Qbatron pisze:Tak ogolnie co sie moze stac i co rozumiemy przez zle wystrojenie?
Tak ogólnie, to układ (czyli silnik + osprzęt) nie pracuje zgodnie z założeniami projektu.
Qbatron pisze:1)za bogato, tak ja mam teraz ja i nic sie nie dzieje poza smrodem i wysokim spalaniem
Utrata mocy, w bardziej skrajnym przypadku spalanie detonacyjne, wypalanie paliwa na zaworach/wirniku turbiny/wydechu, eksplozje w wydechu zakłócające jego pracę (i przekładające się na nieprawidłową pracę turbiny i silnika), w jeszcze bardziej skrajnym przypadku eksplozje rozsadzające turbinę i wydech.
Qbatron pisze:2)za ubogo, co sie moze wtedy dziac?
Zwykle za wysoka temperatura spalin, uszkodzenie świec/zaworów/tłoków/turbiny i wszystkiego dookoła.
Qbatron pisze:Co powie mi sonda szerokopasmowa?
Powie Ci ile jest tlenu w spalinach. Z dokładnością do uśrednienia na cylindrach, precyzji sondy, opóźnienia z jaką podaje wyniki i miejsca pomiaru.
yanik pisze:szerokopasmowa sonda powie Ci dokładnie skład mieszanki
Jak wyżej, powie tylko ile jest tlenu w spalinach

Jak zalejesz potężnie cylindry paliwem, to AFR wyjdzie... bardzo ubogi
Qbatron, czemu Ty masz jakieś problemu z dawką ? U Ciebie nie ma seryjnego setupu i sterowania ?
Po
eM