[Warszawa] Mx5centrum
Wojcieszyn Warszawska 686
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- brozyn89
- Donator
- Posty: 1624
- Rejestracja: 21 maja 2007, 17:44
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
- Kontakt:
Hej,
w końcu upragniony punkt serwisowy ruszył – przedstawiamy Wam MX5 Centrum takie jakie miało
być od samego początku: z poczekalnią, halami dedykowanym pod konkretny rodzaj roboty, biuro w
którym można na spokojnie pogadać i dojazd, który z obwodnicy Warszawy jest banalnie prosty.
Dla tych którzy Nas nie znają: robimy Wasze mazdy od blisko 10 lat, na forum jesteśmy z Arkiem ok 15.
Robimy praktycznie wszystko –
od blacharki, wstawianie klatek, swapów ( których zrobiliśmy ponad 100) , nowych zawiasów, po wymianę silników, chłodnicy, klocków
czy oleju . Mamy ogromny zapas używanych części więc wszystko staramy się składać jak oryginał.
Ale teraz to co najważniejsze – bez forum pewnie nie udałoby się tego zrobić tak jak byśmy chcieli …
dlatego też przygotowaliśmy pewien pakiet promocyjny dla wieloletnich forumowiczy.
Jeżeli jesteście na forum od 5 lat, będziecie mieć u nas 10% zniżki…
Jeżeli jesteście na forum od 10 lat, będziecie mieć u nas 20% zniżki…
A jeżeli jesteście od 15 lat, to będziecie mieć u nas zniżkę 30%...
Obowiązuje data rejestracji – jeżeli się zastanawiacie, zniżka jest na robociznę.
Na co i jak to działa?
Zadzwońcie – pogadamy i wszystko ustalimy.
Z racji tego, że jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia w serwisie, nie mam mocy przerobowych, by
odpisywać i koordynować wiadomości na FB czy forum ze swoim kalendarzem – chcecie coś ustalić,
umówić się – dzwońcie , jesteśmy w Wojcieszynie k, Warszawy przy ulicy Warszawskiej 686. tel: 691 556 070 !
Do zobaczenia! Brożyn&Aro
w końcu upragniony punkt serwisowy ruszył – przedstawiamy Wam MX5 Centrum takie jakie miało
być od samego początku: z poczekalnią, halami dedykowanym pod konkretny rodzaj roboty, biuro w
którym można na spokojnie pogadać i dojazd, który z obwodnicy Warszawy jest banalnie prosty.
Dla tych którzy Nas nie znają: robimy Wasze mazdy od blisko 10 lat, na forum jesteśmy z Arkiem ok 15.
Robimy praktycznie wszystko –
od blacharki, wstawianie klatek, swapów ( których zrobiliśmy ponad 100) , nowych zawiasów, po wymianę silników, chłodnicy, klocków
czy oleju . Mamy ogromny zapas używanych części więc wszystko staramy się składać jak oryginał.
Ale teraz to co najważniejsze – bez forum pewnie nie udałoby się tego zrobić tak jak byśmy chcieli …
dlatego też przygotowaliśmy pewien pakiet promocyjny dla wieloletnich forumowiczy.
Jeżeli jesteście na forum od 5 lat, będziecie mieć u nas 10% zniżki…
Jeżeli jesteście na forum od 10 lat, będziecie mieć u nas 20% zniżki…
A jeżeli jesteście od 15 lat, to będziecie mieć u nas zniżkę 30%...
Obowiązuje data rejestracji – jeżeli się zastanawiacie, zniżka jest na robociznę.
Na co i jak to działa?
Zadzwońcie – pogadamy i wszystko ustalimy.
Z racji tego, że jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia w serwisie, nie mam mocy przerobowych, by
odpisywać i koordynować wiadomości na FB czy forum ze swoim kalendarzem – chcecie coś ustalić,
umówić się – dzwońcie , jesteśmy w Wojcieszynie k, Warszawy przy ulicy Warszawskiej 686. tel: 691 556 070 !
Do zobaczenia! Brożyn&Aro
- Załączniki
-
- 330821519_1530440337446531_129399003533161306_n.jpg (209.75 KiB) Przejrzano 7327 razy
-
- 342389207_610918560965412_4037411580432905650_n.jpg (430.57 KiB) Przejrzano 7327 razy
-
- 342993806_928872884985836_4766180437604670591_n.jpg (258.75 KiB) Przejrzano 7327 razy
-
- 340192587_887684198984591_4788698521029782523_n.jpg (346.98 KiB) Przejrzano 7327 razy
Byłem, widziałem, jeszcze raz Gratulacje!
