Aha, dziękuję za opinie.
Masa własna MX-5 NB to 10.8 kN. Możliwe, że trzeba będzie nosić szersze kapcie.
Ale to też jest w planach po zmianie obrączek na O.Z./Sparco Asetto Gara.
Moja nie jest do katowania bo
#szkodajejnator , ale safety first. W Focusie mam takie heble, że ostatnio po przesiadce z Miaty osmarkałem przednią szybę przy dohamowaniu przed światłami. Nie będę się kopał o te 4 kN, ale zależy mi na tym aby były
wyraźnie mocniejsze. Owszem, i przy tych obecnych potrafi zblokować koło - przy wdepnięciu w podłogę. Trudno to opisać, ale ja chciałbym mocne, aby hamować nimi z wyczuciem, ale skutecznie.
BP-10 nie jest mieszanką na tor - dlatego jej nominalna temperatura pracy jest o połowę niższa od torowej Compound E (a nawet ta ostatnia nie jest mieszanką wyczynową). BP-10 Wilwood podaje jako "Street Performance". Ten zestaw, który podałem pod linkiem to jest Stage-1, czyli "ulica, nie wymagająca dalszych przeróbek typu pompa, rozdzielacz siły, czy przewody".
Na pewno odpada u mnie jakieś wiercone, nacinane badziewie, bo zalatuje mi to wiejskim tuningiem jak dwa pasy na Maluchu. Tarcze chcę gładkie.
Zrobię tak jak radzi Alex: najpierw wymienię węże na oplecione, żeby nie puchły. Tarcze i klocki mam w tej chwili standardowe, wymienione 5k km temu. Płyn nowiuśki. Uszczelniacze na tłoczkach tak samo.