(a) Zakładamy sportowe wałki, kute tłoki, zmieniamy wydech, oprogramowanie silnika i uzyskujemy 220KM.
(b) Dokładamy kompresor mamy aż 300KM.
Czy to jest takie "proste" i bezproblemowe?
Jakie mogą być przykładowe koszty wariantu (a) i (b)?
Czy to jest takie proste jak opisują?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
(a) Zakładamy sportowe wałki, kute tłoki, zmieniamy wydech, oprogramowanie silnika i uzyskujemy 220KM.
(b) Dokładamy kompresor mamy aż 300KM.
torzech pisze:Czy to jest takie "proste" i bezproblemowe?
Jakie mogą być przykładowe koszty wariantu (a) i (b)?
torzech pisze:Czy to jest prawdą?
(a) Zakładamy sportowe wałki, kute tłoki, zmieniamy wydech, oprogramowanie silnika i uzyskujemy 220KM.
bullseye pisze:Tak przegladam tematy i sie zastanawiam (auta jeszcze nie mam), czy dolozenie turbiny Garrett GT28RS (akurat mam na stanie) do silnika 1.6 ma sens
mszczyrek pisze:
MIC - a jak wypada organoleptycznie?
mszczyrek pisze:Hella Flush - temat jest łatwiejszy niż się wydaje, sam nad tym myślałem. Pasują elementy od Kijanki podobno Tyle że auto stanie się wtedy bezużyteczne na ulicy: obroty ~4000 przy 100kmh, a więc potworne spalanie i hałas... Jednak gdybym przygotowywał samochód do sportu byłby to mój pierwszy mod. Z niecierpliwością czekam na twoje wyniki.