2.5 swap - ultimate guide

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

LubMich
Posty: 720
Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Kraków

22 cze 2020, 12:38

Alex pisze:
18 cze 2020, 19:18
Bagnet od 2.0 pomijając że ma beznadziejny kształt utrudniający zasadniczo kontrolę poziomu oleju to z tego co piszą na miata.net przy zastosowaniu w 2.5 jego kreska min staje się max.
Bagnet z fordowego 2,5 pasuje idealnie po swap i pokazuje odpowiedni poziom.. odczyt dużo lepszy niż bagnet 2.0.. nie wiem czy bagnet od 2,5 mazdy się różni czy nie..
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

22 cze 2020, 22:09

Alex pisze:
18 cze 2020, 19:18
Bagnet od 2.0 pomijając że ma beznadziejny kształt utrudniający zasadniczo kontrolę poziomu oleju to z tego co piszą na miata.net przy zastosowaniu w 2.5 jego kreska min staje się max.
Misia oleju chyba zostaje z 2.0 lub 1.8 stąd ten problem.

Istnieje alternatywny bagnet PE07-10-450, który pasuje i daje właściwe wskazania. Taki posiadam.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

23 cze 2020, 12:42

Misia oleju chyba zostaje z 2.0 lub 1.8 stąd ten problem. Istnieje alternatywny bagnet PE07-10-450, który pasuje i daje właściwe wskazania. Taki posiadam.
Zamowiony. Oleju 5+1, filtr jak do 2.0. Swiece tez jak do 2.0?
Tak z ciekawosci, ważyles ile ci waży miata po swapie i dodatkach?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 cze 2020, 15:06

rozwazania nt bagnetu, wlasciwej ilosci oleju itd na miata.net

https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=677059

https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=614116

troche zglupiec mozna :roll: ;)
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

23 cze 2020, 21:45

[/quote]
Zamowiony. Oleju 5+1, filtr jak do 2.0. Swiece tez jak do 2.0?
Tak z ciekawosci, ważyles ile ci waży miata po swapie i dodatkach?
[/quote]

Szczerze mówiąc nie pamiętam jakie świece. Pepeg mi to ogarnial, a po kompresowaniu są inne. Teraz mam kompresor i wiele rzeczy się pozmieniało... Oleju wchodziło do 2.5 bez kompresora 4.7 litra. Teraz po kompresowaniu ok 5.3 muszę lać bo dodatkowa chłodnica oleju weszła. Na pewno blok silnika 2.5 jest kilka-kilkanaście kilogramow cięższy. Mam też zrobione dodatkowe wygłuszenie, kompresor też coś waży. Dodatkowe chłodnice, grubsza główna chłodnica silnika itd .Sam też przybralem na wadze 😅. Pod maską zrobiło się trochę ciasno.
Z ciekawości zważe auto przy najbliższej okazji typu wywóz śmieci.
.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

27 cze 2020, 15:50

Oczywiście potrzebna wymiana ecu od 2.0 ale również wiązka do akutatora zmiennych faz której nie ma w 1.8.
Nie trzeba w aso, ja płaciłem 50 zł w dorabianiu kluczy. Z ciekawości jaki koszt w ASO?
Jak tego szukac? Jak to sie zwie na ebayu?
ECU z 2.0 jakiekolwiek od 2006 do 2014?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

27 cze 2020, 16:38

Ecu 2.0. Jak ja kupowałem to mówili mi żeby wersja była z manuala 5 biegów (SWAP z 1.8), ale chyba ilość biegów nie ma znaczenia (do potwierdzenia).

