[Łódź] Antykorozyjne zabezpieczanie samochodów
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
METI-CAR, ul. Roosevelta 4, tel. (42) 636 22 35, Łódź
Zakład funkcjonujący w Łodzi od wielu lat. Zabezpieczają spód oraz profile zamknięte. Cena za komplet to 400zł, w przypadku mx-5 udało mi się wynegocjować 370 zł (bo małe).
Cały proces trwa 2 dni. Pierwszy dzień to przygotowanie samochodu czyli umycie spodu, wysuszenie, odkręcenie plastikowych elementów, likwidacja ewentualnych ognisk korozji itd.
Drugi dzień to nakładanie powłok antykorozyjnych.
Warsztat jest bardzo mały i panowie nie robią masówki dlatego na wolny termin trzeba trochę poczekać.
W moim przypadku, czyli praktycznie żadnych ognisk korozji, dostałem 1,5 roku gwarancji.
W przypadku mocno zainfekowanych aut okres może być krótszy a na nowe auta można dostać nawet 3 lata gwarancji.
Ciekawą opcją są coroczne przeglądy (wymagane do utrzymania gwarancji) podczas których spód samochodu jest czyszczony i poprawiana jest powłoka antykorozyjna tam gdzie jest to potrzebne. Cena takiego przeglądu to 30 zł.
Ja zdecydowałem się na takie zabezpieczenie bo będę jeździł zimą i pomimo że moja miata jest zdrowa to wolę dmuchać na zimne. Auto przez parę dni śmierdzi tymi środkami ale u mnie już prawie się wywietrzyło.
pozdr
Zakład funkcjonujący w Łodzi od wielu lat. Zabezpieczają spód oraz profile zamknięte. Cena za komplet to 400zł, w przypadku mx-5 udało mi się wynegocjować 370 zł (bo małe).
Cały proces trwa 2 dni. Pierwszy dzień to przygotowanie samochodu czyli umycie spodu, wysuszenie, odkręcenie plastikowych elementów, likwidacja ewentualnych ognisk korozji itd.
Drugi dzień to nakładanie powłok antykorozyjnych.
Warsztat jest bardzo mały i panowie nie robią masówki dlatego na wolny termin trzeba trochę poczekać.
W moim przypadku, czyli praktycznie żadnych ognisk korozji, dostałem 1,5 roku gwarancji.
W przypadku mocno zainfekowanych aut okres może być krótszy a na nowe auta można dostać nawet 3 lata gwarancji.
Ciekawą opcją są coroczne przeglądy (wymagane do utrzymania gwarancji) podczas których spód samochodu jest czyszczony i poprawiana jest powłoka antykorozyjna tam gdzie jest to potrzebne. Cena takiego przeglądu to 30 zł.
Ja zdecydowałem się na takie zabezpieczenie bo będę jeździł zimą i pomimo że moja miata jest zdrowa to wolę dmuchać na zimne. Auto przez parę dni śmierdzi tymi środkami ale u mnie już prawie się wywietrzyło.
pozdr
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 9:53 przez Karolina, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy zna ktoś jakiś zakład w Wawie co robi takie zabiegi?
Łoś
Ile to trwało i kosztowało?
Łoś
Okazało się że Niunka jest w super stanie pod spodem i mialam porysowane jedynie podłużnice (czy jak to sie tam nazywa) i je zabezpieczył. Trwało to jeden dzień i było jakieś bardzo niedrogie, ok 100 zł bodajże. Cyfra dokładna mi zgineła w całości ceny, bo wymienialam wtedy zawieszenie, koła etc. Zadzwoń i dowiedz się o ceny malowania całości - oczywiście jeśli jest taka potrzeba. Motomita jest ok fachowcem i nie robi czegoś czego potrzeby robić nie ma.
Jest ryzyko - jest przyjemność
ale ja nie chce malować, potrzebuję zabezpieczyć szczeliny od środka specjalnym preparatem
Łoś
mehau pisze:potrzebuję zabezpieczyć szczeliny od środka
szczeliny Ci się w miacie porobiły ?? Mehau, gdzieś Ty jeździł ?? Po poligonie ??
