Tjuning (stare ale nadal aktualne)

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

perver
Posty: 321
Rejestracja: 12 kwie 2007, 10:09
Lokalizacja: Olsztyn

27 kwie 2007, 23:14

mihau pisze:perver,
NA stage I
NA stage II
Kompresor (pare gratów NA wylatuje, większość zosaje i ma sens)
TURBO (no tutaj to jest juz bardzo duzo zmian. Ale np mocniejsze sprzegło ma sens i w na i FI)
Wieksze turbo
wybuch
nowy silnik, zakuty
Jeszcze wieksze turbo ;)

mihau


hehehehe Dokladnie tak to zazwyczaj wyglada :D

No ale dzieki temu dosc czesto mozna wyrwac jakies lekko uzywane graty do N/A
Niestety nie w przypadku Miaty... :(
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

06 maja 2007, 8:34

Dzięki mihau, śliczny tekst;) Dodam od siebie to, co mówię od kilku lat: masz za wolne auto - wybierz bardziej krętą drogę.
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

06 maja 2007, 11:00

Konrad pisze:masz za wolne auto - wybierz bardziej krętą drogę.


dobre - tego jeszcze nie slyszalem/czytalem. jak juz sie naucze lepiej jezdzic to pewnie wyprobuje :wink:
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

06 maja 2007, 21:29

taaak

chyba możnaby FAQ założyć, post mihaua nadaje się idealnie , respect

dla mnie do nauki jazdy NA 115 KM wystarcza, mocy brakuje tak naprawdę tylko na drogach szybkiego ruchu / autostradach, kiedy bzykają cię dieselki :(

jak komuś wydaje się, że ma wolne auto niech zmieni obroty, z których korzysta na przedział 5000 - 7000 rpm, ja korzystam bez zahamowań, mazdeczka ma pod tym względem odporny silnik ....
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

29 paź 2007, 0:25

Witam wszystkich forumowiczow. Tak jak w tytule mojego postu mam pare pytan dotyczacych mx5 zawieram je w temacie tjuning poniewaz, sa one poniekat z tym zwiazane. Pytam was gdyz nie jestem posiadaczem tegoz autka, ale rozwazam mozliwosc zakupu (1.8 NBFL) jednak do tego potrzebuje paru informacji.
Pytania:
1) Jakie obroty maksymalne jest wstanie wytrzymac silnik 1.8 mazdy (bez zadnych modyfikacji) zanim spotkaja sie zawory z tlokiem?
2) Ile mocy i momentu obrotowego jest wstanie przenisc wal korbowy i uklad napedowy mx5?
3) Jak maksymalnie szerokie opony mozna załozyc do tylu?
4) Jak mocna jest seryjna szpera w tylnim moscie?
To chyba wszystko co chcialbym sie dowiedziec.
Pozdrawiam
Cientki
Posty: 529
Rejestracja: 28 cze 2007, 22:58
Lokalizacja: Warszawa

29 paź 2007, 0:45

Hehe dosc nie typowe pytania :p Chyba nie chcesz robic tego miata :wink: -> http://youtube.com/watch?v=reC8WqjbArw
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

29 paź 2007, 7:37

afro pisze:Witam wszystkich forumowiczow. Tak jak w tytule mojego postu mam pare pytan dotyczacych mx5 zawieram je w temacie tjuning poniewaz, sa one poniekat z tym zwiazane. Pytam was gdyz nie jestem posiadaczem tegoz autka, ale rozwazam mozliwosc zakupu (1.8 NBFL) jednak do tego potrzebuje paru informacji.
Pytania:
1) Jakie obroty maksymalne jest wstanie wytrzymac silnik 1.8 mazdy (bez zadnych modyfikacji) zanim spotkaja sie zawory z tlokiem?
2) Ile mocy i momentu obrotowego jest wstanie przenisc wal korbowy i uklad napedowy mx5?
3) Jak maksymalnie szerokie opony mozna załozyc do tylu?
4) Jak mocna jest seryjna szpera w tylnim moscie?
To chyba wszystko co chcialbym sie dowiedziec.
Pozdrawiam

