Strona 1 z 10

Hamownia

: 30 sie 2009, 22:55
autor: mapetu
Zastanawiem się czy ktoś miał okazje zajrzeć swoim N/A 1,8 na hamowanie i ma swój wykres...chciałem porównać ze swoim by sprawdzić na czym stoje.
A może ktoś dotarł do jakiegoś fabrycznego pomiaru z hamowni w tym modelu?

: 31 sie 2009, 10:23
autor: Dr.KoKoN
pochwal się wykresem:D

: 31 sie 2009, 10:39
autor: looker
no wlasnie, moze przyczynisz sie do zmiany madzi :]

: 31 sie 2009, 10:39
autor: mapetu
W sumie to nie wiem czy jest czym sie chwalić bo moja furka stracila przez te 14-15 lat 11 koników...co ma i swoje dobre strony bo zawsze można by je odzyskać i będzie jeszcze szybsza :)

Jedno jest pewne po przyszłorocznych zmianach i ewentualnych modyfikacjach zmierzę ją jeszcze raz i zobaczymy co się wydarzy

: 31 sie 2009, 12:30
autor: Dr.KoKoN
gdzie się hamowałeś? i jaka $?
kombinowałeś coś z max obrotami? bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co pamiętam.... a tu nawet 7 nie masz w max rpm


ja ze swoja się przejadę może w następnym tyg jeszcze na seryjnym kompie to tez wkleje wykres :)

: 31 sie 2009, 12:38
autor: PGolik
to moze jakas bardziej zorganizowana akcja? im wiecej tym moze uda sie jakis rabat wytargowac? :)

swoja tez chce sprawdzic wiec jestem za!

: 31 sie 2009, 12:57
autor: mapetu
Tam gdzie ja hamowałem była promocja do końca sierpnia i kosztowało to 100PLN, a teraz to nie wiem trzeba by się zapytać.

http://www.performance-group.pl

a auto naturalnie się kręci powyżej 7 tys ale koleś powiedział, że on mierzy tak do czerwoności na obrotomierzu...z resztą z tego co widać to już powyżej nie warto kręcić bo i tak jest spadek.

: 31 sie 2009, 16:29
autor: Tomai
Sluba pisze: bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co


A to ciekawe bo ja mam odcinkę przy 7200. W 1.6 jest inaczej ?

: 31 sie 2009, 16:57
autor: spilner
Katalogowo 7250, ale możliwe że obrotomierz bywa lekkim optymistą bo Mia kręci się 'licznikowo' do 7500 rpm.

: 31 sie 2009, 22:19
autor: mapetu
Tomai,spilner a może zmierzycie swoje...jestem ciekaw jaka będzie różnica bo mamy ten sam silniczek

: 01 wrz 2009, 8:35
autor: spilner
W naszej jest 1.6, ale na hamownię i tak się wybieramy zanim zaczniemy cokolwiek grzebać. I to jakoś wkrótce.

: 01 wrz 2009, 10:57
autor: majkel
spilner pisze:W naszej jest 1.6, ale na hamownię i tak się wybieramy zanim zaczniemy cokolwiek grzebać. I to jakoś wkrótce.

O właśnie ! zupełnie zapomniałem, że miałem pogadać z hamownią :wink: Poprawię się :mrgreen:

Pozdr
eM

: 01 wrz 2009, 13:05
autor: Marr
mapetu czy to nie Twoja miatka stoi nieraz na osiedlu przy czołowej na białołęce? Jeżeli tak, to daj jakoś znać to pogada się chociaż chwilę jak jestem tu prawie codziennie... Poza tym hamowałeś miatkę u mojego znajomego :) Slyszalem już co nieco o Twojej NA stamtąd :)

: 01 wrz 2009, 17:23
autor: Tomai
mapetu pisze:Tomai,spilner a może zmierzycie swoje...jestem ciekaw jaka będzie różnica bo mamy ten sam silniczek


jesli będzie okazja to why not :wink: Ktoś ma kontakt na hamownie w Poznaniu za rozsądną cenę ?

: 02 wrz 2009, 14:12
autor: mapetu
Marr, hehe już mnie przyhaczyłeś co?! :P naturalnie że to mój mx-5 tam często odpoczywa gdyż tam mieszkam :grin: Masz racje może byśmy się jakoś spotkali ja z reguły jestem między 8-10 a potem 19-...

P.S. a co słyszałeś od znajomego? jaki ten świat jest mały.

