1.6 NBFL - wycięcie katalizatora, sonda itp
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam, jak w temacie - chce wyciąć katalizator i zrobić przelot (katalizator dzwoni przy ruszaniu i przy stałych obrotach ~2.5k). Chce zachować obudowę katalizatora żeby nie mieć problemów na przeglądzie, zauważyłem ze za katem jest sonda. Jak ja „oszukać”? Wiem ze są takie tulejki dystansujące tylko pytanie czy to będzie działać.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja nie mam kata i powiem że nie polecam wycinać. Smród to nic ale aktywuje alarmy w każdym garażu podziemnym po 5 min co jest mega irytujące. Zapomnij też że nikt się nie kapnie że nie masz kata. To od razu czuć.
Ja będę tej zimy montowal na bank jakiś sportowy
Ja będę tej zimy montowal na bank jakiś sportowy
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam turbo i żarówka check już dawno wyleciała.
Też myślałem że przymkne na to oko ale coraz bardziej mnie to denerwuje.
Też myślałem że przymkne na to oko ale coraz bardziej mnie to denerwuje.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Najpierw sprawdź czy nie brzęczą Ci osłony kata albo na wydechu obok, bo to częsta przypadłość. Może to nie katalizator hałasuje.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Byłem pod autem i opukałem wszystkie osłony. Nic nie brzęczy, ten dźwięk słychać jedynie przy ruszaniu jak dam mało gazu oraz ZAWSZE przy 2500 tys obrotów (nieważne czy na biegu, czy na luzie, czy podczas jazdy czy postoju). Osłony brzęczały by przecież też jakbym je czymś ruszył, powinny być luźne czy coś.
miałem tak jak Ty, problemem okazała się osłona kata, wyleciała i jest cisza tyle, zę w NA a nie NBfl
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281