1) Tłoki z zaworami nie spotkają się nigdy, chyba, że urwie się jedno albo drugie.
2) wg miata.net 250KM na KOŁACH daje się przenieść poprzez standardowy dyfer i skrzyni ę, sprzęgło raczej nie da rady więcej niż 10-20% ponad normę.
3) teoretycznie (przy zmianie ET) bez ograniczeń;) więcej niż 215-225 przy mocno podniesionej mocy bym nie proponował
4) p. 2
A na koniec prośba - popsuj jakieś inne auto pls...
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

29 paź 2007, 9:06

Konrad pisze:
afro pisze:Witam wszystkich forumowiczow. Tak jak w tytule mojego postu mam pare pytan dotyczacych mx5 zawieram je w temacie tjuning poniewaz, sa one poniekat z tym zwiazane. Pytam was gdyz nie jestem posiadaczem tegoz autka, ale rozwazam mozliwosc zakupu (1.8 NBFL) jednak do tego potrzebuje paru informacji.
Pytania:
1) Jakie obroty maksymalne jest wstanie wytrzymac silnik 1.8 mazdy (bez zadnych modyfikacji) zanim spotkaja sie zawory z tlokiem?
2) Ile mocy i momentu obrotowego jest wstanie przenisc wal korbowy i uklad napedowy mx5?
3) Jak maksymalnie szerokie opony mozna załozyc do tylu?
4) Jak mocna jest seryjna szpera w tylnim moscie?
To chyba wszystko co chcialbym sie dowiedziec.
Pozdrawiam

1) Tłoki z zaworami nie spotkają się nigdy, chyba, że urwie się jedno albo drugie.
2) wg miata.net 250KM na KOŁACH daje się przenieść poprzez standardowy dyfer i skrzyni ę, sprzęgło raczej nie da rady więcej niż 10-20% ponad normę.
3) teoretycznie (przy zmianie ET) bez ograniczeń;) więcej niż 215-225 przy mocno podniesionej mocy bym nie proponował
4) p. 2
A na koniec prośba - popsuj jakieś inne auto pls...


1) chodzi mi o obroty powyzej 7000obr/min po zdjeciu odciecia zapłonu, przy bardzo wysokich obrotach silnika musza sie spotkac poniewaz powstaje duza bezwladnosci zaworow i szkalanek.
2) Ze zmiana sprzegla sie liczyłem, glownie chodzilo o skrzynie.
3) zawsze sa jakies ograniczenia nawet jak zmienisz ET to kolo moze sie oprzec o wnetrze nadkola.
4) Nie chodzilo mi tu o moc bo to zawarlem w punkcie 2 ale o procentowy uslizgu na jaki pozwala i czy jest to plytkowa czy jakas inna konstrukcja.
A co do psucia do to pomys zbudowania takiej mazdy chodzi mi po glowie od 5 lat.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

29 paź 2007, 10:27

afro pisze:1) chodzi mi o obroty powyzej 7000obr/min po zdjeciu odciecia zapłonu, przy bardzo wysokich obrotach silnika musza sie spotkac poniewaz powstaje duza bezwladnosci zaworow i szkalanek.
2) Ze zmiana sprzegla sie liczyłem, glownie chodzilo o skrzynie.
3) zawsze sa jakies ograniczenia nawet jak zmienisz ET to kolo moze sie oprzec o wnetrze nadkola.
4) Nie chodzilo mi tu o moc bo to zawarlem w punkcie 2 ale o procentowy uslizgu na jaki pozwala i czy jest to plytkowa czy jakas inna konstrukcja.
A co do psucia do to pomys zbudowania takiej mazdy chodzi mi po glowie od 5 lat.
Pozdrawiam

1) silnik bezkolizyjny - nie spotkają się jeśli nic się nie pourywa
2) ok
3) w nadkolu to nie wiem ile się zmieści - 205 miałem bez problemów (zresztą były wkładane do wersji Sport)
4) w NB był torsen, w NA LSD
Takiej mazdy, to znaczy jakiej? Napisz coś więcej. Przyznaję, że sam miewam napady chęci poprawiania i jakoś zawsze dochodzę do tego, że największy potencjał i frajda jest w poprawianiu łącznika;)
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

