Hamownia

miejsce na wykresy i ich komentowanie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

30 sie 2009, 22:55

Zastanawiem się czy ktoś miał okazje zajrzeć swoim N/A 1,8 na hamowanie i ma swój wykres...chciałem porównać ze swoim by sprawdzić na czym stoje.
A może ktoś dotarł do jakiegoś fabrycznego pomiaru z hamowni w tym modelu?
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 4:56 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

31 sie 2009, 10:23

pochwal się wykresem:D
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
looker
Posty: 208
Rejestracja: 22 cze 2008, 19:09
Lokalizacja: Poznań / Rakoniewice
Kontakt:

31 sie 2009, 10:39

no wlasnie, moze przyczynisz sie do zmiany madzi :]
mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2009, 10:39

W sumie to nie wiem czy jest czym sie chwalić bo moja furka stracila przez te 14-15 lat 11 koników...co ma i swoje dobre strony bo zawsze można by je odzyskać i będzie jeszcze szybsza :)

Jedno jest pewne po przyszłorocznych zmianach i ewentualnych modyfikacjach zmierzę ją jeszcze raz i zobaczymy co się wydarzy
Załączniki
hamownia1.jpg
zagubione koniki :]
hamownia1.jpg (86.52 KiB) Przejrzano 10404 razy
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

31 sie 2009, 12:30

gdzie się hamowałeś? i jaka $?
kombinowałeś coś z max obrotami? bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co pamiętam.... a tu nawet 7 nie masz w max rpm


ja ze swoja się przejadę może w następnym tyg jeszcze na seryjnym kompie to tez wkleje wykres :)
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
PGolik
Posty: 92
Rejestracja: 01 maja 2009, 12:41
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2009, 12:38

to moze jakas bardziej zorganizowana akcja? im wiecej tym moze uda sie jakis rabat wytargowac? :)

swoja tez chce sprawdzic wiec jestem za!
Carpe diem, quam minimum credula postero!

----- SPRZEDAM SWOJA MAZDE NC 2.0 -----
mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2009, 12:57

Tam gdzie ja hamowałem była promocja do końca sierpnia i kosztowało to 100PLN, a teraz to nie wiem trzeba by się zapytać.

http://www.performance-group.pl

a auto naturalnie się kręci powyżej 7 tys ale koleś powiedział, że on mierzy tak do czerwoności na obrotomierzu...z resztą z tego co widać to już powyżej nie warto kręcić bo i tak jest spadek.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 sie 2009, 16:29

Sluba pisze: bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co


A to ciekawe bo ja mam odcinkę przy 7200. W 1.6 jest inaczej ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

31 sie 2009, 16:57

Katalogowo 7250, ale możliwe że obrotomierz bywa lekkim optymistą bo Mia kręci się 'licznikowo' do 7500 rpm.
mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2009, 22:19

Tomai,spilner a może zmierzycie swoje...jestem ciekaw jaka będzie różnica bo mamy ten sam silniczek
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

01 wrz 2009, 8:35

W naszej jest 1.6, ale na hamownię i tak się wybieramy zanim zaczniemy cokolwiek grzebać. I to jakoś wkrótce.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

01 wrz 2009, 10:57

spilner pisze:W naszej jest 1.6, ale na hamownię i tak się wybieramy zanim zaczniemy cokolwiek grzebać. I to jakoś wkrótce.

O właśnie ! zupełnie zapomniałem, że miałem pogadać z hamownią :wink: Poprawię się :mrgreen:

Pozdr
eM
Marr
Donator
Donator
Posty: 476
Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:08
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

01 wrz 2009, 13:05

mapetu czy to nie Twoja miatka stoi nieraz na osiedlu przy czołowej na białołęce? Jeżeli tak, to daj jakoś znać to pogada się chociaż chwilę jak jestem tu prawie codziennie... Poza tym hamowałeś miatkę u mojego znajomego :) Slyszalem już co nieco o Twojej NA stamtąd :)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

01 wrz 2009, 17:23

mapetu pisze:Tomai,spilner a może zmierzycie swoje...jestem ciekaw jaka będzie różnica bo mamy ten sam silniczek


jesli będzie okazja to why not :wink: Ktoś ma kontakt na hamownie w Poznaniu za rozsądną cenę ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

02 wrz 2009, 14:12

Marr, hehe już mnie przyhaczyłeś co?! :P naturalnie że to mój mx-5 tam często odpoczywa gdyż tam mieszkam :grin: Masz racje może byśmy się jakoś spotkali ja z reguły jestem między 8-10 a potem 19-...

