paliwo i czas też kosztują.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
zna ktoś zakład w garażach przy Augustówce?? podobno rządówki są tam naprawiane, kiedyś podbijałem tam dowód a widziałem, że mają profi sprzęt
...i never sleep cause sleep is the cousin of death...
Była NB 1.8 low and nice
Była NB 1.8 Turbo
Była NB 1.8 Full Stock
Jest ND2 RF
Była NB 1.8 low and nice
Była NB 1.8 Turbo
Była NB 1.8 Full Stock
Jest ND2 RF
jezeli mowisz o miejscu z wielkimi halami gdzie na geometrie wiezdza sie jakby od tyu pierwszej hali to nie polecam. panowie nie potrafili sobie poradzic z odkreceniem jednej zapieczonej sruby i ustawili geometrie na trzech mowiac ze jest ok..... a kase wzieli!
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
pmcomp pisze:Jutro zmieniam opony więc umówiłem się na Arkuszową. Wcale nie było łatwo, obłożeni robotą.
Zdam relacje po.
Pozdro
No to byłem dzisiaj na Arkuszowej i ... zaczne krótko: rewelacja !!!
Polecam, polecam, polecam.
Nowoczesny Hunter i przede wszystkim mechanik znający się na rzeczy. Cena także wporzo.
A taka kombinacja to rzadkość niestety

Po wstepnym pomiarze okazało się, że wszystko świeci na zielono i jest w dopuszczalnych tolerancjach. Skoro jednak Mizia wjechała na ten podnośnik to stwierdziliśmy, że zrobimy lepiej niz fabryka i trzeba te wszystkie minutkowe różnice wyrównać. No i przy okazji sprawdzi sie stan śrub w 4-o letnim aucie

Wszystkie śruby sie poddały a jedna, która miała jakis problem ze sobą, została przygrzana jakimś takimś specjlanym urządzeniem. Przygrzana została tylko nakretka i za trzecim razem puściła. bardzo sprytne ustrojstwo.
Tak więc Pan mechanik wyrównał wszystkie kąty oraz "prościej wyprostował" kierownicę

Wszystko trwało ok. godzinki, zapłaciłem 180 zł za geometrię + 20 zł za jedno grzanie

Polecam wszystkim.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
pmcomp pisze:No to byłem dzisiaj na Arkuszowej i ... zaczne krótko: rewelacja !!!
Polecam, polecam, polecam.
Ja byłem tam wczoraj pomimo tego że się spóźniłem 45 minut bo to kawałek ode mnie to było miło i fachowo. Panowie bardzo sprawnie i bardzo dokładnie ustawili wszystkie parametry. Naprawdę profeska - nie ma fuszery. Polecam zdecydowanie - koszt 180 pln.
Matador80
no to bylem. panowie sa moim zdaniem perfekcjonistami w swoim fachu. jeszcze nie wiechalem na stanowisko a juz sie dowiedzialem co bedzie trzeba zrobic. no i mieli racje. operacja trwala godzinke. najwiecej czasu zeszlo sie ze srubami, dwom trzeba bylo pomoc pradem
ale zadna sie nie urwala. calosc to koszt 220 z grzniem srub. z kazdym nastepnym autem moim czy taty jade do batex-u.

byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
Przyglądałem się dokładnie jak robi to Batexpol - grzanie odbywa się stykiem punktowo, na fragmencie nakrętki. Nigdy nie jest podgrzewana sama śruba. Wprawdzie stal jest dobrym przewodnikiem ciepła, ale ufam że nie spowodowało to destrukcji silentblocków. Zresztą stan tych śrub był taki, że i tak idą do wymiany w najbliższym czasie.
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May