Sportowe wałki
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wiec chce zainwestowac w sportowe walki.
Kwestia tylko jaka firme wybrac?
Ma ktos jakies informacje,a jeszcze lepiej doswidczenia???
Maja to byc tzw. polsportowe walki.
Intersuje mnie stosunek ceny do jakosci,bo w totka nie wygralem jeszcze.
Z gory dzieki za pomoc.
Kwestia tylko jaka firme wybrac?
Ma ktos jakies informacje,a jeszcze lepiej doswidczenia???
Maja to byc tzw. polsportowe walki.
Intersuje mnie stosunek ceny do jakosci,bo w totka nie wygralem jeszcze.
Z gory dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 5:00 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
Po co jezdzic skoro mozna latac...
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
1200 zloty 

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
hmm ok
a może by zrobić jakaś grupa zakupy i koszta wysyłki by wyszły taniej...?
np z tej strony co na początku daliście linka...
albo z eBaya?.. czy z niego nic sie nie oplaca ściągać?

a może by zrobić jakaś grupa zakupy i koszta wysyłki by wyszły taniej...?
np z tej strony co na początku daliście linka...
albo z eBaya?.. czy z niego nic sie nie oplaca ściągać?

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Konrad
- Posty: 516
- Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
- Model: NA
- Wersja: BRG TAN
- Lokalizacja: Boat City
- Kontakt:
Wedle Miata Performance Handbook wałki to jedna z ostatnich rzeczy jaką warto zmieniać. Pamiętajcie, że zastosowanie zmodyfikowanych wałków praktycznie zawsze oznacza:
1. konieczność zamontowania mocniejszych sprężyn zaworowych
2. związane z pkt 1 zwiększenie oporów, a co za tym idzie szybsze zużycie rozrządu (pasek, napinacz, rolki)
3. przy zwiększonym uniesieniu zaworu (w zasadzie obniżeniu - zawór wchodzi w dół) może dojść do utraty bezkolizyjności silnika, co może objawić się albo jak zerwie się pasek, albo jak sprężyny nie zdążą przy wysokich obrotach cofnąć zaworu. Tłok mu wtedy pomoże.
4. konieczność modyfikacji dolotu, wydechu i elektroniki
5. zestrojenia całości
Koszt samych wałków to tylko kawałek całej zabawy. W każdym razie - powodzenia. Wolę przeczytać za jakiś czas success story, a nie garage drama;)
1. konieczność zamontowania mocniejszych sprężyn zaworowych
2. związane z pkt 1 zwiększenie oporów, a co za tym idzie szybsze zużycie rozrządu (pasek, napinacz, rolki)
3. przy zwiększonym uniesieniu zaworu (w zasadzie obniżeniu - zawór wchodzi w dół) może dojść do utraty bezkolizyjności silnika, co może objawić się albo jak zerwie się pasek, albo jak sprężyny nie zdążą przy wysokich obrotach cofnąć zaworu. Tłok mu wtedy pomoże.
4. konieczność modyfikacji dolotu, wydechu i elektroniki
5. zestrojenia całości
Koszt samych wałków to tylko kawałek całej zabawy. W każdym razie - powodzenia. Wolę przeczytać za jakiś czas success story, a nie garage drama;)
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN