alternatywne zawieszenia
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Panowie planuje robienie zawieszenia, gdyz to na ktorym kupilem jest mocno niskie i okropnie twarde, najbardziej sklaniam sie w strone gaz shocks, i teraz pytanie mam o gha i gold, nie moge sie nigdzie niczego blizej dowiedziec o Tych zawiasach. Np. Czy w gha jest regulacja twardości przod/tyl ??
I jeszcze jedna sprawa, gdzie najtaniej jesli chcialbym zamawiac w polsce
I jeszcze jedna sprawa, gdzie najtaniej jesli chcialbym zamawiac w polsce
Pierwsze serie gha to była patologia, każdy amor tłumił inaczej na tych samych ustawieniach - ponoć to poprawiono ale nie widziałem by ktoś się chwalił, że jest dobrze
Nie ma dużej różnicy w cenie by dołożyć do Gold'ów - miałem ten zawias i był rewelacyjny, oddałem bo zbyt twarde sprężyny założyłem i poszedłem w set nowych Bilstein'ów B8 + sprężycy Vogtlanda.
Ogólnie Gold vs GHA:
- aluminiowe body vs stalowe
- zwiększona ilość oleju (większa średnica tłoczyska - 62mm)
- lagi 22mm, które są niezniszczalne
- idealna powtarzalność twardości amora/nastawa
Jedyne do mi w Gaz Gold'ach przeszkadzało to łożyska zamiast tulei na dole, po pewnym czasie zaczęły się zacierać i skrzypieć - trzeba o nie po prostu dbać w tym miejscu.
Pozdrawiam,
Michał
Nie ma dużej różnicy w cenie by dołożyć do Gold'ów - miałem ten zawias i był rewelacyjny, oddałem bo zbyt twarde sprężyny założyłem i poszedłem w set nowych Bilstein'ów B8 + sprężycy Vogtlanda.
Ogólnie Gold vs GHA:
- aluminiowe body vs stalowe
- zwiększona ilość oleju (większa średnica tłoczyska - 62mm)
- lagi 22mm, które są niezniszczalne
- idealna powtarzalność twardości amora/nastawa
Jedyne do mi w Gaz Gold'ach przeszkadzało to łożyska zamiast tulei na dole, po pewnym czasie zaczęły się zacierać i skrzypieć - trzeba o nie po prostu dbać w tym miejscu.
Pozdrawiam,
Michał
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
Obecnie Gaz Goldy Myka sa u mnie regulacja jest naprawdę wyczuwalna, można to ustawić streetwo lub beton jak rurki:D bardzo szybko tłumi. Dbrze wybiera , auto jest przewidywalne. Jak na Miate:P
Panowie znalazlem na allegro taki zestaw: http://allegro.pl/mazda-mx-5-89-05-zawi ... ml#thumb/1
teraz pytanie - czy ktos posiada i moglby sie wypowiedziec?
samochod ma sluzyc jako weekendowa zabawka wiec nisko i twardo jest mile widziane.
jako altarnatywe mam to - http://www.ebay.co.uk/itm/MX5-Mk1-Tein- ... Swa~BYP~7I
plusy teina:
- regulacja wysokosci
- nowe, gwarancja
plusy koni
- twardsze (mam racje?)
- nie trzeba sprowadzac do pl
z gory dzieki
teraz pytanie - czy ktos posiada i moglby sie wypowiedziec?
samochod ma sluzyc jako weekendowa zabawka wiec nisko i twardo jest mile widziane.
jako altarnatywe mam to - http://www.ebay.co.uk/itm/MX5-Mk1-Tein- ... Swa~BYP~7I
plusy teina:
- regulacja wysokosci
- nowe, gwarancja
plusy koni
- twardsze (mam racje?)
- nie trzeba sprowadzac do pl
z gory dzieki
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
Jaki jest koszt takich Gaz Shocksów Gold Pro? Bo rozumiem, że to sensowny wybór na miasto? One wchodzą jak seria czy trzeba coś przerabiać?
@edit
Po zastanowieniu to jednak będzie za twarde, poleci ktoś coś przyszłościowego w sensownej cenie na miasto? Składam sleepera
@edit
Po zastanowieniu to jednak będzie za twarde, poleci ktoś coś przyszłościowego w sensownej cenie na miasto? Składam sleepera
witam.
Potrzebuję porady dotyczącej zawieszenia do mojej mazdy.
