Hamulce pod 250whp

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1706
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

13 lis 2017, 13:41

a do oryginalnej tarczy MB nie da się podpsaować jakiś innych zacisków?
Tutaj znalazłem małe info na ten temat: http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t96815.html
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

13 lis 2017, 19:53

Morfi pisze:a do oryginalnej tarczy MB nie da się podpsaować jakiś innych zacisków?
Tutaj znalazłem małe info na ten temat: http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t96815.html

Da się... chociażby dwutłoczek, który mam na ręcznym (Opel Omega B)
Tylko, czy jest sens... pierwsze hamowania, będą suuuper... szybko zagrzejesz tarcze i kolejne, już super nie będą.
Na tor, taki układ byłby bez sensu.
Większy zacisk, większa tarcza to większa pojemność cieplna.
Chyba, że myślisz tylko o daily, gdzie "ostre" hamowanie zdarzy się raz na jakiś czas/awaryjnie... to chyba mogłoby być OK.
ODPOWIEDZ