: 03 wrz 2009, 9:24
autor: Marr
Ano słyszałem, że miatka zadbana,wylizana, ale na stalówkach :shock: :) Szkoda, że pare źrebaczków Ci uciekło - mam nadzieje, że je sprowadzisz z powrotem, bo 1.8 to złoto :) Muszę Cię jakoś dopaść, żeby poogladać;]

: 09 wrz 2009, 19:49
autor: mapetu
oj tam stalówki to tylko przejściowa sprawa. Przez zimę zorganizuje sobie nowe śliczne felasie :)
tymczasem stalówka rulez :]

: 14 lis 2009, 21:56
autor: fuzzy-wuzzy
gdyby był ktoś chętny na "shamienie" auta, organizuję dyno day

DYNO DAY
21.11 - sobota
GEKO-CARS
POZNAŃ
ul. Główna 23
godz. 9.00
Koszt badania auta na hamowni, czyli wykonanie 3 pomiarów + wydruk (na życzenie wykres w wersji elektronicznej na maila) 60 pln. (w normalnym dniu koszt wynosi 120 pln.) Płatne przy odbiorze wykresu. Czas trwania pomiaru mocy jednego auta to około 20 minut (chyba, że pojawią się jakieś trudności z podpięciem auta do pasów zabezpieczających). W razie pytań proszę o PW, ew. 609-464-424.
pozdrawiam i zapraszam.

: 14 lis 2009, 22:23
autor: Tomai
jestem chętny, przyjadę. :wink:

: 15 lis 2009, 12:18
autor: fuzzy-wuzzy
bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.

: 15 lis 2009, 22:17
autor: Tomai
fuzzy-wuzzy pisze:bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.


ok jutro zadzwonię.

: 21 lis 2009, 15:27
autor: fuzzy-wuzzy
Podsumowując było nas 22, liczba przerosła nawet moje oczekiwania.
Geko-cars mogę polecić z czystym sumieniem.
Pozostaje mi jedynie podziękować za cierpliwość.

dla zainteresowanych na przyszłość:
Profesjonalny chiptuning oraz eco-tuning - http://chiptuning.poznan.pl/Witaj.html
GOODHOPE ~chiptuning~elektronika~diagnostyka~ - http://www.goodhope.pl/
Geko-Dynotest hamownia podwoziowa Poznań - http://gekocars.pl/dynotest.htm
Chiptuning, Abt, Motorsport - Pachura.pl - http://pachura.pl/aktualnosci.php?lang=pl

: 22 lis 2009, 9:19
autor: thekingisback
pochwalcie sie wynikami:D

: 22 lis 2009, 14:59
autor: Fiveopac
thekingisback pisze:pochwalcie sie wynikami:D

Dobrze gada, wklejac skany ;)

: 22 lis 2009, 15:10
autor: Mayk
Fiveopac pisze:Dobrze gada, wklejac skany ;)


Tylko jedna osoba od nas była :)

Może wklei może nie :wink:

: 22 lis 2009, 18:09
autor: Tomai
He he napięcie rośnie. :mrgreen:

Wczoraj przyspieszyliśmy zapłon na 14 także muszę pojechać jeszcze raz. Jest duża różnica.

: 23 lis 2009, 15:06
autor: majkel
A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach :mrgreen:
Poniżej wyniki. Moc i moment na kołach (to znaczy hamownia sobie wybraża że tyle ich
tam jest). Pierwszy przebieg (ciągła linia) 1.8 NBfl kompletna seria. Drugi przebieg (linia przerywana) ta sama seria z wyłączonymi zmiennymi fazami :wink: Teraz tyko muszę po tej operacji błąd komputera kasować :mrgreen:
Miłego oglądania :mrgreen:

Pozdr
eM

: 23 lis 2009, 15:41
autor: pmcomp
majkel_c pisze:A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach :mrgreen:


Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Coś ci parę koników uciekło. Poza tym to chyba jednak wartości na silniku? Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.

Pozdro

: 23 lis 2009, 15:49
autor: majkel
pmcomp pisze:Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki .

Nie mądraluj tylko komórkę włącz :mrgreen: Bo się dodzwonić nie można :mrgreen:
pmcomp pisze:Poza tym to chyba jednak wartości na silniku?

Na kołach według softu hamowni.
pmcomp pisze:Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.

Tak mówią w krainie hamburgera :wink: Tylko nie wiadomo do końca jak to liczą :wink:

Po
eM

: 23 lis 2009, 15:57
autor: majk
No, tylko nie wdawajta się znowu w dyskusje typu różnice whp-bhp-hp-ps-rwhp-hwgm;p Najważniejsza jest dupohamownia właściciela i banan na twarzy jeżeli moc jest wystarczająca;p