@waran 100-200m obok jest przystanek autobusowy z dwoma albo trzeba autobusami
Uberki/bolty też na luzie dojeżdżają
@waran 100-200m obok jest przystanek autobusowy z dwoma albo trzeba autobusami
Uberki/bolty też na luzie dojeżdżają
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2023, 13:22 przez Marcinos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alex
- Donator
- Posty: 4713
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Elegancko!
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- danielski
- Donator
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Super! Może kiedyś umowie się na swapa
Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
-
- Donator
- Posty: 2253
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Byłem dziś naprawić/wymienić element w ND. Warsztat robi wrażenie, szacunek chłopaki! Arek był bardzo pomocny i cierpliwie wytłumaczył co zepsułem i dlaczego Ale najważniejsze, że po 30 min fura znowu śmiga jak nówka z salonu.
Pozdrawiam, Danillo
- Pawelski
- Posty: 143
- Rejestracja: 11 lip 2013, 16:39
- Model: NA
- Wersja: 1.6 1996
- Lokalizacja: Warszawa
Dołączę się do pochwał... w zeszłym tygodniu odebrałem od Brożyna i Arka mazdę po bardzo dużym remoncie silnika. Zrobione zostały cały rozrząd i głowica oraz kompletne sprzęgło. Wleciała też płukanka i nowy olej (o innej gramaturze niż dotychczas), a także zostało ogarniętych sporo innych drobniejszych rzeczy.
Po tych wszystkich operacjach miatka brzmi i jeździ jak kompletnie inne auto. Silnik pracuje cicho (dużo ciszej niż poprzednio!) i równo, odczuwalnie poprawiły się reakcja na gaz i przyśpieszenie, jest też o wiele więcej momentu z dołu. W drodze powrotnej z Wojcieszyna ruszając spod świateł całkowicie niechcący pisnąłem kołami na jedynce, bez żadnego siłowania Ogólnie zachwyt, to była moja druga wizyta w mx5centrum i na pewno nie ostatnia
Po tych wszystkich operacjach miatka brzmi i jeździ jak kompletnie inne auto. Silnik pracuje cicho (dużo ciszej niż poprzednio!) i równo, odczuwalnie poprawiły się reakcja na gaz i przyśpieszenie, jest też o wiele więcej momentu z dołu. W drodze powrotnej z Wojcieszyna ruszając spod świateł całkowicie niechcący pisnąłem kołami na jedynce, bez żadnego siłowania Ogólnie zachwyt, to była moja druga wizyta w mx5centrum i na pewno nie ostatnia
- danielski
- Donator
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Ostatnio w końcu wybrałem się do nowej lokalizacji na wymianę oleju, hamulców itd i muszę powiedzieć że miejsce robi wrażenie, wygląda mega profesjonalnie szkoda że trochę daleko i dojazd z deugiego konca warszawy w godzinach szczytu to wyzwanie..
Dodatkowo wielka pochwała dla chłopaków za elastyczność i zauważenie i ogarnięcie kilku innych rzeczy (po ustaleniu) które mogły zagrażać bezpieczeństwu a np na przeglądzie technicznym czy w innch warsztatach ich nie zauważono...
Polecam, na pewno wrócę!
Dodatkowo wielka pochwała dla chłopaków za elastyczność i zauważenie i ogarnięcie kilku innych rzeczy (po ustaleniu) które mogły zagrażać bezpieczeństwu a np na przeglądzie technicznym czy w innch warsztatach ich nie zauważono...
Polecam, na pewno wrócę!
Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
- zoyjka
- Donator
- Posty: 271
- Rejestracja: 24 paź 2016, 19:32
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Legionowo/Serock
Serdecznie polecam, miałem cztery Miaty, wszystkie tam serwisowane. Nigdy mnie nie zawiodły. Pomagali w modyfikacjach i swapach. Mieli każdą część którą potrzebowałem. Do każdego auta podchodzą profesjonalnie i fachowo. Warsztat piękny, marzenie każdego petrol head`a. Polecam!
Duża polecajka!
Robią tylko MX5 i to od lat a to daje pewność, że jesteś w dobrych rękach.
Serwisowałem tam mojego NB - to jest miejsce lepsze niż ASO -> serwis, terminy naprawy i profesjonalizm - jak się umawiają tak robią - to się ceni!
Od drobnicy typu płyny, klocki przez nowy zawias aż po wymianę silnika wszytko poszło bez zarzutu.
