Hej,
temat przewija sie od czasu do czasu wiec moze zrobmy dedykowany dla niego wątek. Wpisujcie swoje zdanie a najlepiej praktyczne doswiadczenia
Mogę zacząć dla ośmielenia:
NC 2.0 5B / 4.1 open (swap z 1.8), kolektor chińczyk, zamach Otoczak, Przejechane ok 1500km, glownie w miescie i troche na trasie.
NC 2.5 5B / 4.1 fuji (swap z 2.0), kolektor Recuperator, zamach Otoczak. Przejechane jak dotad 1000km głownie w miescie.
w obu przypadkach:
- wydaje się że silnik lepiej wkręca się na obroty na niskich biegach
- brak zauważąlnych minusów. Na początku czasem udawało mi się zgasić silnik przy spokojnym ruszaniu ze sprzęgła. W 2.5 nieco nerwowe zachowania na zimno. Być może to kwestia mojego egz. przepustnicy.
lekki zamach
za, przeciw czy jak? wnioski i uwagi
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4618
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Interesuje mnie czy dużo szybciej samochód zwalnia po puszczeniu nogi z gazu np. z prędkości 100-110 na 5 czy 6 biegu...
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4618
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
lekki zamach dziala bardziej im nizszy bieg masz wbity, moim zdaniem czuc to na 1ce i troche 2ce (skrzynia 5b, bo 6ke to ja jedynie raz doswiadczylem), na najwyzszych biegach raczej nie bedzie roznicy zadnej.
Ale przyznaje sie ze w obu autach mialem od razu lekki zamach zamontowany przy okazji swapa. Nie mam wiec porownania wymiany samego zamachu. Mialem owszem 2.5 ze standardowym zamachem ale z dyfrem 3.6 fuji (ze skrzyni 6b)
Ale przyznaje sie ze w obu autach mialem od razu lekki zamach zamontowany przy okazji swapa. Nie mam wiec porownania wymiany samego zamachu. Mialem owszem 2.5 ze standardowym zamachem ale z dyfrem 3.6 fuji (ze skrzyni 6b)
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting