Strona 6 z 9

: 03 mar 2013, 21:13
autor: Donek
majkel, dzięki, jutro jadę zrobić rekonesans :)

: 03 mar 2013, 21:28
autor: autopaga
Sory panowie za kompletny offtop, ale nie mogę się skontaktować w żaden sposób z majkelem od miesiąca: napisz do mnie pw w sprawie ramki konsoli, którą kupiłeś i a paczka do mnie wróciła.

: 03 mar 2013, 21:33
autor: majkel
autopaga pisze:w żaden sposób z majkelem od miesiąca

Buahahhahaha :mrgreen: Od miesiąca łapałem kangury po drugiej stronie planety i dopiero wróciłem :mrgreen: Zaraz się ogarniam i się skontaktuję w sprawie ;)

Pozdr
eM

: 31 maja 2013, 10:58
autor: Gunner
Odswieze..
Po 6 tys /km Exedy Stage 1 niestety sie poddalo.
Widac zazwyczaj spokojna jazda i od czasu do czasu szybsze ruszenie ze swiateł zabiło szybciutko ten zestaw.
Autko generuje skromne 250nm.Od kilku dni zauwazylem ze powyzej 4 t/rpm najzwyczajniej obroty ida w gore a Mazda nie przyspiesza jak trzeba.Najczesciej objawia sie uslizgiem na 3-4 biegu.
Zakladam ze wysprzeglik nie ma nic z tym wspolnego bo olej w normie i nie ma wyciekow.
Chyba czas zalozyc cos mocniejszego.. :neutral:

: 31 maja 2013, 11:27
autor: Polinski
hej Gunner, ja tez jak na razie jestem srednio zadowolony z mojego exedy stage 1, ale z innego powodu. przy wysprzeglaniu pojawia sie wibracja - kazdy downshift powoduje drgania na skrzyni/sprzegle. Nie przeszkadza mi to za bardzo, ale nie wiem do konca czym to jest spowodowane. Dotarlem je powoli przez 500km, jezdze bez szalonych startow i mam dopiero ~1500 km na sprzegle (silnik jak na razie N/A).

W kazdym razie zle slyszec ze tak szybko sie poddalo, zaczynam sie martwic ze nie dolozylem paru stowek na ACT.. czas pokaze

EDIT (30/1/14) - Sprzeglo ma sie dobrze, wibracje zniknely gdy przestalem piescic sie ze sprzeglem i zwalniac je delikatnie. Staram sie teraz jak najszybciej i najplynniej zwalniac sprzeglo i nie ma problemu.

: 31 maja 2013, 11:28
autor: remik
sachs performance ? :wink:

: 31 maja 2013, 11:34
autor: Gunner
Zastanowie sie teraz wlasnie nad ACT wraz z lekkim kołem .
Np: http://www.bellengineering.net/product_info.php?cPath=5_12&products_id=23

: 31 maja 2013, 11:44
autor: himber
Jak mi padnie Exedy Stage 1 to na pewno uderzę do Śluby vel Dr Kokona po lekkie kółko, wzmocnione sprzęgło i docisk. W dodatku wymiana na miejscu :mrgreen:

: 09 lip 2013, 23:50
autor: pmcomp
Na ACT HD1 w Mizi zrobiłem dokładnie 30 tys km. Było w tym troche torów (Nuerburgring, Poznań), jakieś Kielce, parę Ułęży i Alpy. Auta nie katuję ale nogą do najlżejszych nie nalezy tym bardziej że Mizia słuzy do zabawy. Mam też lekkie koło dla ścisłości. Tarcza jeszcze by coś tam wytrzymała ale wymieniłem teraz przed wyjazdem w Pireneje i w Alpy.
Zdecydowanie polecam.
Jedyna wada to dość ciężko w porównaniu do serii chodzący pedał. Za to klei niesamowicie. I uważam że 30 tys to baaaardzo przyzwoity wynik.

