Wałki do nc

Czy to ma sens...

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Michall
Posty: 72
Rejestracja: 24 wrz 2021, 23:39
Model: NC FL
Wersja: Prht
Lokalizacja: Katowice

01 maja 2022, 16:58

Hej czy wymiana walków np. Catcams, bbr, Świątek... Ma jakikolwiek sens w aucie służącym do normalnej jazdy + sporadyczne dwa trzy wypady na tor w roku?
Jakie macie w tym temacie zdanie i doświadczenia 🙂
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1381
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

01 maja 2022, 17:21

Moim zdaniem to nie ma sensu, chyba że jeździsz po mieście do odcinki. Wałki tanie nie są, robocizna droga, lepiej raczej zainwestować w kolektor 4-1 i remap, dużo taniej, a efekt też będzie, chyba że jeździsz po mieście do 3k rpm, to lepiej przeznacz tą kasę na detailing

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

bjorm
Donator
Donator
Posty: 3670
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

01 maja 2022, 19:43

monkahead pisze:
01 maja 2022, 17:21
Moim zdaniem to nie ma sensu, chyba że jeździsz po mieście do odcinki. Wałki tanie nie są, robocizna droga, lepiej raczej zainwestować w kolektor 4-1 i remap, dużo taniej, a efekt też będzie, chyba że jeździsz po mieście do 3k rpm, to lepiej przeznacz tą kasę na detailing Obrazek
Popieram w 100%. Walki ci tylko zepsuja dolne zakresy. Chyba ze bardziej ci zalezy na tych 10kucach powyzej 5500rpm niz na momencie do 3500rpm to tak, to wtedy walki.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4585
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

02 maja 2022, 9:13

Wałki to bliżej 20KM dodają, to że zdejmują dół niestety prawda. Z efektywnych kosztowo modów to kolektor, remap i lekki zamach. Tutaj strat w zasadzie nie ma

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2171
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

02 maja 2022, 12:12

No to mam dla wahających się ws. wałków poradę: pogadajcie z Five o ich założeniu.
Wcześniej w żółtej miałem walki od Guardiana. Góra była cudowna, auto ciągnęło bez zadyszki do odcięcia ale dół był zmasakrowany, do 3,5 tys obr nic się nie działo.
Teraz w szarej mam nowe walki od Five i one prawie wcale nie obcinają dołu a górą tez jedzie do końca. Wiem, ze to brzmi jak perpetum mobile ale tak jest. Teraz mogę te walki polecić każdemu, nawet na daily use.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4585
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

02 maja 2022, 16:43

Jak widać made in Poland wymiata

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

03 maja 2022, 20:33

Danillo pisze:
02 maja 2022, 12:12
No to mam dla wahających się ws. wałków poradę: pogadajcie z Five o ich założeniu.
Wcześniej w żółtej miałem walki od Guardiana. Góra była cudowna, auto ciągnęło bez zadyszki do odcięcia ale dół był zmasakrowany, do 3,5 tys obr nic się nie działo.
Teraz w szarej mam nowe walki od Five i one prawie wcale nie obcinają dołu a górą tez jedzie do końca. Wiem, ze to brzmi jak perpetum mobile ale tak jest. Teraz mogę te walki polecić każdemu, nawet na daily use.
Dokladnie podpisuje sie wszystkimi.
Żałuje ze tak długo zwlekałem w 2.5 aby zmienic walki.
Fivoskie walki zmieniły o 180stopni ten silnik. Dolu ubyło, ale nie na tyle żeby odczuć jakas drastyczna różnice. Caly silnik stał sie duzo żwawszy, mocniejszy No i przedewszystkim kreci sie w koncu tak jak powinien do odcinki bez zadyszki :winner: . Według mnie mod w 100% potrzebny nawet a moze i przedewszystkim w miescie ! W koncu to sportowy zapierd[*#(#(@ a nie CABRIO do lansiarki wokół komina…
ODPOWIEDZ