Ja kupiłem taki "06 07 Mazda MX-5 Miata 5sp M/T Engine Control Module(ECU) OEM LFG318881E C14"
Ostatnio zmieniony 27 cze 2020, 16:43 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
wromiata
Donator
Donator
Posty: 156
Rejestracja: 26 gru 2019, 12:41
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Wrocław

27 cze 2020, 16:42

bjorm pisze:
22 cze 2020, 10:02
Filtry jak dobieracie do 2.5? Olej caly czas 5w30? Ile wchodzi wraz z wymiana filtra?
Ktos ważył swoja NC po swapie? Ciekawe ike kg dochodzi po swapie
+ dystanse + midpipe + kolektor + silnik itp.
Filtr oleju brałem z Forda z którego był brany silnik. co do oleju to ja leje tak jak poprzedni właściciel 5W30. a z wagą śmieszna sprawa bo z pełnym bakiem i skrzynką narzędziową w bagażniku wyszło 1140 kg, wynik na wadze przy złomie, więc raczej rzetelny (MX tylko po swapie silnika, bez wymienianego kolektora itd.)
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

16 lut 2021, 21:30

Mam parę pytań i wątpliwości:

1. Kupiłem silnik 2.5 fordowski, jeździł z automatem i teraz muszę kupić łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego. W/g opisu Guardiana powinno pasować np takie
LUK 410000910?
Kolega swapował ale z 2.0 a ja mam 1.8 i dodam że zostawiam swoją skrzynie 5b i nie jestem pewien czy wałek 5b i 6b ma taką samą średnicę?

2. Pasek wielorowkowy 6pk2310?
na allegro podają różne np. 6pk2160, 6pk2255 i teraz zgłupiałem

3. Pokrywa łańcuszka rozrządu podejdzie z 1.8 do bloku 2.5? bo nie chce szlifować żeby nie przesadzić i dziury nie zrobić w deklu z 2.5 (podobno trzeba szlifnąć w jednym miejscu żeby pasek nie tarł)

4. Podkladki koła pasowego 2szt L3K9-11-407
potrzebne nowe skoro nie ruszam rozrządu? ja tylko zmieniam koło pasowe, a te podkładki chyba wchodzą pomiędzy zębatki na wale?

5. Świece zapłonowe jakie bo temat trochę umarł
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

18 lut 2021, 19:17

Guardian zrobił kawał dobrej roboty z tym tutorialem, prosto i konkretnie. Może brakuje parę istotnych informacji, ale od czego są koledzy z Naszego klubu :)
Póki co, mam już prawie wszystkie fanty potrzebne do swapa i silniczek już stoi przygotowany do przeszczepu organów.
Może utworzę osobny wątek z postępów prac lub o ile można tutaj coś naskrobie.
Załączniki
IMG_20210218_144513.jpg
IMG_20210218_144513.jpg (1.06 MiB) Przejrzano 3539 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

02 mar 2021, 20:52

Pkt 15 (wyjąć silnik) z opisu Guardiana to nie takie hop-siup.
Ktoś, kto sam zdecyduje się na wymianę silnika musi przedewszystkim uzbroić się w duużo cierpliwości, jeszcze więcej piwa i mieć stalowe nerwy ;)
eNCek ma strasznie wszystko poupychane, cokolwiek wykręcić to jest jakiś koszmar. Żeby dostać się do poduszek silnika najlepiej wykręcić całkowicie alternator, pompę wspomagania, przepustnicę i reszte co stoi na drodze - 2x przedłużka 1/2 cala i jakoś dało radę. Trzeba pamiętać wyciągając silnik górą, że jeszcze jest wiązka od rozrusznika i cienki kabelek czujnika ciśnienia oleju, nie mam zielonego pojęcia jak w razie "W" wymienić rozrusznik skoro tam palca nie idzie wetknąć. Ja podniosłem silnik ile się dało i dopiero wtedy powypinałem w/w kable.
Po trzech dniach w warunkach mocno ograniczonych, stary silnik w końcu opuścił pokład :D
Załączniki
IMG_20210302_141754.jpg
IMG_20210302_141754.jpg (893.82 KiB) Przejrzano 3433 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

