Supercharged miata
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
A czemu nie można kupic turbo zestawu dedykowanego do miaty za 4,5 tys tylko trzeba na flain miata kupowac za potworna kase? Na tym flain miata to chyba najdroższe w necie miejsce ??
http://allegro.pl/item219046309_mega_turbo_kit_honda_civic_crx_b16_b18_500_ps.html
Takie same turbo kity mozna do miaty kupic za te same pieniądze.
Czym sie różnia zestawy na flain miata ?
A zestawy turbo kity z powypadkowych miat nie można kupic ? Można je za grosze dostać w usa?
Ciekaw jestem czemu wiecej osób smiga miata turbo zamiast kompresor ? Jaki jest ku temu powód ? w necie znaczna przewaga miatek z turbo.
http://allegro.pl/item219046309_mega_turbo_kit_honda_civic_crx_b16_b18_500_ps.html
Takie same turbo kity mozna do miaty kupic za te same pieniądze.
Czym sie różnia zestawy na flain miata ?
A zestawy turbo kity z powypadkowych miat nie można kupic ? Można je za grosze dostać w usa?
Ciekaw jestem czemu wiecej osób smiga miata turbo zamiast kompresor ? Jaki jest ku temu powód ? w necie znaczna przewaga miatek z turbo.
Ben_sage pisze:A czemu nie można kupic turbo zestawu dedykowanego do miaty za 4,5 tys tylko trzeba na flain miata kupowac za potworna kase? Na tym flain miata to chyba najdroższe w necie miejsce ??
Towar kosztuje tylko tyle, ile chce za niego zaplacic klient. Zestawy FlyinMiata sa jednymi z najlepszych na rynku, sa dobrze zaprojektowane i wykonane, instalacja jest wmiare prosta, jakosc uzytych komponentow jest wysoka. Pomimo tak wysokiej ceny, nie brakuje im klientow.
Ben_sage pisze:Ciekaw jestem czemu wiecej osób smiga miata turbo zamiast kompresor ? Jaki jest ku temu powód ? w necie znaczna przewaga miatek z turbo.
Z mojego doswiadczenia, na ulicach jezdzi wiecej Miat z superchargerami niz z turbo. Z turbo jest wiecej klopotu i moze dlatego tyle pisze sie o tym na sieci. Dodatkowo Superchargery sa do okolo 200hp i stwarzaja mniejszy stres dla silnika. Turbo moze dac moce ponad 200hp co pociaga za soba wiecej klopotow.
Ben_sage pisze:A czemu nie można kupic turbo zestawu dedykowanego do miaty za 4,5 tys tylko trzeba na flain miata kupowac za potworna kase?
zobacz ile na ulicach jezdzi civic`ow i crx`ow, a ile jezdzi miatek


Ben_sage pisze:Ciekaw jestem czemu wiecej osób smiga miata turbo zamiast kompresor ?
jesli tak jest to mysle, ze z powodu mocy - turbo jednak daje wiekszy wzrost. poza tym turbina dziala sprawniej na wyzszych obrotach - tak jak seryjna miatka

mi niestety brakuje "dolu", wiec skusilbym sie na sprezarke

Ben_sage pisze:Mazda nie jest niestety stworzona z myśla o dużej mocy.Myśle sobie że skoro najnowsza mazda ma tylko 160 koni a nie wiecej to coś w tym jest.
jest w tym to, zeby nie robic sobie konkurencji dla mazdaspeed, ktora pewnie niebawem sie pojawi. mysle, ze bedzie miala rowniez co najmniej 100koni z 1 litra, a moze i wiecej
Ben_sage pisze:Ostatnio przechodze załamke malutką bo 9 sek tyle ile moja ma miata to zaczynaja produkować ubogie wersje fiatów nie mówiac o mocniejszych silnikach które schodzą grubo ponizej 8 sek.Srednia wiekowa autek bardzo sie poprawiła w ostatnim czasie.Co chwila nowe osiągi mniejsze spalanie i coraz czesciej w tyle zostaje.
postepu technicznego nie powstrzymasz - miatka to samochod bardziej z dusza i zaden compact jej nie dorowna