Chciałbym założyć gwint, kwota jaką dysponuje to około 2500-3000 (najlepiej ta niższa wartość ale jeśli będzie naprawdę warto to dorzucę )
Przejrzałem już cały wątek oraz opcje szukaj ale nie do końca znalazłem odpowiedź na moje pytanie chciałbym aby gwint nie "wylał" się po sezonie jazdy po polskich drogach
Mazda będzie użytkowana głównie na drogach, od czasu do czasu tor (kilka razy w roku więc sporadycznie).
w oko wpadło mi kilka opcji:
-AP-koszt około 2200- z tego co czytałem zbiera raczej pozytywne opinie ale brak regulacji twardości (czy ktoś używa ? jak wrażenia ? nie jest za twardy na miasto ? duży minus dla mnie to brak tej regulacji bo nie będę miał możliwości w szybki i tani sposób przestawić sobie zawieszenia jeśli będzie np za twardo/za miękko)
-TEIN street advanced około 2500, regulacja twardości ale jak z żywotnością i ewentualnymi częściami zamiennymi ? (na kilku forach wyczytałem, że z żywotnością teina słabo i lubią się wylać na polskich, dziurawych drogach)
-ISC- koszt 3200 w zg do 5 marca, później 3700-regulacja twardości, dostępność części zamiennych, sprężyny dobierane indywidualnie ale troszke wykracza poza mój budżet niestety
-Bilstein b6+eibach pro kit- zestaw znany i kochany niby nie gwint ale jeśli bije wszystkie ww zawieszenia na głowę to zrezygnuje z możliwości regulacji wysokosci i twardosci na rzecz pracy
Najchętniej wziąłbym teina jednak chciałbym aby wypowiedziały się osoby posiadające ww gwinty najlepiej przez dłuższy czas, głównie chodzi mi o żywotność bo jeśli taki tein miałby mi się wylać po sezonie i brak części zamiennych do niego w PL to raczej odpada. Ewentualnie czy są jeszcze jakieś ciekawe zawieszenia w kwocie do 3 tys ?
pozdrawiam
Potrzebuję porady dotyczącej zawieszenia do mojej mazdy.
Chciałbym założyć gwint, kwota jaką dysponuje to około 2500-3000 (najlepiej ta niższa wartość ale jeśli będzie naprawdę warto to dorzucę )
Przejrzałem już cały wątek oraz opcje szukaj ale nie do końca znalazłem odpowiedź na moje pytanie chciałbym aby gwint nie "wylał" się po sezonie jazdy po polskich drogach
Mazda będzie użytkowana głównie na drogach, od czasu do czasu tor (kilka razy w roku więc sporadycznie).
w oko wpadło mi kilka opcji:
-AP-koszt około 2200- z tego co czytałem zbiera raczej pozytywne opinie ale brak regulacji twardości (czy ktoś używa ? jak wrażenia ? nie jest za twardy na miasto ? duży minus dla mnie to brak tej regulacji bo nie będę miał możliwości w szybki i tani sposób przestawić sobie zawieszenia jeśli będzie np za twardo/za miękko)
-TEIN street advanced około 2500, regulacja twardości ale jak z żywotnością i ewentualnymi częściami zamiennymi ? (na kilku forach wyczytałem, że z żywotnością teina słabo i lubią się wylać na polskich, dziurawych drogach)
-ISC- koszt 3200 w zg do 5 marca, później 3700-regulacja twardości, dostępność części zamiennych, sprężyny dobierane indywidualnie ale troszke wykracza poza mój budżet niestety
-Bilstein b6+eibach pro kit- zestaw znany i kochany niby nie gwint ale jeśli bije wszystkie ww zawieszenia na głowę to zrezygnuje z możliwości regulacji wysokosci i twardosci na rzecz pracy
Najchętniej wziąłbym teina jednak chciałbym aby wypowiedziały się osoby posiadające ww gwinty najlepiej przez dłuższy czas, głównie chodzi mi o żywotność bo jeśli taki tein miałby mi się wylać po sezonie i brak części zamiennych do niego w PL to raczej odpada. Ewentualnie czy są jeszcze jakieś ciekawe zawieszenia w kwocie do 3 tys ?
pozdrawiam
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
oby i mi trafiła się taka okazja bo już mam tak namieszane w głowie z tymi gwintami, że masakra
EDIT chyba jednak skuszę się na ISC, albo grubo albo wcale
EDIT chyba jednak skuszę się na ISC, albo grubo albo wcale
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
Ktoś już testował gwint FK w miacie? Budżetowo podobnie jak Ta, na forum beemek piszą o długiej żywotności, zaś na zagranicznych forach określają jako "decent" i to by było na tyle. Oprócz dobrej ceny na plus jest certyfikat TUV i 2 lata gwarancji.
