Opłaca się w ogóle brać używane amortyzatory i sprężyny? Jeśli tak, to ile +/- opłaca się dać za zestaw KYB AGX + sprężyny h&r? Da się regenerowac te KYB AGX jak Bilsteiny?
Wiem, dużo pytań. Ale jak to mówią, "kto pyta, nie błądzi"

gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Ja mam AGXy trzeci rok i bardzo sobie chwalę. W agxach masz regulację której nie ma w bilsteinach. Co do regeneracji to pewnie się da, ale to bys musiał wysłać maila do zerkopolu i się dopytać.creidd pisze: ↑28 lut 2019, 6:41Czyli lepiej odpuścić i pójść w Bilsteiny?
Opłaca się w ogóle brać używane amortyzatory i sprężyny? Jeśli tak, to ile +/- opłaca się dać za zestaw KYB AGX + sprężyny h&r? Da się regenerowac te KYB AGX jak Bilsteiny?
Wiem, dużo pytań. Ale jak to mówią, "kto pyta, nie błądzi"![]()
Dzięki za wszystkie informacje!mutra pisze: ↑28 lut 2019, 7:25Ja mam AGXy trzeci rok i bardzo sobie chwalę. W agxach masz regulację której nie ma w bilsteinach. Co do regeneracji to pewnie się da, ale to bys musiał wysłać maila do zerkopolu i się dopytać.creidd pisze: ↑28 lut 2019, 6:41Czyli lepiej odpuścić i pójść w Bilsteiny?
Opłaca się w ogóle brać używane amortyzatory i sprężyny? Jeśli tak, to ile +/- opłaca się dać za zestaw KYB AGX + sprężyny h&r? Da się regenerowac te KYB AGX jak Bilsteiny?
Wiem, dużo pytań. Ale jak to mówią, "kto pyta, nie błądzi"![]()
Czy się opłaca? to zależy za ile. Ja za NOwy komplet dałem jakieś 1500PLN więc kupno uzywanego zestawu za 1000PLN to dla mnie raczej kiepski biznes
![]()
Jeżeli zalezy Ci na wizualnym efekcie to zobacz sobie auto uzytkownika Wenega - on miał AGXy razem ze sprężynami eibacha (notabene od niego kupiłem swój komplet) i porównaj z moim błękitnym autem które ma takie same amory ale na seryjnych sprężynach (fotka na drugiej stronie wątku). Podrzucił bym Ci linki ale pisze z telewizorai nie mam jak
Tak. Same amortyzatory, nowe , nie używane komplet 4sztuk. Sprężyny seryjne, nowe to 120PLN za sztukę. Eibach pro-kit w tej samej cenie (240 za komplet na oś)creidd pisze: ↑28 lut 2019, 8:45Dzięki za wszystkie informacje!mutra pisze: ↑28 lut 2019, 7:25Ja mam AGXy trzeci rok i bardzo sobie chwalę. W agxach masz regulację której nie ma w bilsteinach. Co do regeneracji to pewnie się da, ale to bys musiał wysłać maila do zerkopolu i się dopytać.creidd pisze: ↑28 lut 2019, 6:41Czyli lepiej odpuścić i pójść w Bilsteiny?
Opłaca się w ogóle brać używane amortyzatory i sprężyny? Jeśli tak, to ile +/- opłaca się dać za zestaw KYB AGX + sprężyny h&r? Da się regenerowac te KYB AGX jak Bilsteiny?
Wiem, dużo pytań. Ale jak to mówią, "kto pyta, nie błądzi"![]()
Czy się opłaca? to zależy za ile. Ja za NOwy komplet dałem jakieś 1500PLN więc kupno uzywanego zestawu za 1000PLN to dla mnie raczej kiepski biznes
![]()
Jeżeli zalezy Ci na wizualnym efekcie to zobacz sobie auto uzytkownika Wenega - on miał AGXy razem ze sprężynami eibacha (notabene od niego kupiłem swój komplet) i porównaj z moim błękitnym autem które ma takie same amory ale na seryjnych sprężynach (fotka na drugiej stronie wątku). Podrzucił bym Ci linki ale pisze z telewizorai nie mam jak
Te 1500 złotych, o których piszesz to było za komplet samych amortyzatorów, tak?
