[Kraków] Serwis
Zakłady w okolicach Krakowa i Skawiny gdzie serwisujecie mazdy :) MX-5
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Jeżeli macie jakiś sprawdzony warsztat w okolicach Krakowa to piszcie w tym temacie. Najlepiej krótki opis tego co już zrobiliście, z czego jesteście zadowoleni a z czego nie.
Serwisuję się u p. Benedykta spod Krakowa. Prócz mojej tequili, zajmuje się jeszcze miatą Dulina, także ma styczność z NA i NBFL. Prowadzi mały warsztat pod Krakowem. Jak do tej pory jestem zadowolony i nie mam żadnych zastrzeżeń. Cenowo jest u niego bardzo tanio a robi solidnie.
Co u niego do tej pory robiłem:
-Usunięte stukanie z przodu auta na nierównościach - dokręcenie tarcz hamulcowych (kilku znajomych mechaników nie mogło dojść do przyczyny tego stukania).
-Dokręcone wachacze.
-Łatanie wydechu i płyt pod miatą.
-Przeczyszczenie dolotu.
-Wymiana żarówek pod przyciskami pod radiem i obok kierownicy (w sumie to wszystkie żarówki powymieniał - teraz auto w środku wygląda jak nowe).
-Wymiana oleju silnikowego, sprawdzenie stanu oleju w skrzyni biegów (sprawdził obie komory mimo że zapomniałem mu o tym wspomnieć że są dwie) i dyfrencjale.
Jestem zaskoczony fachowością tego pana, tym że traktuje klienta lepiej niż większość mechaników których do tej pory spotkałem, uczciwością (nie kombinował z niczym by iśc po kosztach i więcej zarobić) i ze szczerym sumieniem mogę go wam polecić. Normalnie rewelacja. Niestety nie pamiętam adresu ani nazwy firmy. Za to w ramach reklamy podaje numer telefonu do tego pana: 698612954. Pozdrawiam i jeszcze raz polecam.
Serwisuję się u p. Benedykta spod Krakowa. Prócz mojej tequili, zajmuje się jeszcze miatą Dulina, także ma styczność z NA i NBFL. Prowadzi mały warsztat pod Krakowem. Jak do tej pory jestem zadowolony i nie mam żadnych zastrzeżeń. Cenowo jest u niego bardzo tanio a robi solidnie.
Co u niego do tej pory robiłem:
-Usunięte stukanie z przodu auta na nierównościach - dokręcenie tarcz hamulcowych (kilku znajomych mechaników nie mogło dojść do przyczyny tego stukania).
-Dokręcone wachacze.
-Łatanie wydechu i płyt pod miatą.
-Przeczyszczenie dolotu.
-Wymiana żarówek pod przyciskami pod radiem i obok kierownicy (w sumie to wszystkie żarówki powymieniał - teraz auto w środku wygląda jak nowe).
-Wymiana oleju silnikowego, sprawdzenie stanu oleju w skrzyni biegów (sprawdził obie komory mimo że zapomniałem mu o tym wspomnieć że są dwie) i dyfrencjale.
Jestem zaskoczony fachowością tego pana, tym że traktuje klienta lepiej niż większość mechaników których do tej pory spotkałem, uczciwością (nie kombinował z niczym by iśc po kosztach i więcej zarobić) i ze szczerym sumieniem mogę go wam polecić. Normalnie rewelacja. Niestety nie pamiętam adresu ani nazwy firmy. Za to w ramach reklamy podaje numer telefonu do tego pana: 698612954. Pozdrawiam i jeszcze raz polecam.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 1:44 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
tel: 500294594 skype: lediable86
Ja osobiście polecam Marka Handwerkera, który to swoją firmę posiada w krakowie na borku fałęckim, za zajezdnią autobusową. to że serwisował ŚP Janusza Kuliga to szczegół, ale teraz jego pracownicy są moim zdaniem najlepsi. Serwisujęu niego 4 konserwy i swoją miatę, robi wszystko z mechaniki, odnośnie innych rzeczy to zależy od tego czy da rade. cen nie ma wygórowanych, za to ceny części zamiennych ma stosunkowo niskie. Nie używa drutów dop łączenia elementów. jak to czasami można spotkać
Jeśli coś jest nie tak to odrazu mówi, ewentualnie dzwoni czy nalezy cośrobić z tym fantem.
Ostatnio u niego był Die Spienne i zobaczymy czy będzie zadowolony.
Namiary dam później

