Fotele sportowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Moim zdaniem całkowicie prawidłowy montaż. Jak blacha jest w miarę gruba i dobrze zespawana. Gdzie dorwałeś fotele z Lotusa?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- Polinski
- Posty: 403
- Rejestracja: 16 maja 2011, 8:58
- Model: NA
- Wersja: rotrex keczup
- Lokalizacja: krk
Dzieki za rady, fotele kupilem na forum VX220 w UK- ich fotele to odpowiedniki Elise S2 bez probaxa (Speedster).
Myslalem o kwasowce 3mm. Zamiast spawac, da sie ladnie wyciac takie mocowania i je odpowiednio nagiac w prasie. W taki sposob robilem pierwsze mocowania do szyn, wrzuce wieczorem rysunki, moze komus sie przydadza.
Myslalem o kwasowce 3mm. Zamiast spawac, da sie ladnie wyciac takie mocowania i je odpowiednio nagiac w prasie. W taki sposob robilem pierwsze mocowania do szyn, wrzuce wieczorem rysunki, moze komus sie przydadza.
jakie znacie kubly ktore wchodza bez problemu do miaty?
Czy bimarco cobra do nich nalezy? Czy bimarco cobra jest dobrym wyborem, jesli moge go bardzo tanio kupic?
JEsli schodzi, to czy ktos ma w miacie? Bo martwie sie czy mi w niego tylek wejdzie...
Czy bimarco cobra do nich nalezy? Czy bimarco cobra jest dobrym wyborem, jesli moge go bardzo tanio kupic?
JEsli schodzi, to czy ktos ma w miacie? Bo martwie sie czy mi w niego tylek wejdzie...
Polecam wciąż mirco na wymiar, u siebie mam wrc i jest to optymalny rozmiar dla wagi 80-85kg. Miałem do wyboru do niebieskiej mirco lub sparco pro2000, ale sparco były zbyt tapczanowate na tor w porównaniu do mirco. Musisz znaleźć kogoś kto ma kubła usadzić się pomierzyć i zamówić dla siebie.
autopaga pisze:Polecam wciąż mirco na wymiar, u siebie mam wrc i jest to optymalny rozmiar dla wagi 80-85kg.
Hohoho, ja ostatnio siedziałem wlaśnie w mirco wrc i do moich 65kg był jak wyrzeźbiony pod mój chudy zadek, idealnie wszystko wszędzie pasowało, od góry do dołu
- kociol
- Donator
- Posty: 1006
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Qbatron, wiem, ze troche pozno... Ale mam Cobre 2 i niestety bez rzezby nie wejdzie. A jak jeszcze chcialbys miec mozliwosc przesuwania, to bedziesz siedzial jak na taborecie...
Z bimarco jest jeszcze Expert (z tym, ze sporo drozszy) i on miesci sie jako tako...
P.S. Tez szukam jakiegos kubla, ktory bedzie dobrze siedzial w Miatce, a przy okazji bedzie sie go dalo przesuwac...
Z bimarco jest jeszcze Expert (z tym, ze sporo drozszy) i on miesci sie jako tako...
P.S. Tez szukam jakiegos kubla, ktory bedzie dobrze siedzial w Miatce, a przy okazji bedzie sie go dalo przesuwac...
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
kociol pisze:Qbatron, wiem, ze troche pozno... Ale mam Cobre 2 i niestety bez rzezby nie wejdzie. A jak jeszcze chcialbys miec mozliwosc przesuwania, to bedziesz siedzial jak na taborecie...
Z bimarco jest jeszcze Expert (z tym, ze sporo drozszy) i on miesci sie jako tako...
P.S. Tez szukam jakiegos kubla, ktory bedzie dobrze siedzial w Miatce, a przy okazji bedzie sie go dalo przesuwac...
Ja mam sparco sprinty na zmodzonych szynach omp. Mieści się idealnie, do dachu mam dooobre kilka centów(przy wzroście 188) więc siedzę duuużo niżej niż w oem NBfl mogąc fotel przesuwać. Minusem tych stołków jest rurowa konstrukcja, gdybym sam miał teraz wybierać poszedłbym w laminat.
Rules are made to be broken
Jak każda osoba, która przetestowała rurki vs laminat
grzes pisze:Wiesz do czego to służy? JA wiem ze nie wiesz(...) Człowieku, żebym ja się z Tobą kłócił o takie sprawy to musisz jeszcze spędzić w garażu i internecie pare tysięcy godzin na skrupulatnym uczeniu się tego, czego się w garażu i internecie nauczyć nie da (...)Na żywo, zweryfikujemy kto ma jakie zaplecze merytoryczne(...) bo ja nie mam nic Tobie do udowodnienia...
Po pierwsze i najważniejsze bezpieczeństwo, po drugie - w moim przypadku - komfort w laminacie był o wiele większy.
grzes pisze:Wiesz do czego to służy? JA wiem ze nie wiesz(...) Człowieku, żebym ja się z Tobą kłócił o takie sprawy to musisz jeszcze spędzić w garażu i internecie pare tysięcy godzin na skrupulatnym uczeniu się tego, czego się w garażu i internecie nauczyć nie da (...)Na żywo, zweryfikujemy kto ma jakie zaplecze merytoryczne(...) bo ja nie mam nic Tobie do udowodnienia...