Napisz do koniora, zrobi Ci gwint z Twoich bilsteinowArvi pisze:Drodzy...
Trochę się porobiło i jest zawias do zmiany - dupsko w Lifcie jest mega wysoko, natomiast przód trochę siadł ... i wygląda trochę to dziwnie.
Kombinujemy z Pepegiem nad minimalnie zmodyfikowanym ISC (jestem w kontakcie z dystrybutorem i może coś z tego będzie), ale taki ze mnie typ, że lubię mieć alternatywę...
Plan jest taki, by na obecnych (cywilnych) oponach zapierdzielać po asfalcie jak wypada MX-5, ale gdy zbierze się ekipa, to włoży się jakiś fajne koła na błoto i będziemy śmigać po bezdrożach.
Czyli gwint z opcją zejścia około 5 cm (może więcej) względem serii i usztywnieniem takowego (ale bez przesady).
Ale i musi być możliwość podkręcić go tak, że będzie przypominał wysokością serię (i miękkością też), by można było poszaleć na górkach.
Pomijając ISC, który będzie prawdopodobnie dostosowany do naszych potrzeb, to wyszło mi, że Tein Flex Z też spełnia moje wymagania...
Macie jeszcze jakieś pomysły?
Samochód musi się dobrze na czarnym prowadzić (co jest możliwe, bo obecnie jest na B6 + seryjne sprężyny i jest super - niestety kosztem komfortu w terenie), więc wszelkie mega budżetowe rozwiązania odpadają, natomiast gwintu 5k+ trochę na błoto szkoda... choć jakąś fenomenalną opcję naturalnie rozważę.
Sprezyn nie wolno przycinać. Abstrahując od charakterystyki sprężyny to sprężyna po przycięciu traci homologację. O implikacjach przy przeglądach czy w razie spowodowania/ uczestniczenia w wypadku także warto wspomnieć...czyt. niezaliczenie przeglądu, odmowa wypłaty odszkodowania.PKzalew pisze: ↑24 lut 2020, 15:52Czołem!
Mam seryjne zawieszenie nbfl i bardzo mi odpowiada, tylko denerwuje mnie koza. Co zrobić, żeby zachować ten komfort i poziom prowadzenia, ale trochęauto przyglebić? Mam dwa pomysły:
1. Przyciąć sprężyny o 1-1,5 zwoju
2. Kupić obniżające sprężyny i zostawić ori amory
Podkreślę jeszcze raz, że nie chcę, żeby było sztywniej, ani żeby się lepiej prowadziła, tylko delikatne obniżenie.
Pozdro
Przycięcie sprężyny automatycznie je utwardza. Masz 10 zwoi ucinasz 5 zostaje 5 i masz dwa razy twardsze zawieszeniePKzalew pisze: ↑24 lut 2020, 15:52Czołem!
Mam seryjne zawieszenie nbfl i bardzo mi odpowiada, tylko denerwuje mnie koza. Co zrobić, żeby zachować ten komfort i poziom prowadzenia, ale trochęauto przyglebić? Mam dwa pomysły:
1. Przyciąć sprężyny o 1-1,5 zwoju
2. Kupić obniżające sprężyny i zostawić ori amory
Podkreślę jeszcze raz, że nie chcę, żeby było sztywniej, ani żeby się lepiej prowadziła, tylko delikatne obniżenie.
Pozdro
Sądzę że sama zmiana profilu opony nie da Ci efektu którego oczekujesz.Ziolkov pisze:@Ubek - dzięki- właśnie poważnie rozważam tą opcję jeśli znajdzie się chętny na bille z eibachem na forum zastanawiam się też czy nie wrócić do felg 14 cali zamiast 195/50/15 (mam stare Micheliny Pilot na jednej osi i Advany na drugiej ) założyć 195/60/14 (np Toyo Proxes) https://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-p ... v#70834810 albo Conti Premium Contact