16 mar 2021, 19:51

Kto mi powie co to za czujnik między 2 a 3 cylindrem? Silnik oczywiście 2.5 duratec, w mazdowskim L8 tego nie mialem. Ja go nie wykręcałem ale musiałem zrobić otwór w pokrywie zaworów bo wystaje wtyczka.
Dalej nie wiem jakie świece, a może zostawić te co były wkręcone w silniku 2.5 bo wyglądają na nówki irydowe?
Symbol tych świeczek od 2.5 AYFS32YR.
Załączniki
IMG_20210219_121740.jpg
IMG_20210219_121740.jpg (1.26 MiB) Przejrzano 3345 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

16 mar 2021, 22:10

wyglada na to ze to czujnik temperatury glowicy
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

16 mar 2021, 22:23

Dzięki Alex,. Też masz takie coś bo nie wiem czy musi to być podłączone żeby błędami nie waliło?
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

17 mar 2021, 11:33

mam pokrywe z MX5, nie z Forda, nic nie wystaje miedzy 2 a 3 cylindrem. Czujnik zapewne tam byl bo pokrywa z Forda ma na niego otwor. Podejrzewam ze wystarczy go wykrecic i zaslepic ale niech ktos to lepiej potwierdzi.

w MX5 czujnik temperatury jest tylko jeden, przy termostacie

zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

17 mar 2021, 18:16

Alex napisał:
"zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5"

Otóż to, dzisiaj porównałem obie świeczki i fordowska jest dłuższa o ok 1cm. Zastosowanie mazdowskiej było by chyba niewskazane w tym przypadku bo elektrody mogą być głębiej schowane w głowicy.
Hm...podejrzewam że świece od 2.0 zalecają ale do silnika 2.5 mazdy a nie forda.
Mógłby się jakiś fachowiec od swapów wypowiedzieć.
Załączniki
IMG_20210317_124840.jpg
IMG_20210317_124840.jpg (1.2 MiB) Przejrzano 3278 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

17 mar 2021, 18:58

ciekawe czym się rozni mazdowskie 2.5 od fordowego. Nie mam przekonania by była taka różnica w glowicach, jeśli w ogóle jest jakaś, by swiece roznily się aż tak bardzo. Prędzej mogłoby chodzić o to że na początku historii swapowej zakładano glowice od 2.0 na blok 2.5.

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

17 mar 2021, 19:31

Chyba się trochę różnią wysokością. Zobacz na wałki a raczej na te nacięcia na blokadę wałków, w fordowskim 2.5 górna linia głowicy jest po środku tych nacięć a w mazdowskim chyba na równo. Fajki od cewek też mi nie wchodzą do końca jakby właśnie świece były ciut wyżej względem pokrywy zaworów.
Wniosek raczej taki żeby stosować świece takie jakie były w 2.5 forda i nie kombinować.
Załączniki
IMG_20210223_130411.jpg
IMG_20210223_130411.jpg (1.15 MiB) Przejrzano 3271 razy
IMG_20210223_130437.jpg
IMG_20210223_130437.jpg (1.53 MiB) Przejrzano 3271 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 252
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

22 mar 2021, 13:15

Ziolko73 pisze:
17 mar 2021, 19:31
Chyba się trochę różnią wysokością. Zobacz na wałki a raczej na te nacięcia na blokadę wałków, w fordowskim 2.5 górna linia głowicy jest po środku tych nacięć a w mazdowskim chyba na równo. Fajki od cewek też mi nie wchodzą do końca jakby właśnie świece były ciut wyżej względem pokrywy zaworów.
Wniosek raczej taki żeby stosować świece takie jakie były w 2.5 forda i nie kombinować.
te naciecia są chyba niecentycznie, na pewno masz wał w dobrym położeniu ?
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

22 mar 2021, 20:07

Centryczne napewno, pierwszy tłok był w górnym położeniu jak ustawiałem koło pasowe względem wału i rozrządu, tak że wszystko jest ustawione dobrze. Zresztą silnik już złożony i zamontowany w aucie, lada chwila i pierwsze uruchomienie i wtedy się okaże :)
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 252
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

