Ktoś ma doświadczenia ze sprzeglem z ebay np.? https://www.ebay.com/itm/XTD-STAGE-4-HY ... SwnqpbqZkE
Albo porównanie sama tarcza spiekowa 4 łapki 225 vs kevlar 225mm.
Mam na myśli konkretnie przenoszenie mocy, mam nowy kevlar 225mm, sprzeglo zapaliło się 1.35bar w peaku z td05 20g, 4 bieg ślizga.
W zasadzie nie chciałbym kto wie czego, ale chcialbym docelowo dmuchnac 1.5-1.6bar na sensownym zapłonie, czyli moze 350hp.
Motor to B6, rozwiert na 81mm, tłok kuty AEB, korbowody 130mm BMW i dużo custom work aby to zagrało.
W zasadzie, plan mam taki zeby kupic z ebay 6 łapkowy spiek bo wychodzi dosc tanio, do tego wzmocnic seryjny docisk, ten z xtd nie jestem pewien czy jest wzmacniany wg. obiegowej opinii.
Sprzęgła - to i owo
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 maja 2017, 8:39
- Model: NB
- Wersja: Standard
Jestem przed wymianą sprzęgła, jak na razie mam tarcze obitą kevlarem i zamach od 1.8, znalazłem info że można do tego założyć mocniejszy docisk od jakiegoś silnika 2.5 z 626, mx6, probe (?), Czy wie ktoś dokładnie jaki to silnik, czy to pasuje P&P oraz jakie wówczas trzeba zamontować łożysko oporowe?