Sprzęgła - to i owo

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

DiegoPL
Posty: 61
Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:32
Model: NB FL
Wersja: Nardi

19 kwie 2020, 11:24

Ktoś ma doświadczenia ze sprzeglem z ebay np.? https://www.ebay.com/itm/XTD-STAGE-4-HY ... SwnqpbqZkE


Albo porównanie sama tarcza spiekowa 4 łapki 225 vs kevlar 225mm.

Mam na myśli konkretnie przenoszenie mocy, mam nowy kevlar 225mm, sprzeglo zapaliło się 1.35bar w peaku z td05 20g, 4 bieg ślizga.


W zasadzie nie chciałbym kto wie czego, ale chcialbym docelowo dmuchnac 1.5-1.6bar na sensownym zapłonie, czyli moze 350hp.

Motor to B6, rozwiert na 81mm, tłok kuty AEB, korbowody 130mm BMW i dużo custom work aby to zagrało.


W zasadzie, plan mam taki zeby kupic z ebay 6 łapkowy spiek bo wychodzi dosc tanio, do tego wzmocnic seryjny docisk, ten z xtd nie jestem pewien czy jest wzmacniany wg. obiegowej opinii.
Shrekinho90
Posty: 7
Rejestracja: 28 maja 2017, 8:39
Model: NB
Wersja: Standard

02 maja 2020, 0:42

Jestem przed wymianą sprzęgła, jak na razie mam tarcze obitą kevlarem i zamach od 1.8, znalazłem info że można do tego założyć mocniejszy docisk od jakiegoś silnika 2.5 z 626, mx6, probe (?), Czy wie ktoś dokładnie jaki to silnik, czy to pasuje P&P oraz jakie wówczas trzeba zamontować łożysko oporowe?
karel
Posty: 14
Rejestracja: 16 mar 2019, 20:14
Model: Inny
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

11 lis 2022, 5:11

Czy pod turbo w Nb 1.6 warto wymieniać sprzęgło i zamach na zestaw z 1.8 i dać do wzmocnienia czy wystarczy wzmocnic sprzęgło z 1.6.
Plan jest na tzw. soft turbo i zostaje seryjny słupek
ODPOWIEDZ