Gwint na tor do 5k

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

r3ch0t
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2017, 16:35
Model: NB
Lokalizacja: Sztokholm

26 paź 2017, 7:25

Witam! Zastanawiam się jaki gwint wybrać do miaty. Ma być na tor ale też na ulice komfort nie ma znaczenia. Zastanawiam się nad KW V1 lub Vogtland są w podobnej cenie. Myślałem na początku o D2 bo maja regulację twardości ale są ciężko dostępne akurat do mx5 poza tym podobno jakość nie ta sama co KW. Szukałem na necie opini o kw v1 w miacie ale ciężko o jakiekolwiek info w tym temacie.
sophisty
Donator
Donator
Posty: 1212
Rejestracja: 06 lut 2015, 8:08
Model: NB
Lokalizacja: Trójmiasto

26 paź 2017, 9:45

No ISC to nie ta liga, do KW to raczej daleko. Jeśli są fundusze to w tej kasie nie zastanawiałbym się i wziąłbym KW. Ostatnio Andy komuś chyba zakładał, można zapytać.
r3ch0t
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2017, 16:35
Model: NB
Lokalizacja: Sztokholm

26 paź 2017, 10:20

Teraz też wyłoniła sie możliwość kupna BC 1500zł taniej niż KW ale to chyba to samo co D2? Regulowana twardosc jak waszym zdaniem BC vs KW?
fen
Posty: 51
Rejestracja: 26 maja 2016, 22:53
Model: ND
Lokalizacja: okolice Katowic

02 lis 2017, 21:12

r3ch0t pisze:Regulowana twardosc jak waszym zdaniem BC vs KW?


KW v1 z tego co patrzyłem jak szukałem dla siebie gwintu nie ma regulacji twardości. U mnie skończyło się na teinie flex z, wychodzi za niego 4k więc możesz rzucić też okiem.
r3ch0t
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2017, 16:35
Model: NB
Lokalizacja: Sztokholm

08 lis 2017, 18:00

Słyszeliście coś o firmie ksport? Podobno z tej samej fabryki co D2 wychodzą jest promocja na ksport 38% 12kg/mm przod 8kg/mm tył z regulacją twardości.

https://www.raidopower.se/product/coilo ... t-coilover
Winni
Posty: 222
Rejestracja: 22 paź 2017, 22:13
Model: NA

14 lis 2017, 8:52

D2 dostaniesz juz od 799€, wiec po przeliczeniu w twoim linku to niestety zadna promocja ;)

12/8Kg to mega twardo, w D2 masz 8,7/6Kg.
Awatar użytkownika
vodka
Posty: 694
Rejestracja: 31 lip 2016, 20:09
Model: ND
Wersja: RF AT
Lokalizacja: DW

14 lis 2017, 9:37

A D2 to nie jakiś chińczyk?
Winni
Posty: 222
Rejestracja: 22 paź 2017, 22:13
Model: NA

14 lis 2017, 9:44

Chinczyk/Tajwanczyk, tak samo jak Tein, K-Sport, ISC, MeisteR, BC-Racing etc.

D2 mam w Civiku od ponad 2 lat, zero korozji mimo jazdy zima, wlasciwosci jezdne nadal super.

Albo bede bral D2 do NA, albo sprobuje z ciekawosci cos z wyzej wymienionych ;)
r3ch0t
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2017, 16:35
Model: NB
Lokalizacja: Sztokholm

21 lis 2017, 14:02

Jednak wybór padł na HSD monopro będę zamawial z uk. Podobno bezkonkurencyjne w swojej klasie cenowej z tego co czytałem. D2 i ksport to jest ten sam gwint z inna naklejką i kolorem.
Awatar użytkownika
JozekLodz
Posty: 95
Rejestracja: 10 lut 2016, 3:41
Model: NB

21 lis 2017, 20:54

A nie lepiej ISC? będziesz miał do niego części zamienne dostępne w kraju plus teraz jest zakup grupowy i rabat około 400zł
Bukos
Posty: 319
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:56
Lokalizacja: Września

21 lis 2017, 21:47

JozekLodz pisze:A nie lepiej ISC? będziesz miał do niego części zamienne dostępne w kraju plus teraz jest zakup grupowy i rabat około 400zł

Gdzie ten zakup grupowy?
Bukos
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3403
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

21 lis 2017, 23:00

Na ulicę i żeby poprawić nieco właściwości jezdne względem serii wystarczy Comfort, czy warto dopłacić np do Racing? ;)

Od razu wkleję Wam ceny, bo dostałem:

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności

Wersja RACING oraz Drift posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada inną charakterystykę oraz pillowball

COMFORT 3700 zł w grupowym 3100 zł
SPORT - 3700 zł w grupowym 3100 zł
Racing - 4000 zł w grupowym 3600zl
Drift - 4000zł w grupowym 3600zl

Zaliczki 700 zl do 25 listopada w przypadku zakupu grupowego
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Andy
Posty: 1147
Rejestracja: 30 maja 2012, 19:48
Lokalizacja: Gorzów wlkp

22 lis 2017, 0:25

Isc obecnie zjebało tylne zawiasy. Z nieznanych przyczyn mają około 3-5cm całkowitego skoku. Ciągle to dobija i dosłownie jest dramat.
Jeździłem ns BC i było Mega przyjemne
W miacie mam gaz gold i też jest bardzo bardzo ok
W Lexusie Bilstein tte i też jest bardzo cywilizowany. Natomiast za słabo trzyma przód. Myślę ze to chyba już zużycie.
KW do sc300 już leży. Ale to V3. Za jakieś 3tygodnie będę mógł się wypowiedzieć.
Igor ma isc w mx5 i też wali tylem,
Szymek ma b8 plus springi h&r i moimi zdaniem najlepszy uliczny zawias.
Spring vogtland jest trochę gorszy.
Ksport i d2 się wylewa często.

Ciekawostką jest że znajomy przesiadł się z kw na bc racing i jest bardzo zadowolony. Co prawda zmienił auto . Ale podskakujący zawias we wszystkim wyczujesz.

Śluba mógłby się wypowiedzieć bo trochę tego w mx5 przerobił ;)
Awatar użytkownika
Wenega
Posty: 233
Rejestracja: 30 maja 2016, 10:21
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Oleśnica

22 lis 2017, 7:01

ISC mam i po pierwszym sezonie mogę w 100% polecić (nie zauważyłem tego o czym pisze Andy). Wcześniej jeździłem na AP w CRXie i czuć różnicę na korzyść ISC
ODPOWIEDZ