Qbatron pisze:W silniku siedzi chip stage2, na ktorym z turbiny t28 dmuchajacej 1,2bar wychodzilo 280KM. Oczywiscie wyleci on jak tylko zajade do Kaliego. W sumie to nie wiem czemu odrazu go nie wywalil..
Taaa, czyli tuning opornikowopodobny
yanik pisze:to akurat zaliczyłbym do pozytywnych aspektów przelania mieszanki;)
Buahahhaa

No w sumie i tak można do tego podejść
mszczyrek pisze:Niestety, w Lublinie nie ma w tym momencie hamowni naktórej zmierzyli by ci AFR...

Szukałem, nie znalazłem.
mszczyrek: to trochę dziwne, rozumiem że mogą nie mieć możliwości tak tego zmierzyć aby wykresy były nałożone na siebie (bo razem z hamownią jakiejś licencji nie kupili), ale żeby nie mieli sprzętu do pomiaru i zrobienia drugiego wykresu ? Sprzęt klasy semi-profi do takiego czegoś w 1500 PLN się spokojnie zamyka...
Qbatron pisze:Five, nie bylem jeszcze na hamowni. Poki co auto bylo tylko (podobno) sprawdzane na drodze szerokopasmowka czy ma sensownie AFR.
Fiveopac pisze:Szczerze mowiac, to od razu po takim swapie bym pojechal na hamownie zweryfikowac czy afr sie zgadza

A jak śmierdzi z rury i pali jak smok, to w jakimś zakresie nie ma sensownego. Qba, szkoda że nie napisałeś tego wcześniej, Majk jadąc do Lub wziąłby sondę i byście sobie to sprawdzili samodzielnie...
irakleo pisze:Jeśli Twoje auto stroi Kali bądź spokojny

Posiada swoją sondę szerokopasmową, wypasiony kock sensor i masę doświadczenia w strojeniu nissanowskich silników.
A co ma jedno do drugiego ? Można mieć wysokiej klasy sprzęt i niepoprawnie go używać. A jak się wypuszcza klienta z gotowym projektem z taką ilością niedoróbek i zaniechań czysto serwisowych, to miałbym poważne wątpliwości czy coś w ogóle było zmierzone.
Po
eM