29 paź 2007, 11:49

Konrad pisze:w nadkolu to nie wiem ile się zmieści - 205 miałem bez problemów

elbe w nb mial 215. probowal wlozyc na tyl 225 ale mu obcieralo, wiec musial sprzedac :wink:
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

29 paź 2007, 20:16

Konrad pisze:1) silnik bezkolizyjny - nie spotkają się jeśli nic się nie pourywa
2) ok
3) w nadkolu to nie wiem ile się zmieści - 205 miałem bez problemów (zresztą były wkładane do wersji Sport)
4) w NB był torsen, w NA LSD
Takiej mazdy, to znaczy jakiej? Napisz coś więcej. Przyznaję, że sam miewam napady chęci poprawiania i jakoś zawsze dochodzę do tego, że największy potencjał i frajda jest w poprawianiu łącznika;)

Witam
1) Ooooo.. To mnie zaskoczyles, nie spodziewalem sie tego poniewaz wiekszosc 16 jest kolizyjna (ale jak widac nie wszystkie) i za pierwszym razem jak czytalem odpowiedz pomyslalem ze nie zrozumiales mnie, wiec inaczej przyjakiej predkosci odrotowej silnika zawoty nie nadarza sie zamknac, zaznaczam ze bez zmiany sprezyn zaworow.
2) ok
3) ok
4) ok
Takiej Mazda: Mazda Mx5 nbfl turbo 300-350 km. Dlaczego? Glownie z dwoch powodow:
1) niesamowite wrecz prowadzenie tego autka, poprostu cudownie sie prowadzi(jezdzilem nbfl jak tylko pojawil sie w sprzedazy)
2) slicznie wyglada.

A co do poprawiania lacznika to 100% sie z toba zgadzam, co i tak niezmiena faktu ze: wielka frajde daja przyspieszenia i hamowania 350 konnym autem. Dlatego chce troche po psuc mx5 ale to jeszcze nie jest dokonca pewne.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

29 paź 2007, 22:24

afro pisze:A co do poprawiania lacznika to 100% sie z toba zgadzam, co i tak niezmiena faktu ze: wielka frajde daja przyspieszenia i hamowania 350 konnym autem. Dlatego chce troche po psuc mx5 ale to jeszcze nie jest dokonca pewne.
Pozdrawiam

Przyznaję, że nie jeździłem nigdy niczym powyżej 115 KM. Nie mówię 'nie prowadziłem' tylko nie jeździłem na stałe. Często sobie imaginuję, że jazda takim potworem przypomina miatę zimą - ciągłe zastanawianie się, czy się poślizgnie, czy nie... Może kiedyś spróbuję. Dziś twierdzę, że jeżdżąc mocnym autem odpuszcza się zwykle technikę i ufa w nadmiar mocy pozwalający wyprzedzić czy przyspieszyć na pierwszej prostej.
Pomimo to ciągle w głowie mam pomysł na uturbioną miatę, ale nie aż tak - max 200-240 km. Inna sprawa, że taki poziom można mieć w seryjnej s2000 co testuje nasz klubowy kolega. Dodam, że z dużym zadowoleniem.
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Kubski
Posty: 64
Rejestracja: 26 maja 2007, 4:59

30 paź 2007, 4:13

Jezeli kogos interesuje z czym sie wiaze zbudowanie 350 konnej Miaty i jak sie ja pozniej prowadzi aby wykorzystac jej potencjal to wystarczy popatrzec na auto zbudowane przez FlyinMiata: http://www.flyinmiata.com/projects/dog.asp
Akurat uzyskanie tych 350hp to byla najprostsza i najtansza rzecz z tego projektu.
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

30 paź 2007, 8:32

Kubski pisze:Jezeli kogos interesuje z czym sie wiaze zbudowanie 350 konnej Miaty i jak sie ja pozniej prowadzi aby wykorzystac jej potencjal to wystarczy popatrzec na auto zbudowane przez FlyinMiata: http://www.flyinmiata.com/projects/dog.asp
Akurat uzyskanie tych 350hp to byla najprostsza i najtansza rzecz z tego projektu.