23 mar 2021, 7:26

Dawno robiłem szklanki w Mondeo 2.0 to może, źle pamiętam, ale wydaje mi sie, że nie centryczne - sprawdzę na weekend w starej głowicy 2.0
Jeśli jednak są centryczne, to do 2.5 jest inna niż do 2.0 i 1.8 blokada rozrządu?
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

23 mar 2021, 8:08

Tak inna, ten płaskownik jest jakby szlifowany z jednej strony żeby wszedł w wałki
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5452
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

23 mar 2021, 9:46

A nie masz obrócone wałki o 180 stopni przypadkiem? ;) nacięcia oczywiście nie są centryczne właśnie po to , żeby nie zrobić takiego numeru.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

23 mar 2021, 11:36

Kurde Five, ale mi namieszałeś teraz w głowie, zasiałeś ziarnko niepewności hehe. Ale patrz, skoro w pierwszym cylindrze tłok był ustawiony w górnym położeniu, dolna blokada (ta śrubka wkręcana z boku) zblokowała wał to chyba powinno być dobrze ustawione. Dolna blokada blokuje wał co 360 stopni czyli co pełny obrót tak? A pełny obrót wału = 180 stopni wałków rozrządu. Dodam że rozrządu nie ruszałem, tylko koło pasowe wymieniałem ale zgodnie z serwisówką.
Blokady które kupiłem, ta płaska na wałki mi nie weszła ale gdzieś widziałem chyba na youtubach lub gdzieś w necie że ta na wałki jest jakby naostrzona cieńsza.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2021, 21:15 przez Ziolko73, łącznie zmieniany 1 raz.
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

23 mar 2021, 15:56

Nastraszyliście mnie konkretnie, teraz mam myślówę. Faktycznie chyba jest możliwość kręcenia wałem ze zdjętym kołem pasowym tak żeby rozrząd stał w miejscu. Jezu nie pamięram tego. Five potwierdź. Dobrze że nie próbowałem jeszcze odpalać bo bym pewnie narobił bałaganu.
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 mar 2021, 18:02

Walki rozrzadu kręcą się w silniku tłokowym zawsze 2 x wolniej niż wał korbowy

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

23 mar 2021, 18:35

Alex pisze:
23 mar 2021, 18:02
Walki rozrzadu kręcą się w silniku tłokowym zawsze 2 x wolniej niż wał korbowy

przy użyciu Tapatalka
...i to by potwierdziło moją gafę :oops:
No nic, człowiek uczy się na błędach. To moja pierwsza taka robota więc wybaczam sobie taki błąd. Dobrze że koledzy z forum czuwają nad takimi jak ja i tylko skończyło się na tym że będe musiał ustawić rozrząd na nowo, niestety już na zamontowanym silniku. Coś mi nie pasowało od początku z tą blokadą ale myślałem że ciulową kupiłem a tym bardziej że gdzieś w necie widziałem troche inną. Jeszcze raz dzięki wszystkim :kciuk:
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 mar 2021, 19:07

Ja bym najpierw sprawdził czy jednak nie jest ok, skoro nie ruszales samego rozrzadu tylko wymienialeś koło pasowe

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

23 mar 2021, 20:07

Pokrywę zaworów i tak muszę odkręcić. Pokręce wałem i będę wiedział na 100%
Tak myślę w którym momencie mogłem popełnić ten błąd. Może jak obracałem wałem w celu sprawdzenia poprawności ustawienia rozrządu hmm.
Alex Ty myślisz logiczniej i popraw mnie jakby co. Jak zrobię pełny obrót wału to wg Ciebie wałki obrócą się o 180 stopni, tak czy tak powinno być dobrze, bo czy wsadzę blokadę wałków tak jak na tamtym moim zdjęciu czy będą obrócone o kolejne 180, prawidłowo żeby weszła blokada to i tak nie powinno nic zmienić. Ta płaska blokada jest chyba tylko po to żeby oba wałki były równo ustawione względem siebie...dobrze kombinuje?
Five by tu się przydał :)
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

23 mar 2021, 20:16

Napisz do Five'a, na pewno pomoże.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
ODPOWIEDZ