To co zasługuje na mega pochwałę to jedyny warsztat jaki znam, który rozwiązał problem drgań w NB - szacun!
Teraz odebralem od nich ND - okazuje się, że nie tylko potrafią ogarnąć zabytki, ale nie ma też problemu z elektroniką w nówkach.
Polecam słuchać się Przemka w temacie ustawień zawieszenia - ASO tak nie ustawi
Robią tylko MX5 i to od lat a to daje pewność, że jesteś w dobrych rękach.
Serwisowałem tam mojego NB - to jest miejsce lepsze niż ASO -> serwis, terminy naprawy i profesjonalizm - jak się umawiają tak robią - to się ceni!
Od drobnicy typu płyny, klocki przez nowy zawias aż po wymianę silnika wszytko poszło bez zarzutu.
To co zasługuje na mega pochwałę to jedyny warsztat jaki znam, który rozwiązał problem drgań w NB - szacun!
Teraz odebralem od nich ND - okazuje się, że nie tylko potrafią ogarnąć zabytki, ale nie ma też problemu z elektroniką w nówkach.
Polecam słuchać się Przemka w temacie ustawień zawieszenia - ASO tak nie ustawi
...i never sleep cause sleep is the cousin of death...
Była NB 1.8 low and nice
Była NB 1.8 Turbo
Była NB 1.8 Full Stock
Jest ND2 RF
Była NB 1.8 low and nice
Była NB 1.8 Turbo
Była NB 1.8 Full Stock
Jest ND2 RF
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 18 wrz 2023, 19:55
- Model: NC
- Wersja: Nismo
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, potwierdzam
Pan Przemek i jego Zespół to rzetelni i przyjaźni spece od MX-5
Pan Przemek i jego Zespół to rzetelni i przyjaźni spece od MX-5
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 28 sty 2013, 11:53
- Model: NA
- Wersja: NA turbo-tor
- Lokalizacja: Warszawa
U Przemka najlepiej bo terminowo, na czas, kultura i sztuka.samochod nie zalega na parkingu tygodniami. Co więcej jak trzeba było po wymianie silnika na szybkości wymienić pasek od bulbulatora to Aro podjechał do mnie i ogarnął free of charge. Bardzo doceniam.
Były:
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 28 sty 2013, 11:53
- Model: NA
- Wersja: NA turbo-tor
- Lokalizacja: Warszawa
U Przemka najlepiej bo terminowo, na czas, kultura i sztuka.samochod nie zalega na parkingu tygodniami. Co więcej jak trzeba było po wymianie silnika na szybkości wymienić pasek od bulbulatora to Aro podjechał do mnie i ogarnął free of charge. Bardzo doceniam.
Były:
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
Ja również polecam - chłopaki ogarnęli mi w tym roku kompleksowy remont tyłu w NC, włącznie z zabezpieczaniem antykorozyjnym, ale też bieżączkę typu oleje filtry, hamulce i kupę mniejszych pierdółek. Znają się na miatkach oczywiście. Wskażą co w aucie można zrobić. Rozwiązania dopasują pod konkretne auto i preferencje właściciela. Terminy bywają długie jeśli chodzi o większą robotę, ale to cena popularności, porządne warsztaty tak mają. Co najważniejsze - z każdym tematem można się dogadać.
Była: Srebrna NBfl 1.6
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT
Miatę mam 13 lat i ponad 160 tys km. Z tego 12 lat mechanicznie była pod opieką 1 mechanika.
Pewnego dnia po swapie silnika, a przy okazji wyjęcia całego zespołu napędowego, odświeżenia zawieszenia, swapu hamulców na Big Brake itd... pojawił się problem.
Od 2019 ABS zaczął czyhać na moje życie --> przy mocnym hamowaniu tak żeby ABS się uruchomił, system zamiast odpuszczać ciśnienie, blokował w tylną oś do zatrzymania. To był hardkor, bo niezależnie czy po tym jak widziałem że coś złego się dzieje, odpuszczałem pedał hamulca, to system i tak trzymał zablokowaną oś, do pełnego zatrzymania.
5 lat bez poprawnej diagnozy. Były robione wszelkie testy czujników, podłączeń, podmiany pompy, komputerów, regulatora i nic. Nikt kogo zapytałem ze znających się na MX5, nie miał pomysłu co więcej można zrobić. Żeby się nie zabić, przez 5 lat jeździłem na wyłączonym ABS.