Ostatnio u niego był Die Spienne i zobaczymy czy będzie zadowolony.
Namiary dam później

-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Tak byłem. Poprzedni mechanicy nie powiedzieli mi, że przy tak wiekowym samochodzie który na dodatek stał przez ostatnich pare lat należy wymienić wszystkie uszczelniacze w silniku. I niestety troche zaczęło mi cieknąć olejem.
Teraz mam nowe uszczelniacze i nowy pasek rozrządu (jak był polany olejem to traci swoje właściwości i może, choć nie musi, pęknąć).
Wstępnie miałem tylko to robić, ale skoro byłem już w warsztacie to zleciłem wymiane oleju w skrzyni i w dyfrze. Za wymianę olejów nic sobie dodatkowo nie policzyli
Teraz mam nowe uszczelniacze i nowy pasek rozrządu (jak był polany olejem to traci swoje właściwości i może, choć nie musi, pęknąć).
Wstępnie miałem tylko to robić, ale skoro byłem już w warsztacie to zleciłem wymiane oleju w skrzyni i w dyfrze. Za wymianę olejów nic sobie dodatkowo nie policzyli

- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Witam,
chcialem troche odgrzebac temat, bo zbliza sie wiosna i trzeba bedzie sie zajac autkiem ktore stalo cala zime w garazu...
Na 100% bede chcial wymienic olej i filtr. Zastanawiam sie czy nie pojsc tez krok dalej i nie wymienic paskow i wszystkich innych plynow ustrojowych w silniku i nie tylko - autko ma co prawda okolo 27kkm, ale juz 5 lat...
Prosze dajcie znac gdzie w Krakowie i okolicach robia dobrze, bez fuszerki (nie musi byc tanio) i podejma sie serwisu MSM. Zaznacze jeszcze, ze na ASO sie raczej nie zdecyduje, bo goscie sa juz wystraszeni jak slysza, ze to MX-5 i jeszcze ze z USA.
LeDiable czy Twoj mechanik jest nadal aktualny?
Dzieki.
Pozdrawiam serdecznie
Kociol
chcialem troche odgrzebac temat, bo zbliza sie wiosna i trzeba bedzie sie zajac autkiem ktore stalo cala zime w garazu...
Na 100% bede chcial wymienic olej i filtr. Zastanawiam sie czy nie pojsc tez krok dalej i nie wymienic paskow i wszystkich innych plynow ustrojowych w silniku i nie tylko - autko ma co prawda okolo 27kkm, ale juz 5 lat...
Prosze dajcie znac gdzie w Krakowie i okolicach robia dobrze, bez fuszerki (nie musi byc tanio) i podejma sie serwisu MSM. Zaznacze jeszcze, ze na ASO sie raczej nie zdecyduje, bo goscie sa juz wystraszeni jak slysza, ze to MX-5 i jeszcze ze z USA.
LeDiable czy Twoj mechanik jest nadal aktualny?
Dzieki.
Pozdrawiam serdecznie
Kociol
kociol, patrz wyżej...oni już wiedza o co chodzi w tych autkach:)
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
AGENt pisze:kociol, patrz wyżej...oni już wiedza o co chodzi w tych autkach:)
Dobrze wedlug Twojej rady udam sie tam.
Wiesz w sumie to sie strasznie trzese o to autko, bo naprawde je kocham. Nawet dziewczyna jest zazdrosna, ze Madzia prawie ze zajmuje pierwsze miejsce...
AGENt, prosze podaj jeszcze namiary jesli mozesz - najlepiej nr telefonu, zebym mogl uprzednio sie umowic na serwis.
Pozdrawiam
Kociol
numer do p. Marka Handwerkera : 501733030
moge polecic mojego szfagra, na co dzien pracuje i serwisuje takie mazdy na m6/m3 MS, cx7, rx8, rx7 o miatach nie wspomniajac, i wiele wiele innych w wielu konfiguracjach, ale tez zwykle zyciowe mazdziory rzecz jasna;) czesto mnie odwiedza w Rudzie Slaskiej i przy okazji wizyt chetnie podejmnie sie dowolnej pracy serwisowej w kazdej mazdzie, czesci mozna zamowic a aso u niego, ceny beda przystepne, na wszystko rachunki, przywiezie z soba a konkretnego dnia calego umowionego z gory jestes w stanie naprawde wiele wiele zdzialac;) w razie czego..
czy ktoś z Was robił już może rozrząd gdzieś w Krakowie? jak tak to gdzie? i czy zamawialiście sami części z IL czy oni już się tym zajęli? i ile mniej więcej Was to kosztowało?
byłbym bardzo wdzięczny za info.
pozdrawiam
byłbym bardzo wdzięczny za info.
pozdrawiam
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Halo halo mam pytanie. Kto ostatnio był czarną MX-5 w GT SERVICE w Skawinie?
Bo dzwonili do mnie dzisiaj, że niestety zgubili numer telefonu a chcą zadzwonić w sprawie wyceny tego mieszka czy tam gałki zmiany biegów (nie pamiętam dokładnie).
W każdym bądź razie właściciel czarnej MX-5 proszony o kontakt z nimi
Bo dzwonili do mnie dzisiaj, że niestety zgubili numer telefonu a chcą zadzwonić w sprawie wyceny tego mieszka czy tam gałki zmiany biegów (nie pamiętam dokładnie).
W każdym bądź razie właściciel czarnej MX-5 proszony o kontakt z nimi