Pozdro

: 30 lip 2013, 7:33
autor: Alex
pytanie do fachowcow - czy sprzeglo z NB (200mm zdaje sie) pasuje do NA (190mm?) plug and play? Chodzi mi o zwykle sprzeglo, zaden stejdż 1-2-3 a pytanie jest podyktowane troska o obecne ktore ma juz troche kkm nalatane a ostatnio musi znosic czasem wiecej niz emerycka jazda i nie wiem czy nie zazada niedlugo odpoczynku :wink:

: 31 lip 2013, 19:45
autor: SponeR
nb 1.6 pasuje do na 1.6

Re: Sprzęgła - to i owo

: 21 lip 2014, 21:36
autor: remik
Odświeżam temat .

Czy wzmocnione sprzęgło typu ACT czy exedy stage 1/2 ma w ogóle sens w 1,8 N/A ?

Oczywiście piszę to z pozycji upalającego , bo np. na takim Torze Poznań, to mi się wydaje - że moja seria nieźle oberwała ostatnio ..

Prawdopodobnie muszę wymienić jednak, i weryfikuje temat , co polecacie w moim przypadku ?

Re: Sprzęgła - to i owo

: 22 lip 2014, 0:38
autor: majkel
remik pisze:Prawdopodobnie muszę wymienić jednak, i weryfikuje temat , co polecacie w moim przypadku ?

W WAW to bysmy Ci poradzili pojechać do Wróbla na pl. Hallera i za 100 PLN nabić mocniejsze okładziny. W Poz pewnie też kilku takich Wróbli jest.

Po
eM

Re: Sprzęgła - to i owo

: 22 lip 2014, 14:19
autor: remik
dzięki za info , chyba się przyda na przyszłość . Póki co , diagnoza - płyn . Dodatkowo wleci przewód HELa. Problem ewidentnie
jest przy upalaniu, dziś przy jeździe w mieście - wszystko OK ..

Re: Sprzęgła - to i owo

: 01 sie 2014, 18:31
autor: DEXTER
majkel pisze:
remik pisze:Prawdopodobnie muszę wymienić jednak, i weryfikuje temat , co polecacie w moim przypadku ?

W WAW to bysmy Ci poradzili pojechać do Wróbla na pl. Hallera i za 100 PLN nabić mocniejsze okładziny. W Poz pewnie też kilku takich Wróbli jest.

Po
eM



Byłem ostatnio u takiego naszego polecanego wszędzie speca w PO. Samo nabicie tarczy kevlarowymi okładzinami do 1.6 to 700zł.

Pozdr.
DEX

Re: Sprzęgła - to i owo

: 01 sie 2014, 22:03
autor: funky
to dawaj je do wawki, będzie taniej :)

Re: Sprzęgła - to i owo

: 13 kwie 2016, 21:09
autor: Tetryk
Szukałem, a nie znalazłem. Czy sprzęgła w NB/ NBFL w skrzyniach 5-biegowych i 6-biegowych są inne czy takie same?

Re: Sprzęgła - to i owo

: 14 kwie 2016, 6:45
autor: sophisty
Tetryk pisze:Szukałem, a nie znalazłem. Czy sprzęgła w NB/ NBFL w skrzyniach 5-biegowych i 6-biegowych są inne czy takie same?


Sprzęgła od Na do NBFL dzielą się tylko w oparciu o pojemności. Do 1.6 i 1.8

Re: Sprzęgła - to i owo

: 24 sie 2016, 9:11
autor: koucz
Czy ktoś z forumowiczów jest mi w stanie powiedzieć jaką moc i nituka wytrzymuję seryjne sprzęgło w NCku?

Chciałem ACT, natomiast jest dostępne tylko w USA, a termin oczekiwania to 1-1,5 msc, obawiam się, że tyle nie wytrzymam i szkoda mi sezonu. Aktualnie na wykresie jest 2.5l 170km i 250 Nm. Pytanie czy seria to zniesie i jak długo?

Re: Sprzęgła - to i owo

: 08 wrz 2016, 0:15
autor: unaimed1337
koucz pisze:Czy ktoś z forumowiczów jest mi w stanie powiedzieć jaką moc i nituka wytrzymuję seryjne sprzęgło w NCku?