Przy okazji zmiany warsztatu, zadzwoniłem do Brożyna. Po pierwsze miłe zaskoczenia że:
- praca na konkretnych terminach, czyli konkret wpisujemy w kalendarz i jest
- oględziny samochodu dokładne. Okazało się że miałem wiele rzeczy do zrobienia, widocznych gołym okiem, które poprzedni mechanik nie widział, mimo że prosiłem o takie kontrole
No i ABS - Po pierwszych testach kilka tygodni temu, kiedy to nie udało się zwalczyć, Przemek wziął na honor że zwalczy to. No i udało się!
Dziś po 5 latach cieszyłem się jak dziecko na tak prostą sytuację że przy mocnym hamowaniu samochód normalnie hamuje i nie chce mnie zabić!!!
Dla ciekawych - Okazało się że przy swapie zostały źle podpięte przewody ciśnienia do pompy ABS, przez co zamiast odpuszczać, pompa "nieświadomie" puszczała całe ciśnienie na tylną oś.
Dziękuję bardzo Panowie, a to że inne najtęższe głowy od MX5 w Polsce nie miały pomysłu a chłopaki dali radę, jest jasnym dowodem rzetelnego podejścia i dogłębnej wiedzy co do MX-5
Pewnego dnia po swapie silnika, a przy okazji wyjęcia całego zespołu napędowego, odświeżenia zawieszenia, swapu hamulców na Big Brake itd... pojawił się problem.
Od 2019 ABS zaczął czyhać na moje życie --> przy mocnym hamowaniu tak żeby ABS się uruchomił, system zamiast odpuszczać ciśnienie, blokował w tylną oś do zatrzymania. To był hardkor, bo niezależnie czy po tym jak widziałem że coś złego się dzieje, odpuszczałem pedał hamulca, to system i tak trzymał zablokowaną oś, do pełnego zatrzymania.
5 lat bez poprawnej diagnozy. Były robione wszelkie testy czujników, podłączeń, podmiany pompy, komputerów, regulatora i nic. Nikt kogo zapytałem ze znających się na MX5, nie miał pomysłu co więcej można zrobić. Żeby się nie zabić, przez 5 lat jeździłem na wyłączonym ABS.
Przy okazji zmiany warsztatu, zadzwoniłem do Brożyna. Po pierwsze miłe zaskoczenia że:
- praca na konkretnych terminach, czyli konkret wpisujemy w kalendarz i jest
- oględziny samochodu dokładne. Okazało się że miałem wiele rzeczy do zrobienia, widocznych gołym okiem, które poprzedni mechanik nie widział, mimo że prosiłem o takie kontrole
No i ABS - Po pierwszych testach kilka tygodni temu, kiedy to nie udało się zwalczyć, Przemek wziął na honor że zwalczy to. No i udało się!
Dziś po 5 latach cieszyłem się jak dziecko na tak prostą sytuację że przy mocnym hamowaniu samochód normalnie hamuje i nie chce mnie zabić!!!
Dla ciekawych - Okazało się że przy swapie zostały źle podpięte przewody ciśnienia do pompy ABS, przez co zamiast odpuszczać, pompa "nieświadomie" puszczała całe ciśnienie na tylną oś.
Dziękuję bardzo Panowie, a to że inne najtęższe głowy od MX5 w Polsce nie miały pomysłu a chłopaki dali radę, jest jasnym dowodem rzetelnego podejścia i dogłębnej wiedzy co do MX-5
Dlaczego MX-5? --> http://www.youtube.com/watch?v=m67ZMn0tzg8#t=5m28s
Cześć moja znajomość z firmą MX5 centrum oraz Przemkiem zaczęła się od kupna od nich swojej wymarzonej nbfl.
Bardzo dobry kontakt zarówno przed zakupem jak i po zakupie samochodu.
Przemek Pomimo iż jest zalatanym człowiekiem zawsze znalazł dla mnie czas by coś podpowiedzieć w temacie Mazdy a gdy zjawiłem się osobiście to poświęcił sawsze pare minut na rozmowe.
Chłopaki z pasją i profesjonalizmem zajmą się tutaj twoją mazdą każdej generacji i praktycznie w każdym zakresie prac.
Ogromna Polecajka
Bardzo dobry kontakt zarówno przed zakupem jak i po zakupie samochodu.
Przemek Pomimo iż jest zalatanym człowiekiem zawsze znalazł dla mnie czas by coś podpowiedzieć w temacie Mazdy a gdy zjawiłem się osobiście to poświęcił sawsze pare minut na rozmowe.
Chłopaki z pasją i profesjonalizmem zajmą się tutaj twoją mazdą każdej generacji i praktycznie w każdym zakresie prac.
Ogromna Polecajka