-
- Posty: 34
- Rejestracja: 04 maja 2009, 9:20
- Model: ND RF
- Lokalizacja: Oleśnica
UWAGA!!! serwis KIA - Patecki (była mazda) na wylocie na warszawę! nie polecam
kochani, dwa miesiące temu miałam dzwona, wjechał we mnie gówniarz. do wymiany zderzak, błotnik, maska. po wypadku wadliwie działał centralny. zderzak był tuning, ale z katalogu mazdy. oczywiście nikt nie chciał się zgodzić na wymianę na taki sam, bo twierdzili że ubezpieczyciel się nie zgodzi zwrócić kasy, a on kosztuje jakieś 4 tys. w końcu u Pateckiego się zgodzili. i teraz uwaga, odbieram samochód po dwóch tygodniach i:
W DACHU JEST 5CM DZIURA, NOWY ZDERZAK MA DWIE RYSY NA PÓŁ METRA A CENTRALNY DALEJ ZEPSUTY i zderzak nie taki jak miałam oryginalnie.
wicie co, wcale ich nie polecam.....
kochani, dwa miesiące temu miałam dzwona, wjechał we mnie gówniarz. do wymiany zderzak, błotnik, maska. po wypadku wadliwie działał centralny. zderzak był tuning, ale z katalogu mazdy. oczywiście nikt nie chciał się zgodzić na wymianę na taki sam, bo twierdzili że ubezpieczyciel się nie zgodzi zwrócić kasy, a on kosztuje jakieś 4 tys. w końcu u Pateckiego się zgodzili. i teraz uwaga, odbieram samochód po dwóch tygodniach i:
W DACHU JEST 5CM DZIURA, NOWY ZDERZAK MA DWIE RYSY NA PÓŁ METRA A CENTRALNY DALEJ ZEPSUTY i zderzak nie taki jak miałam oryginalnie.
wicie co, wcale ich nie polecam.....
jedyna taka na wsi!!!
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
renifer.lopez, zalezy kto Ci z Madzka robil. Ja mam mile wspomnienia od tego serwisu. Inna sprawa, ze mam tez Kijka i tam sie serwisuje. Ale do rzeczy... Mazde oddalem do zrobienia blotnika (uszkodzony w transporcie) i pan lakierniko-blacharz postaral sie bardzo - dobral kolor, wycieniowal, a co najwazniejsze wykonal wszystko bez zdejmowania blotnika (sruby sa nie tkniete). Pozniej robilem wymiane plynow ustrojowych (olej, chlodzenie, hamulcowy) i tez jestem w miare zadowolony (jedyny maly mankament to to ze chlopak minimalnie za duzo wlal oleju, ale sobie odciagnalem) - robil przy aucie Mariusz. W sumie moge powiedziec, ze przykro, ze Cie tak potraktowali i niestety trzeba wiedziec kto tam ma co robic, bo inaczej faktycznie wychodza takie klocki.
Pozdrawiam i zycze zarowno Wam jak i sobie znalezienia jednego, niezawodnego mechanika, ktory bedzie dbal o nasze autka tak jak my.
Pozdrawiam i zycze zarowno Wam jak i sobie znalezienia jednego, niezawodnego mechanika, ktory bedzie dbal o nasze autka tak jak my.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
AGENt pisze:Ja osobiście polecam Marka Handwerkera, który to swoją firmę posiada w krakowie na borku fałęckim, za zajezdnią autobusową. to że serwisował ŚP Janusza Kuliga to szczegół, ale teraz jego pracownicy są moim zdaniem najlepsi.
AGENt pisze:numer do p. Marka Handwerkera : 501733030
Czy miejsce i namiary, jak i opinia o serwisie nadal aktualne ??
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Aha tak słowem jeszcze o warsztacie p. Marka Handwerkera.
Byłem tam daaawno temu jak pisałem powyżej. Wymienili mi uszczelkę pod pokrywą. Niestety lało się. W ramach "gwarancji" zrobili mi poprawkę. Nadal się lało. Dałem sobie spokój.
Warsztat jest bardzo dobry, jednak nie wiem jak obecnie z ich wiedzą nt MX-5. Jak ja tam przyjechałęm w 2008 roku to mechanik zadał mi pytanie "gdzie to ma silnik, z tyłu czy z przodu?"
Ale to było bardzo dawno temu
Od tego 2008 roku serwisuję się w GT Serwisie. Lubią i poznali się na MX-5.
Moge ich polecić.
Byłem tam daaawno temu jak pisałem powyżej. Wymienili mi uszczelkę pod pokrywą. Niestety lało się. W ramach "gwarancji" zrobili mi poprawkę. Nadal się lało. Dałem sobie spokój.
Warsztat jest bardzo dobry, jednak nie wiem jak obecnie z ich wiedzą nt MX-5. Jak ja tam przyjechałęm w 2008 roku to mechanik zadał mi pytanie "gdzie to ma silnik, z tyłu czy z przodu?"
Ale to było bardzo dawno temu