Ben_sage pisze:Jeśli bym sie rozstawał z miatką to żał mi dachu,szybkiej redukcji biegów,i czułej kierownicy.
idz w slady tunixa i kup sobie honde s2000


Ben_sage pisze:bo na 2 ciazko juz posuwac bokiem
mi nie raz tak wyszlo chociaz nie chcialem i to nie na placyku, a na rondzie - teraz jak czasami mi sie nie zapomne to staram sie wrzucac 3-ke zeby znow mi tyleczek nie uciekal

- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ben_sage pisze:Ostatnio przechodze załamke malutką bo 9 sek tyle ile moja ma miata to zaczynaja produkować ubogie wersje fiatów nie mówiac o mocniejszych silnikach które schodzą grubo ponizej 8 sek
Podtlenek azotu skutecznie poprawia humor

A czy uboga wersja fiatów przyżyje chociaż jeden zakręt, który dla miaty będzie najwyżej zabawą? Jeżeli wykorzystujesz miate do sprintów....sic...to rzeczywiście pomyliłeś auto... Jeżeli myślisz że ogarniasz miate i jest to wolne auto to zapraszam na tor (najlepiej jakiś kręty karting:>) a do driftu... zacznij od zawieszenia (miałem przyjemność być przewieziony NA na naprawde dobrze zrobionym zawieszeniu: twarde amortyzatory o krótszym skoku, progresywne sprężyny, do tego niski profil dużego koła) i potem powiedz czy miata to za mało...silnik 1.6 ma duży potencjał więc proszę... albo kup BMw i bądź zdrów.
A o co chodzi w tym aucie... jako laik powiem tak (laik bo zrobiłem nią dopiero 25k km):
FRAAAJDAA Z WIATRU WE WŁOSACH, SŁOŃCA (nie wspominając uśmiechów innych kierowców i przechodniów)....FRAAAJDA (aby najlepiej zrozumieć to słowo zgłoś się do profesorów frajzdyzmu: sześciolatkowie w piakownicy:>). I tak czuje się ja w kolejnym zakręcie... O!
A o co chodzi w tym aucie... jako laik powiem tak (laik bo zrobiłem nią dopiero 25k km):
FRAAAJDAA Z WIATRU WE WŁOSACH, SŁOŃCA (nie wspominając uśmiechów innych kierowców i przechodniów)....FRAAAJDA (aby najlepiej zrozumieć to słowo zgłoś się do profesorów frajzdyzmu: sześciolatkowie w piakownicy:>). I tak czuje się ja w kolejnym zakręcie... O!
Ben_sage pisze:Jednak miaty raczej nie można określić jako sportowe auto silnik 1.6 czy 1.8 140 koni mówi sam za siebie.
tu niestety sie nie zgodze. miata ma twardsze zawieszenie, bardzo dobry i czuly uklad kierowniczy i jest 2 osobowe - to typowy sportowy samochod, a dokladniej roadster

mi samochodzik pomimo 1,6 pasuje - jedynie denerwuje mnie mulasta reakcja w niskich i srednich obrotach, ale na to skutecznie moze zaradzic kompresorek (pozyjemy - zobaczymy)

jesli masz malo zakretow przyjedz na slask - jak przyjdzie ci wymijac dziury to nie bedziesz musial szukac toru

Fiveopac, ile teraz prawie jak lpg kosztuje?

Top gear uznało mx5 za drugie auto sportowe wszechczasów (pewnie przez pomyłke:].
Mistrzu prostej..."lans" to chiechocinek albo sopot w zależności kto obiektem lansu jest...
Nie mylmy frajdy z lansema ani niczym innym!!! ....zresztą...tego się nie da wytłumaczyć i nie powinno się chyba tego wątku kontynuować (starożytni napisali:"gust nie podlega dyskusji"- tłumacze dosłownie, przyjmuje a priori).
(nie obraź się, ale musiałem pokarać nowomowe (vel "launs")
powodzenia z A4 to dobre auto, zapewne na prostej szybsze...
Poruszając sie dalej w paraleli "łopatkowo-foremkowej": miatomaniacy to po prostu najlepsze gagatki w całej piaskownicy (spotkanie dwóch podobnie nastawionych zawsze kończy się burzą mózgów nt. miatek)... czego i tobie życze!
Mistrzu prostej..."lans" to chiechocinek albo sopot w zależności kto obiektem lansu jest...
Nie mylmy frajdy z lansema ani niczym innym!!! ....zresztą...tego się nie da wytłumaczyć i nie powinno się chyba tego wątku kontynuować (starożytni napisali:"gust nie podlega dyskusji"- tłumacze dosłownie, przyjmuje a priori).
(nie obraź się, ale musiałem pokarać nowomowe (vel "launs")