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
no w sensie progi, etc
Łoś
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
a w KRK coś takiego jest ?
Co sądzicie o tym urządzeniu? czy ma prawo działać czy jest tak samo zbawienne dla karoserii jak magnetyzer dla silnika?
http://allegro.pl/item485731628_esa_system_antykorozyjny_zabezpiecz_swoje_auto.html
http://allegro.pl/item485731628_esa_system_antykorozyjny_zabezpiecz_swoje_auto.html
Łoś
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5460
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
mehau pisze:Co sądzicie o tym urządzeniu? czy ma prawo działać czy jest tak samo zbawienne dla karoserii jak magnetyzer dla silnika?
http://allegro.pl/item485...swoje_auto.html
...i jak strumienica i jak allegro chip.... kolejna bzdura.
mehau pisze:czy ma prawo działać czy jest tak samo zbawienne dla karoserii jak magnetyzer dla silnika?
Co prawda rzeczywiście na okrętach i stacjach benzynowych tego typu techniki są
stosowane ale w przypadku miaty to ja bym bardziej wierzył jednak w klasyczne
preparaty chemiczne
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
mehau pisze:Czy zna ktoś jakiś zakład w Wawie co robi takie zabiegi?
Kilka jest ale na fachową robote w wawie za 400zl bym nie liczył , sam przerabialem ten temat i licza około 600-800zl więc odpuscilem bo to komedia.Chyba ze sie dogadasz ale jesli bym mial szukać czegos za 400zl to wolalbym jechac na myjke umyc spod wysuszyc i nalozyc bolla wyjdzie taki sam kicz i duzo taniej.
Zrobilbym to sam jakby mi ktoś udostepnił kanał na 24h bo po nalozeniu 1 warstwy musi wyschnąc to i dopiero kolejna.wyszło by to duzo taniej myśle ze do 150zl ze srodkami bolla.wiele warsztatow na nim leci i jest lepszy od bitexu.
W każdym badz razie zabezpiecz nadkola bo blacha to cienka w mx-5 na i nb jest.
Większość warsztatów odstawia lipę na maxa ! Auto na podnośnik, wszystko przepłuczą karcherem i prysną bitexem z pistoletu.....Efekt jest taki że przez miesiąc albo dwa mamy wyłącznie błyszcząco/czarne podwozie, lecz nie ma to nic wspólnego z antykorozją !!!! Wyrzucone pieniądze!!!!!
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
irakleo pisze:Większość warsztatów odstawia lipę na maxa ! Auto na podnośnik, wszystko przepłuczą karcherem i prysną bitexem z pistoletu.....Efekt jest taki że przez miesiąc albo dwa mamy wyłącznie błyszcząco/czarne podwozie, lecz nie ma to nic wspólnego z antykorozją !!!! Wyrzucone pieniądze!!!!!
Prawdopodobnie tak jest. Jednak jeśli chodzi o ten warsztat z tematu to słyszałem same pochlebne opinie, ponoć nawet ASO Forda odsyła do nich swoich klientów.
Fakt, używają metod natryskowych ale przy rzetelnym podejściu do pracy może to być zaletą. Znajomy widział ich w akcji i stwierdził, że robią to bardzo dokładnie. Nie pamiętam już jakich środków używają ale na pewno nie bitexu, który jest technologicznym przeżytkiem nie nadającym się do niczego.
Poza tym firma istnieje od bardzo wielu lat i cieszy się dobrą reputacją a jak wiadomo rynek weryfikuje takie sprawy.
Jeśli ktoś ma garaż, kanał albo podnośnik i dużo zaparcia to na pewno tańszym kosztem zrobi sobie to samemu. Babranina na jakieś 3-4 dni, chyba że ktoś ma wprawę wyjątkową.
Jeżeli nie masz dostępu do miejsca gdzie możesz sobie to zrobić samemu to uważam, że 370 zł to nie jest dużo i w przypadku tego zakładu nie są to pieniądze wyrzucone w błoto, tym bardziej, że w cenie tej zawiera się również zabezpieczenie profili wewnętrznych w całym samochodzie.
pozdr