Od tego 2008 roku serwisuję się w GT Serwisie. Lubią i poznali się na MX-5.
Moge ich polecić.
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Ruff, tak dokładnie o nich mówię.
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 16 sty 2012, 13:28
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Kraków
Ja za mojego doświadczenia mogę polecić serwis WAMAT na ul. Stadionowej 1 ( http://g.co/maps/caxsu ). Mazda jest trzecim samochodem tam serwisowanym i zawsze zrobione jest super i nigdy nie zostałem naciągnięty. Obsługa również miła
Zakład zajmuje się też renowacją starych samochodów i maja doświadczenie w różnych dziwnych naprawach i dostęp do wielu części...po wczorajszej wizycie jestem jeszcze bardziej zauroczony tym co widziałem od zaplecza
Generalnie bardzo polecam

Zakład zajmuje się też renowacją starych samochodów i maja doświadczenie w różnych dziwnych naprawach i dostęp do wielu części...po wczorajszej wizycie jestem jeszcze bardziej zauroczony tym co widziałem od zaplecza

Generalnie bardzo polecam

Tatowóz: Citroen C4 Grand Picasso, 2.0 HDI 136 KM
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
potwierdzam, Wamat jest godny zaufania - kilka rzeczy przy mojej Maździe tam robiłem i nigdy nie miałem powodów do narzekania.
Tak się składa że widok zza mojego pracowego biurka wychodzi dokładnie na ich warsztat i oglądam co się przez niego przewija - Gallardo, sporo starych Prosiaków, Camaro SS, Mini Morrisy i sporo innych, których których nie sposób wszystkich spamiętać. To chyba najlepsza rekomendacja.
Tak się składa że widok zza mojego pracowego biurka wychodzi dokładnie na ich warsztat i oglądam co się przez niego przewija - Gallardo, sporo starych Prosiaków, Camaro SS, Mini Morrisy i sporo innych, których których nie sposób wszystkich spamiętać. To chyba najlepsza rekomendacja.
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 16 sty 2012, 13:28
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Kraków
emzet., to zazdroszczę takiego widoku...ja je podziwiam od czasu do czasu
Teraz stoi takie zielone Murcielago i zajefajny Fiat chyba 1800, wcześniej był Nissan GTR...można by tak wymieniać godzinami.
ps: już jestem po obgadaniu kolejnych napraw/renowacji w Marysi

