Adapter do filtra(jaki gwint jest w Miacie?) - od razu wyjście na czujniki
http://moto.allegro.pl/item891301537_adapter_podstawa_filtra_oleju_vw_opel_inne.html
Wężyki(i tak wedle uznania każdy zrobi gdzie chce-Fagumit
![Mr.Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1891
Chłodnica oleju(jak widać da radę zamknąć się w 250zł):
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=448
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=6764
http://moto.allegro.pl/item924853887_uniwersalna_sportowa_chlodnica_oleju_260x50x50.html
Montaż? Jeżeli dobrze rozumiem to gdzieś przed samym silnikiem albo przed prawym kołem? Tam jest miejsca sporo i powietrze ładnie dochodzi z otworu. Co z ewentualnymi zanieczyszczeniami?
Chłodnice wody
Jak podejść do tego tematu? Five mi pisał żeby pobawić się w ten sposób, że kupić najtańszą chłodnicę alu(105$ + 40$ przesyłka na terenie US). A co gdyby na seryjną chłodnicę zapodać na początek 2 wentylatory seryjne Miatowe i spiąć je razem? Czy poprawi to chłodzenie czy będzie to zmiana raczej kosmetyczna i jedynie krok w stronę chłodnicy alu? Czy na chłodnicy alu zmieści się seryjny wentylator czy trzeba od razu slimy kombinować?