Tak, czytalem to na dlugo przedtym zanim trafilem na to forum. A jak sie prowadzi turbodoladowane 350 km auto z napedem na tyl wiem poniewaz mialem okazje przejechac sie 380 km sierra mk1.

Wracajac do postu Konrada uwazam ze przyprowadzeniu mocnego tylnonapendowego auta
potrzebe jest wiecej techniki i uwagi poniewaz najmniejszy ruch pedalem gazu moze spowodac poslizg. A co do Hondy s2000 optycznie fajne auto, ale przy 240 km moim zdaniem powinno sie lepiej odpychac.
Pozdrawiam
perver
Posty: 321
Rejestracja: 12 kwie 2007, 10:09
Lokalizacja: Olsztyn

30 paź 2007, 9:18

S2000 powinno sie lepiej odpychac????
Przeciez te auto jest szybsze niz Subaru impreza GT!!!
Jezdzilem i uwazam,ze odpycha sie wysmienicie.
Szczerze to gdybym mial wiecej kasy jak kupowalismy Miate to wybralbym wlasnie eske!!! Jedynie trzeba naprawde uwazac,bo potrafi bryknac nawet na suchym asfalcie.
Do tego dzwiek Vteca to muzyka dla moich uszu :D
Nikt od tej pory nie zrobil lepszego silnika wolnossacego!!!!
Honda jest niekwestionowanym krolem w tym temacie.
Po co jezdzic skoro mozna latac...
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

30 paź 2007, 9:35

perver pisze:S2000 powinno sie lepiej odpychac????
Przeciez te auto jest szybsze niz Subaru impreza GT!!!
Jezdzilem i uwazam,ze odpycha sie wysmienicie.
Szczerze to gdybym mial wiecej kasy jak kupowalismy Miate to wybralbym wlasnie eske!!! Jedynie trzeba naprawde uwazac,bo potrafi bryknac nawet na suchym asfalcie.
Do tego dzwiek Vteca to muzyka dla moich uszu :D
Nikt od tej pory nie zrobil lepszego silnika wolnossacego!!!!
Honda jest niekwestionowanym krolem w tym temacie.

Jasne ze tak 240 km subaru impreza w limitowanej wersji z 1997 roku pierwsza setke osiagalo po 5,8 sekundy a s2000 po 6,2. Fakt faktem ze wolnossaki hondy sa mocnymi konstrukcjami.
Kubski
Posty: 64
Rejestracja: 26 maja 2007, 4:59

30 paź 2007, 16:04

afro pisze:Tak, czytalem to na dlugo przedtym zanim trafilem na to forum. A jak sie prowadzi turbodoladowane 350 km auto z napedem na tyl wiem poniewaz mialem okazje przejechac sie 380 km sierra mk1.

Tylko ze to sa dwa rozne samochody i Miata bedzie sie inaczej zachowuwala niz taka Sierra. Miata nie jest przystosowana do takich mocy, na maly rozstaw osi, za waskie opony, konstrukcja nadwozia za malo sztywna itd.
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

30 paź 2007, 21:42

[quote="Kubski/]
Tylko ze to sa dwa rozne samochody i Miata bedzie sie inaczej zachowuwala niz taka Sierra. Miata nie jest przystosowana do takich mocy, na maly rozstaw osi, za waskie opony, konstrukcja nadwozia za malo sztywna itd.[/quote]

Ale oczywiscie ze tak, to sa dwa rozne samochody. Jednak obydwa maja silnik z przodu i naped na tyl. Co do mx5 maly rozstaw osi to jest akurat jej atut (auto krotsze pozniej wpada w poslizg), waskie opony sa faktycznie problemem, co do sztywnosci nadwozia sie nie wypowiem bo ciezko mi to stwierdzic za krotko mialem do czynienia z mx5 jedyne co zwrocilo moja uwage to ponad przecietne prowadzenie sie tegoz autka. Akurat problemy tkwia gdzie indziej np.: hamulce, przeniesienie napedu, bezpieczenstwo na wypadek dachowania.[/quote]
Ancymon
Posty: 210
Rejestracja: 02 sty 2007, 12:59
Lokalizacja: Z za zakrętu..