Teraz stoi takie zielone Murcielago i zajefajny Fiat chyba 1800, wcześniej był Nissan GTR...można by tak wymieniać godzinami.
ps: już jestem po obgadaniu kolejnych napraw/renowacji w Marysi

Tatowóz: Citroen C4 Grand Picasso, 2.0 HDI 136 KM
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
do zabawy i na golfa: Marysia 2.0 - NBfl Silver Blues 2003, 1.6
Zachęcony Waszymi opiniami zostawiłem małą w Wamat na regenerację zacisków.
Po odstawieniu auta przypomniałem sobie jeszcze o szwankującym przełączniku szyby. Koniec końców w jeden dzień zrobili wszystko (+ wymienili przepaloną żarówkę, o której nie wspomniałem, gratis) i ostatecznie zapłaciłem mniej, niż było umówione. Profesjonalizm i kultura obsługi na niespotykanym poziomie, mała nieprędko zobaczy innych mechaników
Murciélago dalej stoi, a obok niego jakiś ładny niemiecki klasyk (chyba 911).
Po odstawieniu auta przypomniałem sobie jeszcze o szwankującym przełączniku szyby. Koniec końców w jeden dzień zrobili wszystko (+ wymienili przepaloną żarówkę, o której nie wspomniałem, gratis) i ostatecznie zapłaciłem mniej, niż było umówione. Profesjonalizm i kultura obsługi na niespotykanym poziomie, mała nieprędko zobaczy innych mechaników

Murciélago dalej stoi, a obok niego jakiś ładny niemiecki klasyk (chyba 911).
I nie dość mi są schludni: mącą swe wody, aby się głębszemi wydały.
Chce wymienić rozrząd w moim MXie i mam do was pytanie:
(Obie kwoty obejmują części i robociznę)
1. czy 700 zł wraz pompą wodną to nie jest zbyt niska kwota? czy cena nie odbijane się zbytnio na jakości części? ? - serwis WAMAT
2. 750 zł bez pompy u Pana Marka Handwerkera ?
,
Jest w ogóle sens wymieniać pompę wodną ? Dzięki z góry za inf;) PZDR!!
(Obie kwoty obejmują części i robociznę)
1. czy 700 zł wraz pompą wodną to nie jest zbyt niska kwota? czy cena nie odbijane się zbytnio na jakości części? ? - serwis WAMAT
2. 750 zł bez pompy u Pana Marka Handwerkera ?
,
Jest w ogóle sens wymieniać pompę wodną ? Dzięki z góry za inf;) PZDR!!
Alek
Wymiana pompy wody to podstawa przy zmianie paska rozrzadu.
Pracujac juz troche w sklepie z czesciami samochodowymi zauwazylem fakt, ze dobrzy mechanicy polecaja wymiane pompy wody zawsze przy zmianie paska rozrzadu, mimo ze teoretycznie ma dluzsza wytrzymalosc..
Pracujac juz troche w sklepie z czesciami samochodowymi zauwazylem fakt, ze dobrzy mechanicy polecaja wymiane pompy wody zawsze przy zmianie paska rozrzadu, mimo ze teoretycznie ma dluzsza wytrzymalosc..
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
alekprh pisze:2. 750 zł bez pompy u Pana Marka Handwerkera ?
Powiedz mu, żeby Ci dał silikon pod uszczelkę. Uszczelka tylko i wyłącznie oryginalna.
Ja robiłem 100 lat temu u Handwerkera i mi ciekło spod dekla. Dokręcał śruby, a powodem był brak silikonu pod oryginalną uszczelką. W zamienniki uszczelek się nie baw - przepuszczają olej.