lekki zamach
: 28 kwie 2022, 19:00
Hej,
temat przewija sie od czasu do czasu wiec moze zrobmy dedykowany dla niego wątek. Wpisujcie swoje zdanie a najlepiej praktyczne doswiadczenia
Mogę zacząć dla ośmielenia:
NC 2.0 5B / 4.1 open (swap z 1.8), kolektor chińczyk, zamach Otoczak, Przejechane ok 1500km, glownie w miescie i troche na trasie.
NC 2.5 5B / 4.1 fuji (swap z 2.0), kolektor Recuperator, zamach Otoczak. Przejechane jak dotad 1000km głownie w miescie.
w obu przypadkach:
- wydaje się że silnik lepiej wkręca się na obroty na niskich biegach
- brak zauważąlnych minusów. Na początku czasem udawało mi się zgasić silnik przy spokojnym ruszaniu ze sprzęgła. W 2.5 nieco nerwowe zachowania na zimno. Być może to kwestia mojego egz. przepustnicy.
temat przewija sie od czasu do czasu wiec moze zrobmy dedykowany dla niego wątek. Wpisujcie swoje zdanie a najlepiej praktyczne doswiadczenia
Mogę zacząć dla ośmielenia:
NC 2.0 5B / 4.1 open (swap z 1.8), kolektor chińczyk, zamach Otoczak, Przejechane ok 1500km, glownie w miescie i troche na trasie.
NC 2.5 5B / 4.1 fuji (swap z 2.0), kolektor Recuperator, zamach Otoczak. Przejechane jak dotad 1000km głownie w miescie.
w obu przypadkach:
- wydaje się że silnik lepiej wkręca się na obroty na niskich biegach
- brak zauważąlnych minusów. Na początku czasem udawało mi się zgasić silnik przy spokojnym ruszaniu ze sprzęgła. W 2.5 nieco nerwowe zachowania na zimno. Być może to kwestia mojego egz. przepustnicy.