[Warszawa] Rollbary, klatki i inne zabawki
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Szukam jakiegoś zakładu w okolicach Warszawy w którym mógłbym dorobić sobie roll-bar - może ktoś z Was kojarzy takowy?
Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 22:55 przez Karolina, łącznie zmieniany 2 razy.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Ja nie potrzebuję świecącego się jak psu j. udającego styl bara tylko pałąk który da mi jakieś poczucie bezpieczeństwa - będę miał z czego skopiować tylko szukam jakiegoś doświadczonego rzemieślnika z porządnym sprzętem żeby coś takiego dorobić:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
W wakacje dowiadywałem się o wyspawanie prawdziwego roll-bara w Traxie na Radiowej, ale z braku czasu chwilowo zaniechałem pomysłu. Niestety trzeba zostawić samochód na ok. tydzień czasu.
Z tego co pamiętam roll bar na wzór hard dog deuce z lakierowaniem i montażem miał kosztować ok 1200zł.
Trax na codzień przygotowuje samochody do sportu, spawa klatki, więc znają się na robocie.
http://www.traxracing.pl/
Daj znać jakbyś coś znalazł, to byśmy ew. razem złożyli zamówienie. Najbardziej czasochłonnym etapem jest odpowiednie wygięcie rur, więc czym więcej roll-barów tym cena powinna być mniejsza
Z tego co pamiętam roll bar na wzór hard dog deuce z lakierowaniem i montażem miał kosztować ok 1200zł.
Trax na codzień przygotowuje samochody do sportu, spawa klatki, więc znają się na robocie.
http://www.traxracing.pl/
Daj znać jakbyś coś znalazł, to byśmy ew. razem złożyli zamówienie. Najbardziej czasochłonnym etapem jest odpowiednie wygięcie rur, więc czym więcej roll-barów tym cena powinna być mniejsza
Łoś
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Widzę że zainteresowanie może być spore...może jutro pojeżdżę po okolicy i coś znajdę,zrobilibyśmy kilka sztuk...
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Proszę Państwa Maniaków:
Znalazłem firmę w Grodzisku Mazowieckim która zajmuje się robieniem klatek do sportu,przesłałem zdjęcia rollbara jaki by mnie(nas?:>) interesował i dostałem odpowiedź że to byłby koszt rzędu 300-400zł,ale przy większym zamówieniu można by ponegocjować dlatego moja propozycja jest taka,żeby się zebrać w sobie i zamówić kilka sztuk. Wtedy cena wyniosłaby ok 250zł a wyglądałoby to tak:
Znalazłem firmę w Grodzisku Mazowieckim która zajmuje się robieniem klatek do sportu,przesłałem zdjęcia rollbara jaki by mnie(nas?:>) interesował i dostałem odpowiedź że to byłby koszt rzędu 300-400zł,ale przy większym zamówieniu można by ponegocjować dlatego moja propozycja jest taka,żeby się zebrać w sobie i zamówić kilka sztuk. Wtedy cena wyniosłaby ok 250zł a wyglądałoby to tak:
- Załączniki
-
- 64468672qk9.jpg (57.41 KiB) Przejrzano 2223 razy
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
a zwykły roll bar (pałąki) też robią?
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Firma zajmuje się raczej klatkami sportowymi,a nie styl-barami chociaż jakbyśmy składali zamówienie pewnie mogliby dogiąć rury w taki kształt jakbyś chciał. Dlatego proponuję uzbierać te 3-4 zamówienia i mogę podjechać do Grodziska to załatwić.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Jeśli rzeczywiście byliby w stanie zrobić, jak to wcześniej majk ująłeś
to byłbym zainteresowany
U Pietrygi koszt takiego style bara to 400zł...
świecącego się jak psu j. styl bara
to byłbym zainteresowany
U Pietrygi koszt takiego style bara to 400zł...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
a za ile by zrobil kopie hard dog deuce? taki pałak niezbyt mi się podoba :/
poza tym co z lakierowaniem? same zabezpieczenie przed korozją i malowanie to minimum 400zł.
poza tym co z lakierowaniem? same zabezpieczenie przed korozją i malowanie to minimum 400zł.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2009, 17:24 przez Standby, łącznie zmieniany 1 raz.