powodzenia z A4 to dobre auto, zapewne na prostej szybsze...
Poruszając sie dalej w paraleli "łopatkowo-foremkowej": miatomaniacy to po prostu najlepsze gagatki w całej piaskownicy (spotkanie dwóch podobnie nastawionych zawsze kończy się burzą mózgów nt. miatek)... czego i tobie życze!

Ancymon pisze:Top gear uznało mx5 za drugie auto sportowe wszechczasów
a co jest pierwsze? m3?
pamietam jak w tescie NB wygrala z barchetta i merolem i stwierdzili, ze jest to jedyny poprawny angielski roadster produkowany w japonii

Ancymon, z tym lansem to masz chyba racje bo mnie od momentu zakupu denerwuje jak sie wszyscy patrza - juz nie wspomne, ze pewnie wiekszosc przy tym zazdrosci/zawisci bo sobie wyobrazaja, ze nie wiadomo jak drogim samochodem jest miatka

911....aus stuttgart ( i z tym się muszę zgodzić...choć z bólem serca!)
Co do oglądania się.. miatka wzbudza pozytywne emocje i o to chodzi!:) Żadki przypadek kiedy auto wpada w oko i nie jest nachalne! (szczególnie NA, którą coraz poważniej uważam za najładniejszą z całej rodziny)
Co do oglądania się.. miatka wzbudza pozytywne emocje i o to chodzi!:) Żadki przypadek kiedy auto wpada w oko i nie jest nachalne! (szczególnie NA, którą coraz poważniej uważam za najładniejszą z całej rodziny)
Ancymon pisze:błąd ortograficzny w poprzedniej wypowiedzi
wystarczylo ja edytowac i nikt by sie nie dowiedzial o bledzie

na wyglada juz jak klasyk, ale mimo to nie moge sie przekonac do tych "pizza box"-ow z przodu

w sumie miata to malo znany samochod - ja z racji posciaganych znaczkow bardzo czesto slysze jak ludzie wymyslaja marki: porsche, bmw, nissan, toyota i inne

-
- Posty: 385
- Rejestracja: 23 lut 2007, 22:54
- Lokalizacja: żegnam wszystkich
Ben_sage dziwię Ci się, że wogóle zapszątałeś sobie głowę autem o pojemności 1.6 skoro tak bardzo lubisz prędkość.
Ja w swojej historii użytkowania polskich dróg miałem kiedyś corrado VR6, i ten samochód Tobie polecam bo spełni Twoje oczekiwania jeśli chodzi o moc.
Dziury i tak będą przeszkadzały bo ich jest poprostu dużo i są wszędzie.
Po skasowaniu merca 124 gdzie miałem dużo szczęścia, teraz 1.6 w miacie jest dla mnie prędkością zabójczą. Nie wyobrażam sobie mieć 1.8.
Wszystko przychodzi z wiekiem i doświadczeniem.
Ja w swojej historii użytkowania polskich dróg miałem kiedyś corrado VR6, i ten samochód Tobie polecam bo spełni Twoje oczekiwania jeśli chodzi o moc.
Dziury i tak będą przeszkadzały bo ich jest poprostu dużo i są wszędzie.
Po skasowaniu merca 124 gdzie miałem dużo szczęścia, teraz 1.6 w miacie jest dla mnie prędkością zabójczą. Nie wyobrażam sobie mieć 1.8.
Wszystko przychodzi z wiekiem i doświadczeniem.
Żałuję że mieszkam w Poznaniu, albo inaczej.... żałuję, że jeżdżę mx-5, albo jeszcze inaczej.... szkoda, że te auto jest takie tanie, bo zaczynają nim jeździć niewłaściwi ludzie!
JTMX-5NBFL pisze:Dziury i tak będą przeszkadzały bo ich jest poprostu dużo i są wszędzie.
bedac na poznanskim i leszczynskim mini zlocie musze sie sprzeciwic - gdyby w poblizu mnie byly takie drogi to pewnie nie wychodzilbym z miatki

- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
R.E.D. pisze:Fiveopac, ile teraz prawie jak lpg kosztuje?
- Zestaw mainline NX to koszt kolo 2200
- montaz 350
- napelnienie butli 250 (jakies 3 tygdonie frajdy przy dyszach +50)
- objechanie swiezo zeswapowanego B16A2 (160KM DOHC VTEC) - BEZCENNE
Fiveopac pisze:R.E.D. pisze:Fiveopac, ile teraz prawie jak lpg kosztuje?
- Zestaw mainline NX to koszt kolo 2200
- montaz 350
- napelnienie butli 250 (jakies 3 tygdonie frajdy przy dyszach +50)
- objechanie swiezo zeswapowanego B16A2 (160KM DOHC VTEC) - BEZCENNE
heheheh tez o tym myslalem. Taki maly bonus dla tych co za bardzo cfaniakuja

No i moja 1.8 oscylujac z takim NX to ok 190 KM co wystarcza zeby objechac prawie 85% furek poruszajcych sie po naszych drogach.
Co do dylematow Ben... to przestan marudzic jak stara baba!!! Juz nie moge Cie czytac normlanie. Sam nie wiesz czego chcesz i nikt z nas Ci nie pomoze,bo to Ty musisz podjac decyzje czym chcesz jezdzic,skoro Miate uwazasz za malo sportowy samochod i za wolny to nie umiesz chyba nim jezdzic...
Kup sobie golfa V gti poteznej mocy 200 KM,a wtedy ja przyjade swoim wolnym 1.8 i zloje Ci dupe w sprincie, potem na zakretach,a na koniec w gescie zwyciestwa zakrece kilka baczkow tak jak to robia przednionapedowki

Zapewniam Cie ze A3 a tym bardziej A4 1.8t zjadam z palcem w du... Nawet w quattro


Generlanie to chlopie ogarnij sie czego oczekujesz od samochodu i wtedy mozemy wrocic do dyskusji w kwesti doradzania Ci jakie auto wybrac.
Po co jezdzic skoro mozna latac...
perver pisze:- Zestaw mainline NX to koszt kolo 2200
- montaz 350
- napelnienie butli 250 (jakies 3 tygdonie frajdy przy dyszach +50)
gdzie to nabyles i montowales?
jest problem z napelnianiem?
starcza na 3 tygodnie? ale chyba nie z codziennymi strzalami?

- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
perver pisze:heheheh tez o tym myslalem. Taki maly bonus dla tych co za bardzo cfaniakuja
No i moja 1.8 oscylujac z takim NX to ok 190 KM co wystarcza zeby objechac prawie 85% furek poruszajcych sie po naszych drogach.
Do 1.8 przy cofnietym o 2 stopnie zaplonie spokojnie sugerowalbym montaz dysz 75, wrazenie przy takim strzale jest takei jakby ciezarowka wjechala ci w bagaznik

gdzie to nabyles i montowales?
jest problem z napelnianiem?
starcza na 3 tygodnie? ale chyba nie z codziennymi strzalami?
Jesli jestes zainteresowany zapraszam na priv lub five@witam.net , oferuje ceny zestawow importera oraz montaz (choc ciut daleko do bydzi), butle napelnisz w specjalnych punktach posiadajac pompe do systemow NX/NOS/ZEX z racji innych gwintow (amerykanskich) nie napelnisz w rozlewni gazow. Jest kilak stacji rozsianych w Polsce w razie czego w warszawie importer napelnia korespondencyjnie

Co do 3 tyg. to oczywiscie nie jazda non stop na agzie tylko dla chwil przyjemnosci, kilak testow, kilkanascie wyprzedzen itp, generalnie na jedne zawody (ok.6 wyscigow 15 sekundowych) przy dyszach +50 schodzi 0,7 kg gazu z butli 4,5.