Siemanko,
udało mi się kupić w końcu Mx5 NA 1.6 90km i od razu kupiłem też jakiś set turbo do niej.
W skład zestawu wchodzi:
-turbo td05h-20g przerobione pod T3
-bov,jakiś chiński ala HKS
-kolektor wydechowy twin scroll t3
-zasilanie oleju z trójnikami itp
-spływ z turbo
-kompletny dolot z silikonami 50mm od turbo do przepustnicy z intercoolerem
-stożek wraz z rurą 60mm do relokacji pod zderzak
-downpipe 63mm z nierdzewki
-wtryski 550cc/3bar denso
-chłodnica wody z hondy civic gruba 52mm
mam też mapę z DET3 na 1.1 bara (podobno 300km)
Wydech będzie przelot po całej długości 2,5 cala
i jakoś w najbliższym czasie chciałbym się za to zabrać, zaczyna powstawać coraz więcej pytań
1. Czy ten silnik odprężony tylko na kanapce (2 uszczelki i przekładka) znosi te 1.1 bar ?
2. Gdzie dostanę przekładkę do tego silnika i jaką grubą kupić ?
3. Co warto od razu zrobić "przy okazji" ?
4. Czy skrzynia i sprzęgło (obite kewlarem) wytrzyma czy lepiej od razu wkładać co innego i jak tak to co ?
5. Jaką pompę paliwa do tego zamówić ?
Głównie chodzi mi o to żeby zrobić to w miarę możliwości jak najlepiej od samego początku żeby później co chwilę się coś nie sypało.
Pytań pewnie będę miał jeszcze wiele ale zacznijmy od tego
Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
NA 1.6 Turbo na 300km
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Z tego co kojarzę seria układ napędowy i silnik znosi 350NM maks, przy 300KM to wypadałoby grubiej pójść z napędami. Co do strojenia to det3 ogarnie, ale przy takim wysileniu lepiej jakiś standalone typu EMU, więcej parametrów możesz pilnować.
Zawsze jest opcja żeby ustawić 1 bar (powinien tyle wytrzymać) i na tym śmigać.
Tyle informacji mam pod kątem wsadzania turbo do siebie, myślę że więcej powie Ci albo sam autor kitu albo inni na forum, którzy już turbili swoje miatki
Zawsze jest opcja żeby ustawić 1 bar (powinien tyle wytrzymać) i na tym śmigać.
Tyle informacji mam pod kątem wsadzania turbo do siebie, myślę że więcej powie Ci albo sam autor kitu albo inni na forum, którzy już turbili swoje miatki
- Alex
- Donator
- Posty: 4591
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
SPAM mial/(ma?) 300KM w NA1.6, z DET3 i seryjnymi napedami o ile kojarze, na seryjnej chlodnicy z automata i do tego jeszcze LPG. I zdaje sie finalnie dzialalo calkiem dobrze.
gotowa mapa ok, na odpalenie auta i zrobienie pierwszych km
gotowa mapa ok, na odpalenie auta i zrobienie pierwszych km
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Dominik też na seryjnych napedach mial około 350KM z 1.8 ale jak to ma być na 100% niezawodne to albo ciśnięcie mocy na maksa albo pewność że nie padnie skrzynia/dyfer
Dzisiaj jechałem miatka i 3 bieg Mi zmieliło żywcem w poniedziałek będę rozbierał pewnie aby się upewnić.
Najgorsze ze miałem jechać na hamownię i nie pojechałem
Ogólnie to 1.6 i dmuchniete 1bara
Mial ktoś takie przypadki ?
Najgorsze ze miałem jechać na hamownię i nie pojechałem
Ogólnie to 1.6 i dmuchniete 1bara
Mial ktoś takie przypadki ?
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Zdarza się. Tez zabiłem trzeci bieg. Jaki niuton bo nie wczytałem się w wątek?