Jeździłem w bimarco futura, szeroki, ma homo, tylko wątpię, żeby do miaty go wpasować
grzes pisze:Wiesz do czego to służy? JA wiem ze nie wiesz(...) Człowieku, żebym ja się z Tobą kłócił o takie sprawy to musisz jeszcze spędzić w garażu i internecie pare tysięcy godzin na skrupulatnym uczeniu się tego, czego się w garażu i internecie nauczyć nie da (...)Na żywo, zweryfikujemy kto ma jakie zaplecze merytoryczne(...) bo ja nie mam nic Tobie do udowodnienia...
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wojteq pisze:Po pierwsze i najważniejsze bezpieczeństwo
Nie natknąłem się nigdzie na dyskusję rurka vs laminat, a to ciekawe. Możesz przybliżyć motyw?
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
wojteq pisze:Jeździłem w bimarco futura, szeroki, ma homo, tylko wątpię, żeby do miaty go wpasować
Próbowałeś?
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
wojteq pisze:Po pierwsze i najważniejsze bezpieczeństwo, po drugie - w moim przypadku - komfort w laminacie był o wiele większy.
Zgadzam się z kolegą w obu kwestiach
Rules are made to be broken
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co się dzieje z człowiekiem i fotelem o konstrukcji rurowej w razie dzwona? co się dzieje w analogicznej sytuacji z takim z odlewu?
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Kim Son San pisze:co się dzieje z człowiekiem i fotelem o konstrukcji rurowej w razie dzwona? co się dzieje w analogicznej sytuacji z takim z odlewu?
Tego Ci nie powiem bo nie miałem okazji tak testować obu konstrukcji
Mówi się że przy mocnym dzwonie bokiem i odrobinie pecha rurka może Ci zrobić kuku jak to metalowy ajzol który uda się w stronę Twojego ciała...laminat ma mniej ofensywną naturę i właśnie dlatego jest uważany za konstrukcję lepszą niż rurowy. Lepiej nie umiem tego wyjaśnić
Rules are made to be broken
ja przepraszam, że się wtrącę, ale czy mógłby ktoś napisać, które z testowanych przez was foteli pasujących do miaty pozwalają siedzieć niżej niż fabryka? (w NA) bez możliwości przesuwu oraz z. byłbym wdzięczny za małe streszczenie
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Miałem do czynienia z Mirco i sparco, Nie widzę różnicy, poza ceną. Co do mirco 3 lata przejeździłem w mirco RC, idealny dla osób szczupłych do 180cm, a najlepiej do 175 nawet . Dla wyższych GTS powinien urywać dupe. Gąbeczki w mirco nie zniszczyły sie ani troche przez te 3 lata, przelotni nie miałąy nawet rys. Są ultra sztywne, a nawet dzwona w nich miałem Zdjałem słup bokiem i nie poczułem nawet uderzenia. Szczerze polecam Mirco do Aut które nie potrzebują homologacji FIA.
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hantkus pisze:rurka może Ci zrobić kuku jak to metalowy ajzol który uda się w stronę Twojego ciała
Rozumiem tę argumentację, jednak zastanawiam się jak w takim razie udało się takiemu sparco sprint dostać homologację FIA. Nie to, żebym podważał wyższość kubła z odlewu, tylko nie jestem pewien, czy jest sens demonizować rurkowy.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Kim Son San pisze:Rozumiem tę argumentację, jednak zastanawiam się jak w takim razie udało się takiemu sparco sprint dostać homologację FIA. Nie to, żebym podważał wyższość kubła z odlewu, tylko nie jestem pewien, czy jest sens demonizować rurkowy.
O to to, dokladnie tak samo chcialem powiedziec.
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kumam. Swoją drogą, ktoś w tym roku narzekał, że mu się kolejny laminat rozlazł. Nie jestem pewien, czy to nie był Trela.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
zajcol pisze:wojteq pisze:Jeździłem w bimarco futura, szeroki, ma homo, tylko wątpię, żeby do miaty go wpasować
Próbowałeś?
Na wiosne bede probowal, bo mam go nawet na szynach uniwersalnych posadzonego.
Odnosnie laminatu, to dodatkowo jest on w stanie pochlonac, jakas czesc energii uderzenia. Rurka, pomimo swoich zalet (rozmiar, masa), ma wady, do ktorych bym zaliczyl: mniejsza sztywnosc, niepewne zachowanie konstrukcji rurkowej w razie uderzenia (laminat po pochlonieciu energii sie rozpada, rurka zrobi kuku), wygoda. Oczywiscie to moje osobiste odczucia po kilku tysiacach km w kublach sparco sprint/bimarco/ recaro
Aha jakby ktos chcial przymierzyc kubla do miaty to zapraszam
Przecież ktoś na forum wsadził nie wiem jakim cudem mirco xl, więc każdy wejdzie. Tylko mowa o NA, które ma dużo cieńsze boczki. Mirco ma kolejną zaletę że można je sobie dowolnie skonfigurować u producenta, ja zamawiając swoje zgłosiłem 7 przeróbek/opcji w stosunku do standardowego. Można nawet zamówić rozstaw dolnych otworów aby pasowały p&p pod szyny z mx'a i tutaj UWAGA szyny pasażera nie są centralnie w stosunku do kierownicy, są przesunięte 2,5cm w którąś stronę.