Chciałem ACT, natomiast jest dostępne tylko w USA, a termin oczekiwania to 1-1,5 msc, obawiam się, że tyle nie wytrzymam i szkoda mi sezonu. Aktualnie na wykresie jest 2.5l 170km i 250 Nm. Pytanie czy seria to zniesie i jak długo?

Trochę rychło wczas, ale może coś pomogę.
U mnie przy 320nm ślizgało na prawie każdym biegu. Na ebayu masz Competition Clutch, którego ja też używam.
Wiem, że któryś tuner rekomendował CC do turbo/kompresora.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 10:47
autor: SponeR
ostatnio mam objawy zużycia sprzęgła ale nietypowe
na zimnym gdy wyjeżdżam z garażu czasami nie chcą mi wejść biegi :D najczęściej jedynka
w trasie się to nie zdarza za to w korku już wraca
wysprzęglik ma z 2 lata, pompa była regenerowana też jakoś tak
docisk z NB i tarcza od wróbla - pracowały pół roku na 0.4 bara bez intercoolera
nie rozbierałem i nie patrzyłem co pada - tarcza czy docisk
pytanie
-exedy stage 1 - ale niby wytrzymuje tylko 8 psi :cry:
-exedy stage 2 ????
wolałbym nie sprowadzać z usa bo dolar drogi i idzie długo
-czy może wzmocnić docisk + tarcza wróbla ?

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 15:07
autor: autopaga
ja też potrzebuje dobre sprzęgło, jestem za jakimś porządnym zg w tym temacie. Najlepiej z uk bo tani funy jak nigdy tylko które?

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 15:31
autor: ree
Jest jeszcze opcja z dociskiem z KL'a i tarcza nabita kewlarem. Kiedyś z Grzesiem dyskutowalem na ten temat i nowil, że spoko.
Sam jestem ciekaw co wykombinujecie bo mi też potrzeba sprzęgła, ale się nie pali.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 15:47
autor: sophisty
SponeR pisze:docisk z NB i tarcza od wróbla

1.6 czy 1.8?

Chłopaki a jaki problem zrobić porządnego spieka 5 łopatkowego? Koszt mniejszy i komfort zachowany.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 16:10
autor: ree
Nie miałem styku z 5 lopatkowym, ale na normalnych to raczej z komfortem słabo. Na tor i drąg ok, ale na ulicę (i np jazdę w korku) to lipa.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 16:39
autor: sophisty
Dlatego właśnie 5 łopatek. Różnica w komforcie w stosunku do organika niewielka i przebiegi jakieś sensowne już można zrobić. O 3 łopatkach w ogólnie nie mówię bo to hardcore.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 17:02
autor: ree
sophisty pisze:Dlatego właśnie 5 łopatek. Różnica w komforcie w stosunku do organika niewielka i przebiegi jakieś sensowne już można zrobić. O 3 łopatkach w ogólnie nie mówię bo to hardcore.


Takie pytanie, masz u siebie tak spiek, albo miales okazję takie testować w warunkach miejskich? Ja nie dlatego pytam o doświadczenia praktyczne.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 19:25
autor: szymek
Andy spiek trzy łopatki
Ja spiek cztery łopatki
Mayk spiek pięć łopatek... albo sześć
Wszystkie auta używane na co dzień i nikt nie narzeka ;)

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 20:02
autor: ree
Mam nadzieje, że kiedyś będę miał okazję sprawdzić samemu. Bo mam mocno mieszane uczucia.

Re: Sprzęgła - to i owo

: 12 paź 2016, 20:08
autor: SponeR
sophisty pisze:
SponeR pisze:docisk z NB i tarcza od wróbla

1.6 czy 1.8?

1.6

ktoś podpowie czy radzik czy exedy ?
jestem w stanie zaaplikować stage 2 bo niby stage 1 radzi sobie tylko do 8psi (0.57 bar)
na stronie sprzęgła24 znalazłem za 1600 stage 1 i 1800 za stage 2