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Nie pali się, bo trochę drobnych muszę pozbierać, ale...
Jakie sprężyny wybrać do Gaz Gold?
350/250, 300/400 czy 500/300?
Doczytałem, że Mayk / Andy mają 300/400, ale zastanawiam się, czy jakby wybrał te bardziej 'uliczne', to czy da się zawias na tyle usztywnić na MC, by nie latać jak na TA...
Po dwóch latach codziennego jeżdżenia na B6 / ProKit (wersja do NA) już mi się trochę znudziło. Mimo, że mam je od nowości, już nie jestem nastolatkiem i są momenty, kiedy jest za twardo (pomijam, że gdybyśmy mieli drogi cywilizowane, to zmieniać zawiasu by nie trzeba było).
Jest w ogóle opcja ustawienia tak Gaz Goldów, by NA siedziała równie nisko jak na B6/ProKit, prowadziła się równie precyzyjnie (bo jednak zakręty to bajka na tym zestawie), ale wybierała te cholerne wertepy trochę lepiej? (bo teraz mam poczucie, że mój tyłek z krzyżem robi to o wiele lepiej niż mój amortyzator).
Czy jednak coś za coś?
Jakie sprężyny wybrać do Gaz Gold?
350/250, 300/400 czy 500/300?
Doczytałem, że Mayk / Andy mają 300/400, ale zastanawiam się, czy jakby wybrał te bardziej 'uliczne', to czy da się zawias na tyle usztywnić na MC, by nie latać jak na TA...
Po dwóch latach codziennego jeżdżenia na B6 / ProKit (wersja do NA) już mi się trochę znudziło. Mimo, że mam je od nowości, już nie jestem nastolatkiem i są momenty, kiedy jest za twardo (pomijam, że gdybyśmy mieli drogi cywilizowane, to zmieniać zawiasu by nie trzeba było).
Jest w ogóle opcja ustawienia tak Gaz Goldów, by NA siedziała równie nisko jak na B6/ProKit, prowadziła się równie precyzyjnie (bo jednak zakręty to bajka na tym zestawie), ale wybierała te cholerne wertepy trochę lepiej? (bo teraz mam poczucie, że mój tyłek z krzyżem robi to o wiele lepiej niż mój amortyzator).
Czy jednak coś za coś?
-
- Donator
- Posty: 2181
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Arvinski, ja ma w Teinie sprężyny 559/448 lbs i przy ustawieniu na maks miękko większość dziur czy progi zwalniające są ładnie wybierane. Oczywiście w GAZ może być inaczej ale może to jakaś wskazówka. Daj znaka jak będziesz chciał pomacać
Pozdrawiam, Danillo
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
No to konkretne sprężyny masz
Ale jak już się ujawniłeś, to zasypię Ciebie pytaniami
- Zamontowałeś może ten kontroler Teina EDFC? (dla mnie tym Tein nad Gazy wygrywa - ale tanie to nie jest)
- Jak nisko można zejść (niektóre sklepy podają max 20mm, ale jednak wierzyć mi się nie chce, że niżej nie można)
- Wybrałeś sobie takie sprężyny, czy to są dedykowane? (pytam, bo chyba za duży hardcore jak dla mnie).
... i jak Ci się jeździ?
Ale jak już się ujawniłeś, to zasypię Ciebie pytaniami
- Zamontowałeś może ten kontroler Teina EDFC? (dla mnie tym Tein nad Gazy wygrywa - ale tanie to nie jest)
- Jak nisko można zejść (niektóre sklepy podają max 20mm, ale jednak wierzyć mi się nie chce, że niżej nie można)
- Wybrałeś sobie takie sprężyny, czy to są dedykowane? (pytam, bo chyba za duży hardcore jak dla mnie).
... i jak Ci się jeździ?
Sorki za dygresję, ale te zawiasy mają regulację tłumienia "na dole". Tyłu nie da się przestawić bez zdejmowania koła, a przód wymaga ekwilibrystyki i dodatkowego stawu w przedramieniu. Jeśli planujesz strojenie na szybko, między przejazdami to trochę przeszkadza...ja zarzuciłem regulację bo jestem zbyt leniwy Następny zawias biorę z pokrętłem na górze.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
A po prostu podnosnikiem?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 2181
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Arvinski pisze:No to konkretne sprężyny masz
Ale jak już się ujawniłeś, to zasypię Ciebie pytaniami
- Zamontowałeś może ten kontroler Teina EDFC? (dla mnie tym Tein nad Gazy wygrywa - ale tanie to nie jest)
- Jak nisko można zejść (niektóre sklepy podają max 20mm, ale jednak wierzyć mi się nie chce, że niżej nie można)
- Wybrałeś sobie takie sprężyny, czy to są dedykowane? (pytam, bo chyba za duży hardcore jak dla mnie).