Łoś
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
przemasi pisze:KyRy, ja pewnie też bym był zainteresowany. Zależnie od wersji - wzoru
mnie by interesowało coś w stylu tych 5 pierwszych. Reszta odpada
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.mmmiata.com/images/products/MM045-CAW.jpg&imgrefurl=http://www.mmmiata.com/catalogsite/rollbar01.php&usg=___5iSFzT4LanVTC-HqmsTEjXggyM=&h=338&w=450&sz=39&hl=pl&start=21&tbnid=yqZo7Z_OTs9ySM:&tbnh=95&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dmx-5%2Bstyle%2Bbar%26start%3D20%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dpl%26sa%3DN
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Podesłałem zapytanie o HardDog deuce - przekonaliście mnie,też sobie taki wstawię;p pewnie jutro dostanę info jak sprawa z czymś takim:) Proszę o deklaracje chętnych na takiego deuce'a:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Ten pierwszy roll bar ma jak dla mnie jedną bardzo poważną wadę. Zasłania boczne mocowania do hardtopa :/
Łoś
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
majk pisze:Podesłałem zapytanie o HardDog deuce - przekonaliście mnie,też sobie taki wstawię;p pewnie jutro dostanę info jak sprawa z czymś takim:)
w takim razie czekamy na info...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Słuchajcie, mam info - taki harddog to żaden problem,cena ta sama. Trzeba tylko podstawić jeden samochód do pomiaru. Dlatego proponowałbym żeby zrobił to ktoś z hardtopem - uniknęlibyśmy problemów natury braku miejsca;)
Wpisuję w dziale Giełda otwartą listę, na którą możecie się wpisywać - pamiętajcie że w zależności od ilości dostaniemy niższą cenę. Jak to wszystko załatwimy,pomontujemy i ocenimy jakość zamieszczę tutaj namiary na faceta i jak ktoś będzie chciał zrobić pałąk za jakiś czas to za te 300-400zł złoży tylko zamówienie i on już zrobi gotowca bez żadnych pomiarów - tylko odbiór;) Dlatego wpisujcie się w giełdzie!:)
Wpisuję w dziale Giełda otwartą listę, na którą możecie się wpisywać - pamiętajcie że w zależności od ilości dostaniemy niższą cenę. Jak to wszystko załatwimy,pomontujemy i ocenimy jakość zamieszczę tutaj namiary na faceta i jak ktoś będzie chciał zrobić pałąk za jakiś czas to za te 300-400zł złoży tylko zamówienie i on już zrobi gotowca bez żadnych pomiarów - tylko odbiór;) Dlatego wpisujcie się w giełdzie!:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Ja przed podjęciem decyzji chce wiedzieć w jaki sposób będzie ten rollbar mocowany do konstrukcji auta (śruby czy spaw), jakie spawy na łączeniach, i jakie rury zostaną użyte? Ponadto jak to będzie zabezpieczone przed korozją i polakierowane? Czy w ramach tej ceny wliczone jest wycięcie tapicerki?
Łoś
trzeba uszyc z siatki lub wyciąć z plexi i zamontować na rzepy
Łoś
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
yanik pisze:jak zamontowac windshott przy takm rollbarze.....
później będziemy grupowo zamawiać gdzie indziej windshotty do niego
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 19 gru 2007, 22:17
- Model: NA
- Wersja: V-special
- Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że jedo auto wystarczy im do pomiarów. Pałąki będą pewnie wyginać wg formy żeby wszystkie były jednakowe a cały rollbar będzie spawany na stole. Wyznacza się otwory przykręca podstawy, ustawia kąty i leci ze spawami. Widziałem, że są dwa rodzaje tylnych podpór w hard dog. Wygięte zaczynające się od szczytu pałąków i proste zaczynające się od połowy wysokości. Nie wiem czy w obydwu przypadkach mieści się między nimi szyba a jest to dosyć ważne. Tak jak widać na tej stronce z etapami montażu całośc jest przykręcana do nadwozia pięknie dopasowanymi płytkami. Rury prawdopodobnie będą takie jak do klatek bezpieczeństwa czyli 42mm średnicy ścianka 3mm bez szwa. Warto poprosić żeby dospawali mocowania do wind shota albo mocowania do pasów wielopunktowych jeżeli ktoś ma zamiar używać takich pasów. Ozabezpieczenie antykorozyjne bym sie nie martwił. Wystarczy jak rury będą zaślepione tak aby nie dostawała się do nich woda. Ważniejsze jest zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia w miejscu przykręcania rollbara.
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli proponuję żeby ktoś kto ma hardtopa żeby do mnie na PW napisał, ja podam numer do typa - żeby się umówić na piątek/weekend na pomiary.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 19 gru 2007, 22:17
- Model: NA
- Wersja: V-special
- Lokalizacja: Warszawa
Potrzebny będzie ochotnik gotowy poświęcić swoje auko. Panowie w firmie zdejmą tapicerkę i sprawdzę gdzie będzie mocowany. Proponuję pokazać im dużo zdjęć z tej strony: http://www.simon-fraser.com/images/mx5/deuce_instructions/Hard%20Dog%20Deuce.htm
Trzeba też będzie wyciąć trochę blachy z nadwozia.
Dobrać odpowiednią wysokość rollbara. Pytanie czy dach hardtop nie jest wyżej albo czy jest różnica w wysokości dachu NA/NB.
Trzeba też będzie wyciąć trochę blachy z nadwozia.
Dobrać odpowiednią wysokość rollbara. Pytanie czy dach hardtop nie jest wyżej albo czy jest różnica w wysokości dachu NA/NB.
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
jest też kwestia szklanej szyby w NB/NBfl która kładzie się w całości na tylnej półce, tak więc trzeba to zrobić tak żeby się wszystko pomieściło.
PanKolczyk pisze:jest też kwestia szklanej szyby w NB/NBfl która kładzie się w całości na tylnej półce, tak więc trzeba to zrobić tak żeby się wszystko pomieściło.
Patrząc po fotkach jest to rozsądnie zrobione, powinno się wszystko pomieścić... Mimo to warto by było gdyby na przymiarkę pojechała właśnie NB/NBfl - jak się zmieści koło szklanej szyby to wejdzie do każdego innego modelu...
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3765
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
tutaj jeszcze jeden link z montażu harddoga
http://www.madracki.com/miata/modrollbar.html
http://www.madracki.com/miata/modrollbar.html
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
jakoś nie chce mi się wierzyć, że to będzie porządnie zrobione za 300zł z montażem, który trwa pół dnia.
Łoś