NB 1.6 korekta zapłonu za pomocą DET3
: 04 kwie 2023, 10:59
Mam pytanie do użytkowników DET w tym samochodzie. Przy modyfikowaniu sygnału z CMP do ECU o jakie wartości można realnie zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu?
Po analizie triggerów na wale oraz kole wałka rozrządu domyślam się, że do obliczania pozycji ECU potrzebuje jednocześnie dwóch sygnałów z CKP i CMP i pewnie kombinacja tych sygnałów wygląda mniej więcej tak:
CMP __|__|____|__|____|__|____|__|_____|
CKP______|_|______________|___________
Pytanie jaki efekt daje zmienianie tylko jednego sygnału?
Przeanalizowałem temat na tym forum https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=8587
ale ten wątek porusza problemy modyfikacji zapłonu w NA
Po analizie triggerów na wale oraz kole wałka rozrządu domyślam się, że do obliczania pozycji ECU potrzebuje jednocześnie dwóch sygnałów z CKP i CMP i pewnie kombinacja tych sygnałów wygląda mniej więcej tak:
CMP __|__|____|__|____|__|____|__|_____|
CKP______|_|______________|___________
Pytanie jaki efekt daje zmienianie tylko jednego sygnału?
Przeanalizowałem temat na tym forum https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=8587
ale ten wątek porusza problemy modyfikacji zapłonu w NA