... i jak Ci się jeździ?
Spoko No więc po kolei:
- nie kupowałem EDFC, taki bajer i do Mazdy nie potrzebuję. Jak już to trzeba by iść w EDFC Active Pro ale primo kosztuje drugie tyle co zawieszenie a secundo są różne opinie na zagranicznych forach co do prędkości działania ale z uwagi na cenę nie zgłębiałem tematu. Jak mnie zacznie rwać w krzyżu przy ręcznej konfiguracji pod maską i w bagażniku to sobie dokupię
- dokładnie nie pamiętam, może Kokon dopowie jak przeczyta ale na moje oko mam obniżone przynajmniej o te 2 cm vs seria i jeszcze jest gwintu do obniżania więc IMO musi być większa regulacja.
- sprężyny są dedykowane do każdego modelu inne, w Mono Sport takie jak wyżej i dobrze, nie ma dylematu
Dojeżdżając na tor jadę na super miękko i wybiera naprawdę pięknie dziury. Porównując do poprzedniego B6 to jest wręcz kanapowo. Teraz wracając z Ułęża zapomniałem o zmiękczeniu i na ustawieniach 12 przód i 9 tył trochę mnie wytrzęsło.
Na torze zaś trzyma auto w zakrętach mocno i tylko kierownik za nim nie nadąża ale mam co gonić
Przejedziesz się sam i ocenisz.
Pozdrawiam, Danillo
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Dzięki za informacje... cały czas analizuję, czy regulacja z poziomu bagażnika/maski jest warta 2000 złotych czy nie .
Bo - w sumie - jak już człowiek znajdzie idealne dla siebie, to tylko tor/ulica zmienia.
Bo - w sumie - jak już człowiek znajdzie idealne dla siebie, to tylko tor/ulica zmienia.
Bilstein b6 z nb + top mounty i sprężyny -35mm dadzą w NA obniżenie na poziomie ok. 20mm zważając na to, że auto bez sprężyn obniżających siedziałoby wyżej niż seria? Zależy mi na optymalnym obniżeniu i komforcie do miejskiego poruszania się.
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
Kupiłem gwint ISC, po założeniu okazało się, że z przodu są za długie sprężyny i wyszła koza bez możliwości zglebienia bardziej bo brakuje gwintu, a z tyłu wyszła mega gleba i nie da się bardziej podnieść bo są zbyt krótkie mocowania aktualnie czekam na paczke od ISC z krótszymi springami na przód i dłuższymi mocowaniami na tył. Jeśli ktoś chce gwint p&p bez zabawy w dobieranie długości mocowań i sprężyn to ISC takim nie jest Mam nadzieje, że wszystko powinno pasować. Mój set jakby ktoś miał podobny problem to:
Tył:
Mocowanie 120mm --> 140mm
Spręzyna 160mm
Przód
Mocowanie 207mm
Sprężyna 180mm --> 160mm
EDIT jednak zmieniłem mocowania z tyłu na dłuższe. setup powyższy jest do ustawienia nisko->mega gleba. Jako, że nie chce szorować podwoziem teraz mam tak:
Tył:
Mocowanie 171mm
Sprężyna 130_8
Przód:
Mocowanie 207mm
Sprężyna 160_10
I tak jest idealnie. Jest teraz około 50-60mm niżej od serii na najniższym ustawieniu, jeśli ktoś chce setup nisko->mega gleba wystarczy dokupić tylne mocowania 140mm. Przód ogarnie (nie zmierzyłem ile ma seria więc nie wiem dokładnie )
Mowa o amortyzatorach do NA Przy okazji polecam Pana Klemensa z ISC Poland. Czasu na wymiane sprężyn/mocowań jest tydzień, my męczylismy się aby wszystko dograć około miesiąca /dwóch, sprężyny i mocowania wymienialiśmy kilkukrotnie a ostateczne mocoawnia (171mm) na tył trzeba było sprowadzać z Tajwanu. Kontakt, obsługa, podejście do klienta super a sam zawias spisuje się wyśmienicie, twardość jeśli ktoś lubi bardziej "na sportowo" pośmigać po zakrętach polecam przód 10, tył 8 bo na oryginalnych 8/6 jest ciut za miękko. Później można dograć sobie wszystko regulacją, jest twardo ale nie taczka i wybiera nierówności jak trzeba
Tył:
Mocowanie 120mm --> 140mm
Spręzyna 160mm
Przód
Mocowanie 207mm