30 paź 2007, 21:59

Z zaliczeniem dachowania jest rzeczywiście nieciekawie. W gdyni jest "jeden z naszych":> zwany Trembą, który ma PLAN. I jak ten PLAN wypali to chyba będzie można zerknąć jak wygląda roll-bar z prawdziwego zdarzenia, bez którego Miata jakoś do naprawde extremów nie zachęca. A tręba wraca w zime z morza:). Ja czekam i będe podglał, może się ten problem rozwiąże.
perver
Posty: 321
Rejestracja: 12 kwie 2007, 10:09
Lokalizacja: Olsztyn

31 paź 2007, 9:26

Co do dachowania to tez nie ma reguly. Rozmawialem z gosciem ktory wyszedl bez drasniecia z dachowania NA przy 100km/h razem z pasazerem i twierdzi ze nie ma.

Dane teachniczne to jedno,a rzeczywistosc porownania S2000 do Imprezy na ulicy to drugie. Porownanie z seryjnym GT o mocy 218 KM delikatnie odelzonym wychodzi na niekozysc Imprezy.
Sprawdzone arganoleptycznie.
Po co jezdzic skoro mozna latac...
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

31 paź 2007, 9:26

Ancymon pisze:Z zaliczeniem dachowania jest rzeczywiście nieciekawie. W gdyni jest "jeden z naszych":> zwany Trembą, który ma PLAN. I jak ten PLAN wypali to chyba będzie można zerknąć jak wygląda roll-bar z prawdziwego zdarzenia, bez którego Miata jakoś do naprawde extremów nie zachęca. A tręba wraca w zime z morza:). Ja czekam i będe podglał, może się ten problem rozwiąże.

A nie lepiej włożyć coś, co zostało przetestowane przez innych?
[URL=http://www.teammiata.com/mall/hard-dog-cage.htm]Hard Dog Roll Cage[/URL]
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

31 paź 2007, 15:03

perver pisze:Dane teachniczne to jedno,a rzeczywistosc porownania S2000 do Imprezy na ulicy to drugie. Porownanie z seryjnym GT o mocy 218 KM delikatnie odelzonym wychodzi na niekozysc Imprezy.
Sprawdzone arganoleptycznie.


Tak tez sprawdzilem to organoleptycznie bo jestem wlascicielem Imprezy GT wersji limitowanej o ktorej pisalem wczesniej no i ze startu s2000 nie dalo rady.
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

31 paź 2007, 15:17

Konrad pisze:
Ancymon pisze:Z zaliczeniem dachowania jest rzeczywiście nieciekawie. W gdyni jest "jeden z naszych":> zwany Trembą, który ma PLAN. I jak ten PLAN wypali to chyba będzie można zerknąć jak wygląda roll-bar z prawdziwego zdarzenia, bez którego Miata jakoś do naprawde extremów nie zachęca. A tręba wraca w zime z morza:). Ja czekam i będe podglał, może się ten problem rozwiąże.

A nie lepiej włożyć coś, co zostało przetestowane przez innych?
[URL=http://www.teammiata.com/mall/hard-dog-cage.htm]Hard Dog Roll Cage[/URL]


Ogladalem klatki na "flyinmiata" ale jak poinformowali mnie o kosztach przesylki z usa do polski to doszedlem do wniosku ze bardziej oplaca sie zamowic klatke z homologacja u polskich producentow.
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

31 paź 2007, 15:40

to ile licza sobie za wysylke? :???:

afro pisze:Tak tez sprawdzilem to organoleptycznie bo jestem wlascicielem Imprezy GT wersji limitowanej o ktorej pisalem wczesniej no i ze startu s2000 nie dalo rady.

pisales wczesniej o roznicy w czasie do setki wynoszacej 0,4 sekundy - niektorzy maja taki czas reakcji przy zmianie biegow :lol: przy tak malej roznicy bardzo wiele zalezy juz od kierowcy, wiec jesli ktos nie dal ci rady w s2000, to nie oznacza odrazu, ze jest wolna i w ogole :wink:
jedyna duza przewaga jest naped :wink:
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

31 paź 2007, 21:37

R.E.D. pisze:to ile licza sobie za wysylke? :???:

afro pisze:Tak tez sprawdzilem to organoleptycznie bo jestem wlascicielem Imprezy GT wersji limitowanej o ktorej pisalem wczesniej no i ze startu s2000 nie dalo rady.

pisales wczesniej o roznicy w czasie do setki wynoszacej 0,4 sekundy - niektorzy maja taki czas reakcji przy zmianie biegow :lol: przy tak malej roznicy bardzo wiele zalezy juz od kierowcy, wiec jesli ktos nie dal ci rady w s2000, to nie oznacza odrazu, ze jest wolna i w ogole :wink:
jedyna duza przewaga jest naped :wink:


Za wysylke zaspiewali 400 usd ale ja pytalem o pol-klatke ta tylko za siedzenia.

Tak, zgadza sie naped ze startu daje przewage ale pozniej daje niestety zwieksza opor toczenia. A z biegu tez sie prubowalismy i tez s2000 nie dalo rady roznica byla jakies poltorej-dwie dlugosci a ze startu okolo cztery dlugosci auta.

Jaka pojemnosc ma uklad chlodzenia w nbfl 1.8?
Jaki dlugi jest wal napedowy w mx5 i jakie ma przeguby?
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

01 lis 2007, 11:51

afro pisze:Za wysylke zaspiewali 400 usd

to taniej wyjdzie kupic w il motorsport :wink:

afro pisze:Jaka pojemnosc ma uklad chlodzenia w nbfl 1.8?

6l :cool:
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

05 lis 2007, 10:05

http://pl.youtube.com/watch?v=L1alU3Oqu-I

Może to kogoś zainteresuje. Jakiś gotowy kit montują. Kompresor od mustanga.
matthew
Posty: 19
Rejestracja: 03 lip 2007, 17:33
Model: NA
Wersja: 1.6
Lokalizacja: Mikołów / śląskie

09 lis 2007, 11:15

BTW: Mój znajomy tak określił szczyt wytjuningowania MX5:

- elektrycznie otwierany szyberdach
- monitory TV w zagłówkach

:grin:
Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 516
Rejestracja: 23 mar 2006, 10:39
Model: NA
Wersja: BRG TAN
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

09 lis 2007, 15:19

matthew pisze:BTW: Mój znajomy tak określił szczyt wytjuningowania MX5:

- elektrycznie otwierany szyberdach
- monitory TV w zagłówkach

:grin:

Jak się dobrze przyjrzeć, to [URL=http://neocom.pl/mx5/cselley/pages/_MG_3637.htm]w tej coś takiego jest[/URL]
ALWAYS BLUE SKY !!!
2004-2019 1.6 NB '99 Bandit
2019- NA'92 BRG TAN
szuwib
Posty: 13
Rejestracja: 16 wrz 2007, 1:19

09 lis 2007, 22:01

Drodzy państwo!!!!!!!!!!!!
Powalilo was-wy nie widzicie piekna auta-kupcie sobie "syrenke" i zniej robcie tiuning-te auto robi respekt swoim wygladem. Jezdze po irlandzkich drogach irlandzka miata. irlandcycy sie zachwycaja pieknem tego auta-co niektore laski prosza aby je przewiez-bo interesuja sie kupnem tego modelu. Na dzien dzisiejszy do swojego auta wstawilem lamy przeciwmgielne i centrany zamek i na tym koncze temat tiuning. Chcesz tiunigowac kup se inne auto-a nie profanuj klasycznego auta.
ODPOWIEDZ