
serio tam sie zawory trykają z tłokami przy maksymalnym VTC i tak ma zostać docelowo?
miejsce na wykresy i ich komentowanie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Nie będę kwestionował hamowni ale wygląda na to, że motor w NCFL2 to jest kozak, bardzo dobry wynik i świetny przebieg Nm. Jak to porównasz do wykresu Broonka, viewtopic.php?p=503144#p503144, to wynik masz bardzo zbliżony (Nm), tylko 700rpm wyżej ale widać że od 1800rpm ciągną podobnie. Ciekawe ile byś tutaj wycisnął na 4-1?
Czyli można zaryzykować stwierdzenie że seria NCFL 2 ma więcej koni niż seryjne NC.
Na wykresie to jest różnica wynoszącą około 1.5-2% czyli błąd pomiarowy.bjorm pisze: ↑12 lut 2022, 15:30@kociol Rozumiesz dlaczego po zalozeniu lekkiego kola finalna moc na kolach zmalala?
Niedawno przeciez @grzes reklamowal swoje lekkie kola na swoim FB i tam tlumaczyl skad wiecej koni i Nm po zalozenia jego kola.
Twoj lekki zamach jakiej jest produkcji? Nie zmieniles w miedzyczasie kół (lato/zima czy 17 vs inne?) moze?
Z 10 lat temu hamowałem moje NBFL i wyszło 138 KM a powinno być 146.Kaszmirowy pisze: ↑25 kwie 2023, 21:42Siemka, byłem niedawno sprawdzić moc i wyszło biedne 130 w mojej NBFL 1.8 VVT. Słyszałem że dość normalne dla tych silników, że nie trzymają mocy. Prawda to? I czy jest to dobry wynik jak na tyle lat?
Proszę
Jeśli chodzi o Phoenixa, to była seria.