Kit bazuje na stockowych elementach - uklad kierowniczy, skrzynia i dyfer zostaja niezmienione. Pojawia sie zmodyfikowany wozek bazujacy na tym od V8 Roadsters, plyta laczaca skrzynie z nowym silnikiem, customowe kolo zamachowe i miska olejowa dopasowana do fabrycznego ukladu kierowniczego. Najlepsze jest to, ze samochod po swapie wazy mniej niz stockowa NB.
Wstepne koszty moga przerazic, ale przypuszczam, ze niezawodnosc silnikow Hondy i mozliwosc wymiany silnika na relatywnie latwo dostepne K24 daje duze pole negocjacyjne vs budowanie mocnego silnika BP4W/BP-Z3. Dotarcie do poziomu 250hp z mazdowymi silnikami wg 949 racing to zrobienie z silnika granatu jezdzacego tylko na wyscigowym paliwie ($$$). Tutaj 250 jest po wydechu, dolocie, ostrzejszych walkach i mapowaniu.
Nie mam zadnego doswiadczenia z Hondami, ale przebieg momentu w tych silnikach jest imponujacy – dostepny prawie od samego dolu. Nasze skrzynie szostki podobno bez problemu wytrzymuja takie parametry.
Ciekaw jestem jak poprowadzili wydech po 'zlej' stronie, jeszcze nie pojawily sie zadne zdjecia. Czekam na pierwsze relacje ze swapowania, to moze byc mistrzowskie rozwiazanie na niezawodna i bardzo szybka miatke

Wiecej info na ich stronie: http://www.kmiata.com
I na forum K20: http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=112309