
tak na poczatek na szybko ile wazy seriia? w 1.8NB
kombinuje cos zrobic na naszym rodzimym rynku narazie ale temat bede dalej ogarniac

pozdro
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
irakleo pisze:Najlżejsze ACT do silnika 1,6 waży 4,71 kg....niestety kosztuje 275 dolkówTen amerykański producent ma w swojej ofercie organiczne, ultralekkie wersje tarcz sprzęgłowych, które są dedykowane do ich lekkich kół - cena 115dolków. Jesli chcesz maksymalnie odchudzać zamach to warto pomyśleć o kole z 1,6 które z automatu jest mniejsze i lżejsze, to samo dotyczy tarczy sprzęgła. Najtańszy i najlżejszy zamach jaki kiedyś wykopałem na ebay ważył 4,08kg, firma XTD sprzedaje takie cuda za 180 dolków.
irakleo pisze:Bez problemu do zestawu ACT "light flywheel 1,6" można zakupić docisk Xtreme który spokojnie przeniesie moment i moc którego sluba bez turbo i kucia nigdy nie osiągnieMniejsze sprzęgło z mocnym dociskiem z 1,6 może być dużo skuteczniejsze co OEM-owy zestaw do 1,8. Z tego co pamiętam to Five jeździł swoją 245 konną Miatą o pojemności 1,8 i zamachem oraz sprzęgłem od 1,6.
AroJano pisze:Z tego co ostatnio widziałem pod maską to chyba wolnossak...![]()
![]()
Sluba pisze:-najlżejszy zamach jaki znajdę na rynku... act fidanza czy coś innego...
to jest chyba najlżejszy jaki znalazłem : http://949racing.com/fidanzaflywheel.aspx dla 1.6 7.3lbs czyli kolo 3.3 kg?
Sluba pisze:Siema
tak na poczatek na szybko ile wazy seriia? w 1.8NB
kombinuje cos zrobic na naszym rodzimym rynku narazie ale temat bede dalej ogarniac
pozdro
pmcomp pisze:Sluba pisze:-najlżejszy zamach jaki znajdę na rynku... act fidanza czy coś innego...
to jest chyba najlżejszy jaki znalazłem : http://949racing.com/fidanzaflywheel.aspx dla 1.6 7.3lbs czyli kolo 3.3 kg?
Na Miatanet piszą żeby się Fidanzy nie dotykać. Podobno się gną. No i poza tym trzeba wymieniać okłądzinę. Dlatego wybrałem ACT ProLite bodajże 9 funtów wagi.
Pozdro