P.S. a co słyszałeś od znajomego? jaki ten świat jest mały.
Marr
Donator
Donator
Posty: 476
Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:08
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

03 wrz 2009, 9:24

Ano słyszałem, że miatka zadbana,wylizana, ale na stalówkach :shock: :) Szkoda, że pare źrebaczków Ci uciekło - mam nadzieje, że je sprowadzisz z powrotem, bo 1.8 to złoto :) Muszę Cię jakoś dopaść, żeby poogladać;]
mapetu
Posty: 33
Rejestracja: 24 lip 2009, 13:53
Lokalizacja: Warszawa

09 wrz 2009, 19:49

oj tam stalówki to tylko przejściowa sprawa. Przez zimę zorganizuje sobie nowe śliczne felasie :)
tymczasem stalówka rulez :]
fuzzy-wuzzy
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: Poznań

14 lis 2009, 21:56

gdyby był ktoś chętny na "shamienie" auta, organizuję dyno day

DYNO DAY
21.11 - sobota
GEKO-CARS
POZNAŃ
ul. Główna 23
godz. 9.00
Koszt badania auta na hamowni, czyli wykonanie 3 pomiarów + wydruk (na życzenie wykres w wersji elektronicznej na maila) 60 pln. (w normalnym dniu koszt wynosi 120 pln.) Płatne przy odbiorze wykresu. Czas trwania pomiaru mocy jednego auta to około 20 minut (chyba, że pojawią się jakieś trudności z podpięciem auta do pasów zabezpieczających). W razie pytań proszę o PW, ew. 609-464-424.
pozdrawiam i zapraszam.
a3-club.net
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

14 lis 2009, 22:23

jestem chętny, przyjadę. :wink:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
fuzzy-wuzzy
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: Poznań

15 lis 2009, 12:18

bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.
a3-club.net
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

15 lis 2009, 22:17

fuzzy-wuzzy pisze:bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.


ok jutro zadzwonię.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
fuzzy-wuzzy
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: Poznań

21 lis 2009, 15:27

Podsumowując było nas 22, liczba przerosła nawet moje oczekiwania.
Geko-cars mogę polecić z czystym sumieniem.
Pozostaje mi jedynie podziękować za cierpliwość.

dla zainteresowanych na przyszłość:
Profesjonalny chiptuning oraz eco-tuning - http://chiptuning.poznan.pl/Witaj.html
GOODHOPE ~chiptuning~elektronika~diagnostyka~ - http://www.goodhope.pl/
Geko-Dynotest hamownia podwoziowa Poznań - http://gekocars.pl/dynotest.htm
Chiptuning, Abt, Motorsport - Pachura.pl - http://pachura.pl/aktualnosci.php?lang=pl
a3-club.net
Awatar użytkownika
thekingisback
Posty: 486
Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: częstochowa

22 lis 2009, 9:19

pochwalcie sie wynikami:D
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

22 lis 2009, 14:59

thekingisback pisze:pochwalcie sie wynikami:D

Dobrze gada, wklejac skany ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Mayk
Posty: 2345
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

22 lis 2009, 15:10

Fiveopac pisze:Dobrze gada, wklejac skany ;)


Tylko jedna osoba od nas była :)

Może wklei może nie :wink:
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

22 lis 2009, 18:09

He he napięcie rośnie. :mrgreen:

Wczoraj przyspieszyliśmy zapłon na 14 także muszę pojechać jeszcze raz. Jest duża różnica.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

23 lis 2009, 15:06

A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach :mrgreen:
Poniżej wyniki. Moc i moment na kołach (to znaczy hamownia sobie wybraża że tyle ich
tam jest). Pierwszy przebieg (ciągła linia) 1.8 NBfl kompletna seria. Drugi przebieg (linia przerywana) ta sama seria z wyłączonymi zmiennymi fazami :wink: Teraz tyko muszę po tej operacji błąd komputera kasować :mrgreen:
Miłego oglądania :mrgreen:

Pozdr
eM
Załączniki
ptaszyna_dyno.jpg
ptaszyna_dyno.jpg (85.62 KiB) Przejrzano 11392 razy
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2563
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

23 lis 2009, 15:41

majkel_c pisze:A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach :mrgreen:


Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Coś ci parę koników uciekło. Poza tym to chyba jednak wartości na silniku? Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

23 lis 2009, 15:49

pmcomp pisze:Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki .

Nie mądraluj tylko komórkę włącz :mrgreen: Bo się dodzwonić nie można :mrgreen:
pmcomp pisze:Poza tym to chyba jednak wartości na silniku?

Na kołach według softu hamowni.
pmcomp pisze:Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.

Tak mówią w krainie hamburgera :wink: Tylko nie wiadomo do końca jak to liczą :wink:

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

23 lis 2009, 15:57

No, tylko nie wdawajta się znowu w dyskusje typu różnice whp-bhp-hp-ps-rwhp-hwgm;p Najważniejsza jest dupohamownia właściciela i banan na twarzy jeżeli moc jest wystarczająca;p
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
ODPOWIEDZ