miata moc
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 2024, 8:38
- Model: NA
- Wersja: 1.6 1996
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
witam, potrzebuje pomocy ze zwiekszeniem mocy dosyc wyjatkowej miatki z 1996 roku 1.6 90km. wyglad jest dzwiek jest, ale z pod swiatel nawet ducato bierze ten samochod. czy wiecie moze gdzie najlepiej uturbic badz w inny sposob zeiekszyc moc do okolo 200km w kujawsko pomorskim? budzet max 15k z gory dziekuje za zainteresowanie tematem
- Morfi
- Donator
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Miata nie służy do śćigania się spod świateł ale za...a po winklach. Wybierz się z tym ducato gdzieś na okoliczne kręte drogi i tam ponarzekaj...
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
-
- Donator
- Posty: 103
- Rejestracja: 08 cze 2020, 22:26
- Model: NC
- Wersja: Sport 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wtedy jest inny problem. Dochodzisz typa na zakręcie, a za zakrętem typ w podłogę i nie masz jak go wyprzedzić tylko się ciągniesz na zakrętach
Ale tak, jak komuś radość sprawia ruszanie spod świateł albo gonienie na autostradzie to się Mustanga albo innego muscle car kupuje. Dużo lepiej się sprawdzi w tej roli.
Miata kocha zakręty.
Ale tak, jak komuś radość sprawia ruszanie spod świateł albo gonienie na autostradzie to się Mustanga albo innego muscle car kupuje. Dużo lepiej się sprawdzi w tej roli.
Miata kocha zakręty.
- Alex
- Donator
- Posty: 4603
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
By było na temat: zapytałbym Fiveopac albo Andy (nie bardzo kuj-pom).
powered by RomDrop
powered by RomDrop
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 3676
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Sprzedaj emixa, dołóż te 15k i kup auto które z fabryki jest w stanie objechać ducato na prostej. Nie wiem jak teraz z cenami w PL ale 15k na turbo projekt to wystarczało 10 lat temu jak się samemu ogarniało tematJakubW pisze: ↑10 kwie 2024, 8:43witam, potrzebuje pomocy ze zwiekszeniem mocy dosyc wyjatkowej miatki z 1996 roku 1.6 90km. wyglad jest dzwiek jest, ale z pod swiatel nawet ducato bierze ten samochod. czy wiecie moze gdzie najlepiej uturbic badz w inny sposob zeiekszyc moc do okolo 200km w kujawsko pomorskim? budzet max 15k z gory dziekuje za zainteresowanie tematem
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5469
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Niestety za 15k to mocy moze dojdzie tak z 50% a i tak bedzie to projekt bardzo budżetowy nie uwzględniający innych ważnych rzeczy jak np wydech czy sprzęgło.JakubW pisze: ↑10 kwie 2024, 8:43witam, potrzebuje pomocy ze zwiekszeniem mocy dosyc wyjatkowej miatki z 1996 roku 1.6 90km. wyglad jest dzwiek jest, ale z pod swiatel nawet ducato bierze ten samochod. czy wiecie moze gdzie najlepiej uturbic badz w inny sposob zeiekszyc moc do okolo 200km w kujawsko pomorskim? budzet max 15k z gory dziekuje za zainteresowanie tematem
- Żółwik
- Donator
- Posty: 421
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 Satsuki
- Lokalizacja: Dzierżoniów
W kwestii Ducato to można wejść w strugę powietrza za nim, jest dość duże więc i powietrze rzadsze zostawia, potem przed zakrętem wyskakujemy, Ducato hamuje, opóźniamy jak w F1 i po gościu...
Akurat Mustang nie jest specjalnie szybki że światełlm- pisze: ↑07 maja 2024, 16:27Wtedy jest inny problem. Dochodzisz typa na zakręcie, a za zakrętem typ w podłogę i nie masz jak go wyprzedzić tylko się ciągniesz na zakrętach
Ale tak, jak komuś radość sprawia ruszanie spod świateł albo gonienie na autostradzie to się Mustanga albo innego muscle car kupuje. Dużo lepiej się sprawdzi w tej roli.
Miata kocha zakręty.
Co do meritum +1 do tego co pisali koledzy, jeśli zależy na przyspieszeniu to lepiej te 15k dołożyć i wymienić na szybszy fabrycznie samochód.