Gwint na tor do 5k
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam! Zastanawiam się jaki gwint wybrać do miaty. Ma być na tor ale też na ulice komfort nie ma znaczenia. Zastanawiam się nad KW V1 lub Vogtland są w podobnej cenie. Myślałem na początku o D2 bo maja regulację twardości ale są ciężko dostępne akurat do mx5 poza tym podobno jakość nie ta sama co KW. Szukałem na necie opini o kw v1 w miacie ale ciężko o jakiekolwiek info w tym temacie.
Teraz też wyłoniła sie możliwość kupna BC 1500zł taniej niż KW ale to chyba to samo co D2? Regulowana twardosc jak waszym zdaniem BC vs KW?
r3ch0t pisze:Regulowana twardosc jak waszym zdaniem BC vs KW?
KW v1 z tego co patrzyłem jak szukałem dla siebie gwintu nie ma regulacji twardości. U mnie skończyło się na teinie flex z, wychodzi za niego 4k więc możesz rzucić też okiem.
Słyszeliście coś o firmie ksport? Podobno z tej samej fabryki co D2 wychodzą jest promocja na ksport 38% 12kg/mm przod 8kg/mm tył z regulacją twardości.
https://www.raidopower.se/product/coilo ... t-coilover
https://www.raidopower.se/product/coilo ... t-coilover
Chinczyk/Tajwanczyk, tak samo jak Tein, K-Sport, ISC, MeisteR, BC-Racing etc.
D2 mam w Civiku od ponad 2 lat, zero korozji mimo jazdy zima, wlasciwosci jezdne nadal super.
Albo bede bral D2 do NA, albo sprobuje z ciekawosci cos z wyzej wymienionych
D2 mam w Civiku od ponad 2 lat, zero korozji mimo jazdy zima, wlasciwosci jezdne nadal super.
Albo bede bral D2 do NA, albo sprobuje z ciekawosci cos z wyzej wymienionych

Jednak wybór padł na HSD monopro będę zamawial z uk. Podobno bezkonkurencyjne w swojej klasie cenowej z tego co czytałem. D2 i ksport to jest ten sam gwint z inna naklejką i kolorem.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3424
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Na ulicę i żeby poprawić nieco właściwości jezdne względem serii wystarczy Comfort, czy warto dopłacić np do Racing?
Od razu wkleję Wam ceny, bo dostałem:
Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności
Wersja RACING oraz Drift posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada inną charakterystykę oraz pillowball
COMFORT 3700 zł w grupowym 3100 zł
SPORT - 3700 zł w grupowym 3100 zł
Racing - 4000 zł w grupowym 3600zl
Drift - 4000zł w grupowym 3600zl
Zaliczki 700 zl do 25 listopada w przypadku zakupu grupowego

Od razu wkleję Wam ceny, bo dostałem:
Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności
Wersja RACING oraz Drift posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada inną charakterystykę oraz pillowball
COMFORT 3700 zł w grupowym 3100 zł
SPORT - 3700 zł w grupowym 3100 zł
Racing - 4000 zł w grupowym 3600zl
Drift - 4000zł w grupowym 3600zl
Zaliczki 700 zl do 25 listopada w przypadku zakupu grupowego
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
Isc obecnie zjebało tylne zawiasy. Z nieznanych przyczyn mają około 3-5cm całkowitego skoku. Ciągle to dobija i dosłownie jest dramat.
Jeździłem ns BC i było Mega przyjemne
W miacie mam gaz gold i też jest bardzo bardzo ok
W Lexusie Bilstein tte i też jest bardzo cywilizowany. Natomiast za słabo trzyma przód. Myślę ze to chyba już zużycie.
KW do sc300 już leży. Ale to V3. Za jakieś 3tygodnie będę mógł się wypowiedzieć.
Igor ma isc w mx5 i też wali tylem,
Szymek ma b8 plus springi h&r i moimi zdaniem najlepszy uliczny zawias.
Spring vogtland jest trochę gorszy.
Ksport i d2 się wylewa często.
Ciekawostką jest że znajomy przesiadł się z kw na bc racing i jest bardzo zadowolony. Co prawda zmienił auto . Ale podskakujący zawias we wszystkim wyczujesz.
Śluba mógłby się wypowiedzieć bo trochę tego w mx5 przerobił
Jeździłem ns BC i było Mega przyjemne
W miacie mam gaz gold i też jest bardzo bardzo ok
W Lexusie Bilstein tte i też jest bardzo cywilizowany. Natomiast za słabo trzyma przód. Myślę ze to chyba już zużycie.
KW do sc300 już leży. Ale to V3. Za jakieś 3tygodnie będę mógł się wypowiedzieć.
Igor ma isc w mx5 i też wali tylem,
Szymek ma b8 plus springi h&r i moimi zdaniem najlepszy uliczny zawias.
Spring vogtland jest trochę gorszy.
Ksport i d2 się wylewa często.
Ciekawostką jest że znajomy przesiadł się z kw na bc racing i jest bardzo zadowolony. Co prawda zmienił auto . Ale podskakujący zawias we wszystkim wyczujesz.
Śluba mógłby się wypowiedzieć bo trochę tego w mx5 przerobił