Sprężyna 180mm --> 160mm
EDIT jednak zmieniłem mocowania z tyłu na dłuższe. setup powyższy jest do ustawienia nisko->mega gleba. Jako, że nie chce szorować podwoziem teraz mam tak:
Tył:
Mocowanie 171mm
Sprężyna 130_8
Przód:
Mocowanie 207mm
Sprężyna 160_10
I tak jest idealnie. Jest teraz około 50-60mm niżej od serii na najniższym ustawieniu, jeśli ktoś chce setup nisko->mega gleba wystarczy dokupić tylne mocowania 140mm. Przód ogarnie (nie zmierzyłem ile ma seria więc nie wiem dokładnie )
Mowa o amortyzatorach do NA Przy okazji polecam Pana Klemensa z ISC Poland. Czasu na wymiane sprężyn/mocowań jest tydzień, my męczylismy się aby wszystko dograć około miesiąca /dwóch, sprężyny i mocowania wymienialiśmy kilkukrotnie a ostateczne mocoawnia (171mm) na tył trzeba było sprowadzać z Tajwanu. Kontakt, obsługa, podejście do klienta super a sam zawias spisuje się wyśmienicie, twardość jeśli ktoś lubi bardziej "na sportowo" pośmigać po zakrętach polecam przód 10, tył 8 bo na oryginalnych 8/6 jest ciut za miękko. Później można dograć sobie wszystko regulacją, jest twardo ale nie taczka i wybiera nierówności jak trzeba
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, 12:14 przez Phill, łącznie zmieniany 3 razy.
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
przód 8 tył 6. No i o ile sie nie myle to dłuższa sprężyna nie zmieni długości całego amortyzatora a tylne mocowanie złapało zbyt mało gwintu (korpus amortyzatora nie dochodzi do tej dziurki w mocowaniu). Jakbym wkręcił mocowanie bardziej to tak aby dochodził to ...auto poszłoby jeszcze niżej a już na tym zestawie przy próbie wyjechania z garażu zawiesiłem się i męczyłem 2h, żeby jakoś ruszyć ją z miejsca bo tak pechowo się sklinowała, że ani w prawo ani w lewo
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
Dewuer pisze:Bilstein b6 z nb + top mounty i sprężyny -35mm dadzą w NA obniżenie na poziomie ok. 20mm zważając na to, że auto bez sprężyn obniżających siedziałoby wyżej niż seria? Zależy mi na optymalnym obniżeniu i komforcie do miejskiego poruszania się.
Powtórzę pytanie, bo autopaga napisał, że na miasto najlepsze, teraz pytanie jakie springi wybrać żeby nie wyszło, że przez top mounty z NB auto zbytnio się nie obniży?
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
czy da sie zdemontować talerzyki dolne sprężyn? bo chciałem odnowić Bile
- Załączniki
-
- 19551331_10203595936695846_1099898590_o.jpg (393.96 KiB) Przejrzano 6622 razy
- Domel
- Donator
- Posty: 358
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
zawodnik pisze:czy da sie zdemontować talerzyki dolne sprężyn? bo chciałem odnowić Bile
u mnie po prostu wchodziły na wcisk - spróbuj zalać odrdzewiaczem i delikatnie puknąć od dołu - może puszczą....
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3769
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Odkryłem coś w swoim aucie i chciałbym się upewnić (bo były właściciel nie jest w stanie mi odp.)
Czy ten wychodzący trzpień z amortyzatora służy do regulacji twardości/siły tłumienia?
Edit: znalazłem odpowiedź tylko pojawia się kolejne pytanie.
Czym regulować zakres bez dedykowanego pokrętła? Tak żeby niczego nie uszkodzić...
Czy ten wychodzący trzpień z amortyzatora służy do regulacji twardości/siły tłumienia?
Edit: znalazłem odpowiedź tylko pojawia się kolejne pytanie.
Czym regulować zakres bez dedykowanego pokrętła? Tak żeby niczego nie uszkodzić...
- Załączniki
-
- IMG_20170627_122626.jpg (121.33 KiB) Przejrzano 6556 razy
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba